Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van De Donk 17-04-2023

Met veel genoegen wil Expert Beuningen aanbevelen. Zo veel klantvriendelijkheid… zelfs koffie met gebak, ongekend… kundig en empathische mensen.
Ik ga nergens anders meer naar toe.
Dikke 10 +

De Ruiter 17-04-2023

Kopen bij expert is een goede en verstandige keuze.
Goed advies deskundig en vriendelijk.

Peters 17-04-2023

Wij hadden een probleem met onze vorige aankoop na ruim een jaar en er werd een nieuwe (was)machine geleverd.

Ten Kate 17-04-2023

Uitstekende winkel in Diepenveen, nette winkel gezellig en alle producten netjes bij elkaar, goed en deskundig personeel zijn in voor een geintje en beleeft.

j********@h********** 17-04-2023

Personeel luisterde goed en heeft naar aanleiding daarvan een artikel laten zien wat bij mijn wensen paste

Zwaagman 17-04-2023

Wij hebben een Panasonic oled tv gekocht in de winkel en zijn zeer tevreden over de afhandeling hiervan.
Ook zeer tevreden over het product en de service en uitleg welke de medewerker heeft gedaan.

e*******************@g******** 17-04-2023

Netjes geholpen duidelijk uitgelegd door vragen wat ik nodig heb omtrent nieuwe producten wasmachine wasdroger wad gewoon top

Zuijdwijk 17-04-2023

Ik had een nieuwe inbouwmodel met magnetron nodig. Na een deskundig advies heb ik hem door medewerkers van Expert laten bezorgen en inbouwen. Alles is prima verlopen en de nieuwe oven functioneert uitstekend.

d***************@u********* 17-04-2023

Eerder genoemde redenen niet naar een verkoper hoeven te zoeken die door de winkel vliegt (mediamarkt bv) Ook bij expert is de prijs goed maar service ed veel beter en persoonlijker lekker zo door gaan

p**********@v*********** 17-04-2023

Mooi bedrijf waar ze veel hebben zodat je een keuze kan maken, en ook advies kan krijgen.

p***********@h******** 17-04-2023

Doen wat je belooft en beloven wat je doet is bij Expert v/d Groef in Dirksland nog steeds vanzelfsprekend. Met die service een concurrerend prijsniveau hanteren is dus zeer goed mogelijk. En bovenal eerlijkheid, als iet niets kan, niet goed is, of ze denken dat het niet aansluit bij de verwachtingen zeggen ze dat. Dan is de keuze uiteindelijk aan jezelf.

Scheerooren 17-04-2023

Inmiddels een 2e LG televisie gekocht en hierbij ben ik goed geholpen en geadviseerd.
Tevens heeft een verkoper mij ge-enthousiasmeert voor de nieuwe SONOS producten.

Das 17-04-2023

Had per mail een vraag gesteld, de volgende ochtend had ik al een antwoord.
Werd gevraagd te bellen zodat er beter antwoord kon worden gegeven op mijn vraag met de naam van een contactpersoon waar ik naar kon vragen.
Snel de vraag beantwoord en telefonisch een bestelling geplaatst.
Hebben mij weer gebeld om netjes een bezorg moment in te plannen toen het binnenkwam vanuit de leverancier.
Bezorger/monteur op tijd langs gekomen en mooi aangesloten op de juiste plek, gecheckt of alles werkt voordat hij weg ging.
Service van hoge kwaliteit, zeker aan te raden.

Holslag 17-04-2023

Alles wordt netjes aangesloten en opgeruimd. Goede uitleg en prima op tijd geleverd.

g*****@k********* 17-04-2023

Heel persoonlijk geholpen, goed advies gekregen en snel en netjes geleverd.

c***************@g******** 17-04-2023

Zeer goed geholpen door erg vriendelijk personeel. Ik kan deze winkel van harte aanbevelen!!

Alers 16-04-2023

Professionele hulp in winkel. Uitvoering door monteurs helaas veel minder Professioneel.

l***********@g******** 16-04-2023

Goede ervaring met expert uit Huizen.
Fijne aflevering en alles top verlopen.

r************@c******** 16-04-2023

Mijn ervaring met Expert was super qua klantvriendelijkheid, deskundigheid en het meedenken in wat ik wou kopen.

v*******@g******** 16-04-2023

Topservice. Goed advies en meedenken in de winkel, berzorgen wanneer het ons schikt, keurig op tijd geleverd en aangesloten (ook op het gas), zeer vriendelijke bezorgers. In 1 woord Top!

Dorland 16-04-2023

Service en behulpzaamheid vind je niet in online producten bestellen of bij grote ketens.

Ivens 15-04-2023

Wij hebben in de Expertwinkel in Leersum een inbouw inductiekookplaat gekocht. Dat leek eerst problematisch te worden omdat de bestaande nisdiepte afweek van de vereiste voor de meest gangbare kookplaten. De winkelmedewerkers hebben uitstekend geholpen bij het vinden van een kookplaat die wel past in de bestaande nisdiepte. De monteurs hebben de kookplaat vervolgens perfect gemonteerd. We zijn er zeer tevreden over.

x************@g******** 15-04-2023

Alles goed gegaan alleen ben ik niet zo blij dat boven de prijs 24 euro moet betalen voor het bezorgen.

Pluijmen 15-04-2023

Wij kwamen de winkel in om een nieuwe telefoon en een tabblad. Niets was te veel om op alle vragen een uitgebreid antwoord te krijgen. Wij werden als klant uitstekend geholpen en gaf ons een fijn gevoel om zo geholpen te worden. Wij weten u te vinden ( in positieve zin)

De Wit 15-04-2023

Ik raad het aan om eerst eens te kijken bij Expert ik wordt er goed geholpen.