Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Stuij 13-04-2023

mooie winkel, goed assortiment en goed personeel!
plezierige winkel om heen te gaan.

Van Dijk 13-04-2023

Wij zijn al jaren klant bij Expert Koppenol ook nu weer uitstekend geholpen met inbouw koelkast
Wij zijn erg tevreden goede service en klantvriendelijk

Freijters 13-04-2023

Voor apparatuur ga ik het liefst naar expert. Voelt goed en vertrouwd om toch dure apparatuur te halen bij expert door de service.

De Krey 13-04-2023

Mooie winkel

Goede service
Vriendelijk personeel
Echt aan te bevelen.
Klant is hier nog koning.

Blom 13-04-2023

Ruime keuze
Voor iedereen wel een product naar betaalbaarheid
Goede uitleg kortom perfect

c************@h********** 12-04-2023

Personeel Expert Naaldwijk is zeer klantvriendelijk en denken goed met je mee.
Fijn dat het product thuis wordt afgeleverd, geïnstalleerd en uitgelegd. Uitstekende service.

En En Tekst En Styling 12-04-2023

Klantvriendelijkheid en service staat hier duidelijk hoog in het vaandel. Ik vind het een fijne winkel!

u********@h****** 12-04-2023

Eerste maal bij expert Boersma Delfzijl verschillende apparaten gekocht.
In de winkel goed geholpen en geadviseerd.
De aflevering was correct op de afgesproken tijd.
De aflevermonteur heeft de apparaten goed en vlot geinstalleerd.
Ook na installatie goede uitleg gehad.
Kortom een winkel om bij terug te komen voor een volgende aankoop.

l****@u********* 12-04-2023

AEG wasmachine aangeschaft ter vervanging van onze Miele.
Spijt van... AEG vertoont al binnen 1 week na aanschaf gebreken (kraken, bonken, fluiten, schaven en soms niet centrifugeren). Expert zelf geeft niet thuis, wamt hoor niks..
Resumé: nooit meer een AEG en/of Expert

c***************@g******** 12-04-2023

Goed geholpen door de medewerkers van Expert in Dongen. Blij met de Philips televisie!

j********@g******** 12-04-2023

Hier wordt je nog persoonlijk behandeld. Geen gehaast, maar uitermate vriendelijk en professioneel.

a*********@g******** 12-04-2023

Plaatselijke winkel, makkelijk bereikbaar en bij vragen geen gedoe via internet etc.

r*********@o********** 11-04-2023

Fijne winkel, vriendelijk, deskundig en behulpzaam personeel een echte aanrader

Gorter 11-04-2023

Ik adviseer mensen die een nieuwe wasmacine, koelkast of televisie willen kopen als eerste Expert te raadplegen. Voor de reden hiervan verwijs ik u naar de vorige antwoorden.

Rokven 11-04-2023

Aardig personeel, veel keuze, goede uitleg, goede service en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik ga hier altijd naar toe.

r*********@g******** 11-04-2023

Er moedt een betere uitleveringscontrole plaatsvinden i.v.m. beschadigingen en andere gebreken.

Ally 11-04-2023

Bij Expert krijg je goed en eerlijk advies. Ze denken mee over de verschillende merken van het product dat je wilt aanschaffen. Daarbij nemen ze ook de prijs/kwaliteit verhoudingen met je door. Ze zijn flexibel als het op het plaatsen aankomt en geven bij benadering aan wat dit moet gaan kosten.

Van Luijn 11-04-2023

Bij het kopen van een nieuwe televisie werden wij zeer deskundig geadviseerd waardoor de keuze snel werd gemaakt. Het thuisbezorgen van de televisie werd gedaan op de afgesproken tijd en de installatie werd vakkundig uitgevoerd.

e******@h********** 11-04-2023

Ergens anders kom je goedkoper uit.
Let op als je tegoed bon heb, moet je steeds naar Nuenen toe rijden.

Peeters 11-04-2023

LG wasmachine gekocht. Goede uitleg in de winkel. Op tijd geleverd door vriendelijke bezorgers en netjes aangesloten. Ik ben erg tevreden over de service

Scholts 11-04-2023

We zijn goed geholpen en zeer goede uitleg echt mensen die er verstand van hebben dat is ook wat waard

Lyklema 11-04-2023

wat in de folder staat niet aanwezig.
verder redelijk tot goed.
meegegeven verbindingkastje slecht was al open en niet compleet.

t**********@o********** 11-04-2023

Expert: klasse wat een service, ongekend in deze internet-tijd.
Persoonlijke aandacht wint het toch nog steeds van prijs!

i***@r************ 11-04-2023

Expert is letterlijk en figuurlijk de EXPERT !
Altijd een snelle, correcte levering.
Kortom een aanrader.

r*****************@w***** 10-04-2023

Wij werden razendsnel en deskundig geholpen toen we plotseling een nieuwe wasmachine nodig hadden.