Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Steennis 26-04-2023

Ik ben al heel lang klant bij u altijd een goede service ik ben als klant blij met u

o*****@l****** 26-04-2023

Heel goed geholpen in de winkel in Ommen. Meegedacht met onze wensen. Aflevering en montage prima. Vriendelijke monteurs waarvoor niks teveel moeite was.

Degen 26-04-2023

Vervelend als men de weekaanbieding niet in voorraad heeft en besteld moet worden die weer een aantal dagen kosten. Overigens heb ik geen uitgesproken klachten.

Oostdijk 26-04-2023

Prima tevreden over Expert Hardenberg. Zowel een koelkast als een vrieskast gekocht en laten bezorgen. Sowieso een leuke korting omdat ik twee apparaten tegelijk kocht, daarnaast super service van zowel de verkoper als de bezorger. Eea was vlot voor elkaar. Tevreden!

j*********@h********** 26-04-2023

Ga eens langs in de “echte” winkel en zie wat je koopt dan kom je niet voor verrassingen te staan van te groot of te klein.

Bout 26-04-2023

Geweldige services, vaatwasser kapot 10 uur gebeld , 14 uur monteur en om 16 uur zat er een nieuwe in..

Schalkwijk 26-04-2023

Een goed bedrijf waar je uitstekend en vriendelijk geholpen wordt en uitgebreid advies krijgt

Qosterwijk 26-04-2023

wat ik wel een beetje erg vond ik had machine met 1400 maar de instelling op de machine is ga maar tot 1200 centruceren

Jacobs 26-04-2023

Als goede lokale service belangrijk is, kan ik Expert Dongen zeker aanbevelen.

j***********@g******** 25-04-2023

Werd meteen geholpen bij binnenkomst en mijn vragen werden goed beantwoord en goed advies daarbij

Rakers 25-04-2023

zeer goede voorlichting in de winkel en uitstekende service tijdens installatie
koelkast en inbouw inductie kookplaat ,goede ervaring

d******@u********* 25-04-2023

Prettig geholpen en de verkoper nam de tijd om de voordelen en eventuele nadelen te bespreken.

Derks 25-04-2023

heb een laptop gekocht als ik iets niet begrijp word het uitgelegd daarom koop ik dat soort artikelen niet online

Roosien 25-04-2023

Inbouw Koelkast moest vervangen worden Dezelfde niet meer te krijgen. Vervangend type besteld en binnen 3 dagen geplaatst. En past precies, alle lof voor de afwerking.

Vledder 25-04-2023

Fijn geholpen en teminste niet van die mediamarkt mensen die gelijk in je nek zitten te hijgen

Hoekstra 25-04-2023

Prettige en deskundige benadering van medewerkers om te komen tot een besluit

e***********@u********* 25-04-2023

Service kan beter. Een product bezorgen en afleveren op een gevraagde plaats weigeren omdat het doel 99 cm over de drempel ligt is toch wel slecht.

Dibbets 25-04-2023

Ik ben er uitstekend geholpen en ze nemen goed de tijd voor de uitleg van het product

a*********@i********* 25-04-2023

Prima advies en service in de winkel! Fijn moet zien wat je koopt. De service van de chauffeur lag in ons geval helaas niet op het niveau van de winkelervaring. Het product , de LG oled 77, laat zich gelukkig makkelijk afstellen.

t************@g******** 25-04-2023

Ik ben blij met de aanschaf koelkast netjes bezorgt oude apparaat nemen ze mee zo dat je zelf er geen omkijken na hebt goede service en laten de omgeving netjes achter

m*******@c******** 25-04-2023

vriendelijk, ervaren personeel, die helpen zoeken naar waar je voor komt, goede adviezen

g*******@h****** 24-04-2023

Wij zijn over de service en informatie en voorlichting over producten zeer tevreden

Neefjes 24-04-2023

Konden gratis voor 100 euro cups krijgen en hebben dat natuurlijk gedaan!
Moesten de zaak aangeven waar we het product gekocht hadden om deze cups te krijgen!
Meerdere zaken werden aangeven maar expert Gouda stond er niet bij en dat wil ik graag doorgeven aan jullie!!! Raar hoor!!
Met hartelijke groet en dank !!

Maas 24-04-2023

Het wordt pas 25-4-2023 geleverd
Een week op moeten wachten.Had het graag eerder gehad omdat mijn man Parkinson heeft heb ik veel was.De wasmachine kan meteen zijn werk gaan doen.

Cremer 24-04-2023

Het was een fijn ervaring om weer terug te zijn in de winkel. Verkoper en bezorgers prima.