Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

m********@h********* 31-03-2023

Zeer slechte service bij mankementen bij aankoop. Slechte producten te koop, altijd wat mis mee!

r**********@g******** 31-03-2023

Vergelijk en kijk, maar persoonlijke service geeft mij de doorslag iets bij expert te kopen.

Vrijhoeven 31-03-2023

Goede communicatie en snelle service, als een product verkocht is en geleverd moet worden!!

g******@g******** 31-03-2023

Het winkelconcept van Expert is klantvriendelijk en de klant wordt vakkundig en adequaat geholpen.

s******@c******** 30-03-2023

Goede uitleg, men denkt mee voor een oplossing, goede service, aardige mensen

Jolanda 30-03-2023

Gebruiksvriendelijke site.
Goede correspondentie.
Fijn dat ze ook fysieke winkels hebben.
Achteraf betalen met Klarna vinden wij ook heel fijn.
Vriendelijke bezorgers.

i***@v*************** 30-03-2023

Goede service, goed aanbod. Als je op internet gaat kijken, zie je al gauw door de bomen het bos niet meer...

s*******@u********* 30-03-2023

De vakkennis over de producten is top. De tijd die er genomen wordt om je te informeren ook. Bezorging en installatie was ook prima

m*****@s*************** 30-03-2023

Fijne stofzuiger, vooral de hulpstukken zijn gemakkelijk bij schoonhouden trappen en stoelen

Looijen 30-03-2023

Kies voor expert dongen , zoals al eerder vermeld , ze hebben een eigen technische dienst.

Disselkoen 30-03-2023

Goede service, vakkundige medewerkers die zeer behulpzaam zijn en de service van de verhuislift.

Brongers-ott 30-03-2023

Voor duidelijke uitleg en vriendelijke bediening raad ik Expert in Lemmer aan. Ze nemen altijd alle tijd voor mij.

Moerkerken 30-03-2023

Expert Leersum. Bijzonder klantgericht. Bezorgde de koelkast voor de caravan. Geweldig!

e************@h********** 29-03-2023

Prijs en kwaliteit verhouding zijn goed en ook service is goed. Veel betere winkel dan bijvoorbeeld Mediamarkt. Gewoon die producten die goed zijn hebben ze in aanbod. Goede en niet teveel keuze.

Susan 29-03-2023

Bij Expert Bodegraven ben ik opzoek gegaan naar een koel-vries comb.
Het ontvangst was zeer vriendelijk, persoonlijk.
Ze luisteren naar je wensen, denken mee en geven goed en eerlijk advies.
Omdat ik gebonden was aan een aantal voorwaarden voor het plaatsen van de koelkast hebben ze niet alleen een aantal koelkasten uit de stelling gehaald maar ze hebben er zelfs 1 op vrd genomen om visueel te bekijken!
Het risico was dat het niet zou passen. Zij boden aan als dat het geval was ze de koelkast weer mee terug te nemen.
Toppers!!!!

Boersma 29-03-2023

Er is geen keuze te maken. Expert Gorredijk en Heerenveen moet je heen voor elke aankoop

Klijn 29-03-2023

Goed en betrouwbaar adres.
Ben al meer dan 20 jaar klant.
Geen grote praatjes en net personeel met kennis.

Hellings 29-03-2023

Slechte informatie (niet correct) weinig kennis over het product.
Achteraf had ik beter een ander toestel kunnen kopen.

Van Nijnatten 29-03-2023

Super goed geholpen, goed advies, zeker een aanrader om daar je witgoed e.d. te kopen

A. Brouwer 29-03-2023

Verkoper Marc S is een zeer prettige verkoper die precies weet wat hij verkoopt. Hij is duidelijk in wat je beter wel of niet kunt doen.
Hebben bij hem nu meerdere aankopen gedaan en hij blijft heel prettig in de omgang! Top verkoper dus! Zuinig op zijn Expert van Dijk op dit soort verkopers!

De Vries 29-03-2023

Nieuwe TV gekocht bij Expert Zeewolde. Prima en rustig geholpen in de winkel bij het maken van onze keus. Snel bezorgd. Geïnstalleerd in huis. En alles goed uitgelegd. Er was een klein probleem met de verbinding tussen afstandsbediening van KPN en de Samsung TV. Nog direct dezelfde dag opgelost. Uitstekende service dus!!

Roskam 29-03-2023

Expert weet hoe het moet, al jaren ben ik tevreden klant en nog nooit teleurgesteld. Producten van electrische tandenborstel tot wasmachine of droger altijd goede info en prima kwaliteit. Klantvriendelijkheid is top evenals de geleverde producten.

Wagter 28-03-2023

Expert is gewoon de winkel waar je goed geholpen wordt en goede producten heeft. Koop daarom in eigen dorp zodat ze ook nog een bestaan hebben.

p**************@g******** 28-03-2023

Wij hebben zeer goede ervaringen met
Expert en dat al sinds vele jaren.
Een Top team

Efde 28-03-2023

Als je een vertrouwd en veilig advies wilt hebben zou ik er voor kiezen om in je woonplaats of in de buurt te kiezen voor Expert. Als er iets aan mankeert kun je altijd een beroep doen op professionele medewerkers die je adviseren of je het kunt laten maken of dat het verstandiger is om een nieuwe aanschaf te doen.