Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

k*****@g******** 05-04-2023

Goede service, vriendelijke en behulpzame medewerkers. Expert komt zijn afspraken na,

De Gunst 05-04-2023

Fijne ervaring bij Expert in Breezand. Verkoper neemt de tijd om uitleg te geven en verschillen te laten zien, wij gingen voor informatie, echter zijn meteen tot koop overgegaan. Producten werden keurig op tijd geleverd en geïnstalleerd. Medewerker nam ook thuis de tijd om uitleg te geven hoe het werkt. Super tevreden.

p*********@g******** 05-04-2023

Bij de aanschaf van mijn apparaat ben ik zeer goed geadviseerd over de aansluit- en gebruiksmogelijkheden. Medewerkers zijn vriendelijk en kennen hun cliënten. Ik kom er graag. Preventje

b*************@z******* 05-04-2023

fijne winkel met deskundig personeel ( en lekker dichtbij wat ik ook een plus punt vindt)

d***@y********** 05-04-2023

Bij communicatie met klanten voldoende doorvragen over de te leveren/plaatsen product

a**************@g******** 05-04-2023

Goed geholpen in de winkel,en bij het bezorgen en instellen ook prima gegaan.

Van Putten 05-04-2023

Kopen bij Expert in eigen omgeving geeft veel meer kwaliteit, succes en bevrediging dan kopen bij megastores zoals MM en CB. Ik koop zoveel mogelijk bij Expert en ben altijd tevreden over de behandeling en service.

Zwerver 05-04-2023

Goede service vanuit de winkel en het monteren van de apparaten was ook uitstekend.

i***@p*********** 05-04-2023

Expert in Veldhoven heb ik zeer goede ervaring mee.
Vooral het personeel is zeer bekwaam.
Vooral zo door gaan.
H. Zopfi

Koopman 05-04-2023

Prima artikelen voor een scherpe prijs
Geholpen door vriendelijk en deskundig personeel

l***@a*********** 05-04-2023

Voor mij de enige winkel voor aankoop van witgoed en alles wat ze verder verkopen. Super service, vriendelijk personeel en deskundig advies. Volop keuze en mooie winkel.

De Haas 05-04-2023

Expert blijkt weer een goede keus te zijn. Goede service en kwaliteit, prima prijzen!

Koot 05-04-2023

Uitstekende service / meedenken!
Bezorgers ook helemaal top, nemen de tijd en leggen alles goed uit.

Stam 04-04-2023

Door de kleinschaligheid en de persoonlijke aandacht heb je hier nog steeds het idee : de klant is koning

Hartemink 04-04-2023

Ik en mijn dochter zijn in Neede geweest om een tv te kopen . We werden snel en deskundig geholpen. HEEL KLANTVRIENDELIJK

Koens 04-04-2023

Wij hebben een koffiebonen machine aangekocht. Zeer goede uitleg gehad. Dit heeft ons echt geholpen in onze keuze.

Krook 04-04-2023

Prima informatie en goede service bij het afleveren en installeren. Er werd voldoende tijd uitgetrokken voor de uitleg van de bediening van de apparatuur.

m*********************@h********** 04-04-2023

Zowel in de winkel als het bezorgen en instaleren, alles keurig netjes geregeld!!

Franken 04-04-2023

We hebben voor een smartTV gekozen. De winkelmedewerker zei ons dat de standaard voet niet kan draaien. Hij adviseerde ons een aparte voet te kopen. Dat was een uitstekend advies. Nu kunnen we tijdens het stofzuigen makkelijk achter de TV komen. Ze denken met je mee bij Expert Electra Breda!

a*******@h****** 04-04-2023

Ik kom al meer dan 30 jaar bij Expert in Assen en ben altijd zeer tevreden over de producten en service.

Dees 04-04-2023

Snel geholpen, daarnaast paste het product niet in de auto, waarna de verkoper aanbood om het even langs te brengen. Topservice!

t************@h********** 04-04-2023

Winkel goed bereikbaar, parkeergelegenheid voldoende, snelle levering, mooie winkel vriendelijk personeel

Helmich 04-04-2023

Super geholpen in de winkel. Zeer snelle levering. Onze vriezer ging kapot, ‘s-morgens in de winkel geweest, om 13.00 uur stond de vriezer binnen.

Veenendaal 03-04-2023

Groot assortiment, goede prijzen, deskundig, servicegericht, persoonlijk, keurig nette aan huis bezorging.

Dinkelaar 03-04-2023

Fijne winkel met kundig personeel. Service is geweldig. Gemaakte afspraken worden stipt nagekomen.