Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

e**********@o******** 02-05-2023

We kregen prima advies, levering van het bestelde ging snel en plaatsing van het apparaat ging netjes. Vriendelijke medewerker.

v*******@p******** 02-05-2023

De aandacht en de uitleg bij de geleverde producten zijn voor mij zeer belangrijk en die heb ik bij alle aankopen ervaren.

r*************@g******** 02-05-2023

Een mooi, kleinschalig bedrijf waar het personeel nog tijd maakt voor de klanten.

t****************@g******** 02-05-2023

bij de eerste bestelling niet gesproken over servicekosten plaatsen wasmachine en de het volgende contact kwamen er 30 euro servicekosten bij wel wat vreemd. heb dit gemeld maar verder dan dit kwam het niet dan had ik de bedrijfsleider moeten hebben en die was er niet nu staat de wasmachine niet goed en moeten we er zelf aan sleutelen wel jammer

t*********@h******** 02-05-2023

Winkel in Zutphen en Baak, wij kopen denk ik al zo’n 40 jaar bij Expert, Eliesen

Bus 02-05-2023

Snel geholpen worden en het meedenken van de verkoper om ons probleem met de stilgevallen vriezer snel op te lossen werd er een tentoongestelde vriezer aan ons verkocht

Becker-westra 01-05-2023

Ik vind Expert in Haren (Gn.) een betrouwbaar adres, waar ik al meerdere keren deskundig ben geholpen. Bij de verbouwing van mijn appartement kreeg ik goede adviezen over welke nieuwe wasmachine en stofzuiger ik het beste kon aanschaffen. Ik ben heel tevreden met de goede service. Ook simpele vragen worden serieus beantwoord, bv. over welke batterijtjes er bij een bepaald instrument passen. De medewerkers zijn ook altijd bereid om iets voor mij te bestellen en dan desnoods thuis te bezorgen. Mijn laatste aankoop was een tv, die thuis keurig is aangesloten, waarna op mijn eerder gedane verzoek in de winkel ook het oude toestel gedeeltelijk werd gedemonteerd. Dit alles zonder gehaast en en in een vriendelijke sfeer. Ik kan Expert aanbevelen.

j***********@l****** 01-05-2023

Super service.snelle levering ook op 2 hoog zonder lift.garantie mogelijkheid.uiteraard klantvriendelijk

Jansen 01-05-2023

Zoals ik eerder zei, scherpe prijzen, goede service en in eigen woonplaats.

j**********@k*********** 01-05-2023

Vriendelijke medewerkers, goede informatie over gekocht product en goede thuis service

Dijkstra 01-05-2023

Voor je koopt bij Expert kijk gerust op internet naar vergelijk en meer service dan bij Expert ,.. je verwacht lokaal kopen is goed,, dan verwacht je ook wat van Expert maar nee,, erg jammer. 30 €euro plaatsen anders doen ze niets en zoek het dan maar uit,, had mijn wasmachine nu stuk geweest als de bouten er niet uit waren gehaald..

h**********@h********** 01-05-2023

Ik heb mijn product nog niet ontvangen. Het is in bestelling. Ik ben zeer tevreden over de service. Het product moet ik nog afwachten

De Jong 01-05-2023

Prima geholpen bij Expert bij de aankoop van een inbouw koelkast. Goed geluisterd naar mijn verhaal. En daarna een offerte gekregen met een goed aanbod. Keurig op de afgesproken tijd geleverd en vakkundig ingebouwd. Al met al een prima ervaring. Zodanig dat ik weet waar ik mijn overige keukenapparatuur ga kopen bij vervanging. Toppers zijn het.

n*********@h******** 01-05-2023

Bij Expert krijg ik goed advies over de verschillende opties voor mijn nieuwe wasdroger. Op basis daarvan kan ik een goede keuze maken. De afgesproken levertijd komen ze prima na.

Bosch 01-05-2023

Mijn ervaring met expert is echt geweldig en de verkopers zijn super ook de bezorgers alle lof voor hun altijd vriendelijk

Scholtens 01-05-2023

Je wordt goed geholpen en als je problemen hebt worden deze goed verholpen.

Van Mourik 01-05-2023

Geschoold personeel, geen onzin verhaaltjes, correcte behandeling .
Levertijd en bezorging prima gedaan.

r**********************@g******** 01-05-2023

Klantvriendelijk en kundig personeel, denken met je mee, ik kom hier zeker terug.

h*********@g******** 01-05-2023

Bij Expert Roosendaal krijg je deskundig advies en het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

De Bakker 01-05-2023

Wij hebben de klantbehandeling in de Expert-winkel in Venray als zeer goed ervaren!

Goelab 01-05-2023

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Expertise in producten en kunnen door een paar vragen te stellen een product aanbevelen. Altijd een eerlijk keus. Bij levering wordt aangegeven dat ik meteen contact kan opnemen als er iets niet naar wens is. Ik ga graag naar Expert.

Prolution Bv 01-05-2023

De service en after sales is gewoon goed bij Expert en dat is voor mij heel belangrijk.

z*********************@i********* 01-05-2023

Fijne winkel, overzichtelijk, makkelijk vinden wat je zoekt. Goede service.

Jansen 01-05-2023

De persoonlijke aandacht de service en de afhandeling is een stuk fijner
Als iets bestellen bij een webshop

f*****@h****** 01-05-2023

Persoonlijk contact in de winkel geeft meer informatie en minder keuzestress dan online zelf zoeken naar het juiste product!