Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Groen 21-04-2023

Vertrouwd en goed adres, spreken mijn taal en begrijpen mijn wensen. Vlot geregeld en bezorgd op een moment dat mij hoed uitkwam.

b*********@t*************** 21-04-2023

Winkel ruimschoots aanbod, vriendelijk en vakbekwame medewerkers. Levering conform de gemaakte afspraken. ik ben over het geheel dan ook zeer tevreden.

Elderkamp 21-04-2023

Jammer dat een aangeprezen artikel niet voorradig is in de winkel. Je mag verwachten dat de aan geprezen advertentie voorradig is in de winkel.

j*****@k********* 20-04-2023

Fantastische winkel, goede persoonlijke service. Kom al jaren bij
Expert Castricum, mijn familie ook. Altijd tot volle tevredenheid
Support your locals !

Lindeblad 20-04-2023

handig om de afmetingen bij de hand te hebben meten is weten
andere hoogte dan standaard bv 1.70 , maar er is maar ruimt voor 1.60dan wordt dat bestellen en de leveringstijd in acht nemen , soms geen keus -1 model.
.wensenlijst bij de handen daar samen tot een oplossing komen.
Er is altijd wel een mouw aan te passen- vakmanschap= goed advies..

g**********@l****** 20-04-2023

In deze tijd heel belangrijk, ze komen hun afspraken na.
En denken met je mee.

Achterberg 20-04-2023

Duidelijk advies over een aan te schaffen wasmachine, levering al een dag later.

Dijkslag 20-04-2023

Heb het contact met Expert als zeer vriendelijk ervaren, de monteur die bij ons de nieuwe vaatwasser heeft gemonteerd kwam zeer vriendelijk en behulpzaam over. Al met al een hele goede ervaring met Expert Enschede

Arends 20-04-2023

prima winkel om al uw aankopen te doen, vakkundig personeel, weet waarover ze praten.

Van Riet 19-04-2023

Zeer goed advies, goede service snelle levering! Zeer tevreden. Jochem van Riet Culemborg

w***********@g******** 19-04-2023

Expert A.J. Ernststraat heeft zeer vriendelijke en geduldige verkopers die kennis van de producten hebben en goed adviseren. Is betrouwbaar en een nette overzichtelijke winkel. Geen massa, hier ben je nog echt klant waar men je ook kent. Meerdere malen naar zeer tevredenheid diverse producten gekocht. Goede service.

r************@g******** 19-04-2023

Ik heb een wasmachine, droger, stofzuiger en koffie apparaat besteld. De eerste 2 zijn thuis geïnstalleerd. Zowel in de winkel als bij installatie een nette snelle service en een uitgebreide uitleg van de werking.

Nijenhuis 18-04-2023

Expert Boskoop is een klantvriendelijk bedrijf dat gemaakte afspraken nakomt, goed en persoonlijk advies en meer dan voldoende deskundigheid en hulp bij het maken van een keuze.

Van Schijndel 18-04-2023

Zeer kundige winkel in houten met vriendelijk personeel! De mensen die het komen leveren en plaatsen zijn ook heel kundig en vriendelijk! Super ervaring expert houten!

b*********@t********* 18-04-2023

Expert Schipper is gewoon een fijne winkel waar je altijd tevreden weggaat. Service is goed, personeel helpt je vakkundig

l*********@g******** 18-04-2023

Bij het maken van een keuze wordt er in eerste instantie goed geluisterd naar de wensen van de klant. Van daaruit wordt er uitstekend meegedacht en uiteindelijk een keus gemaakt waar de klant tevreden over is

a**********@g******** 18-04-2023

Het is prettig om in de winkel te kopen. Je ziet wat je koopt en krijgt antwoord op vragen

Noort 18-04-2023

Eerst mijn koelkast daar gekocht en nu de wasmachine. Fijn geholpen en geadviseerd.

Duijkers 18-04-2023

In plaats van levering in huis eind van de middag al eind van de morgen. Diepvries kapot, dus over extra snelle levering goed meegedacht.

Meuwese 18-04-2023

fijne winkel goed geholpen zeer fijne uitleg en geduld bij levering chauffeurs .

k******@k********* 17-04-2023

Kijk eerst online of het product elders niet goedkoper wordt aangeboden, want je betaalt al snel te veel.

b***********@h********** 17-04-2023

als ik een expert binnenstap verwacht ik van de medewerkers dat zij experts zijn!

Verhoeven 17-04-2023

Expert in Velddriel is een uitstekende winkel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

k**************@h********** 17-04-2023

Monteur had geen drogerslang bij zich.ikzelf gauw naar de bouwmarkt.
Bij terugkomst waren ze weg en moesten we het zelf doen.beetje jammer dit.

Dix 17-04-2023

Snelle levering, specialistisch inbouw. Zeer correct geholpen in de winkel als bij aflevering/installatie.