Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

r************@o********** 05-05-2023

Ik zou naar een andere winkel gaan want je betaald 35 euro zonder dat ze het in de winkel vragen om hem binnen te zetten terwijl je het zo alleen ook heel makkelijk kan gr

Wessels 05-05-2023

Netjes afgeleverd en keurig geplaatst.
En mij goed geïnformeerd. En mij weg wijs gemaakt hoe het product werkt.

r***@e***************** 05-05-2023

Beste prijs/kwaliteit verhouding met profesionele team die doet wat hij belooft

w***********@k*********** 05-05-2023

Deskundig personeel die de tijd voor je nemen om met de beste oplossing te komen.

Hekker 05-05-2023

Goede service aan de telefoon en goed opgemeten en zeer vriendelijke mannen bij het inbouwen van de apperatuur. Ook goede prijs/ kwaliteitsverhouding. Expert Hillegom kan ik van harte aanbevelen

Poels 05-05-2023

fijne winkel met behulpzame medewerkers die echt nog plezier hebben in hun werk

Jager 05-05-2023

Verder okay, echter de Chromebook die we wilden kopen mochten we niet zie. We waren juist naar de winkel gegaan om te kijken,

Veldkamp 04-05-2023

Zeer tevreden over het installeren van de drie producten bij ons, inclusief het extra werk in de keukenkast voor
de afzuigkap.

d***********@h********** 04-05-2023

In het hoogseizoen heeft Expert geholpen om binnen 24 uur defecte vaatwasser te verwisselen in onze verhuurde vakantiewoning. Topservice!

j****@f*********** 04-05-2023

Fijne winkel met leuk personeel wat je goed kan helpen om een goede keuze te maken

Dijkhuizen 04-05-2023

Winkel Veendam
Eerst telefonisch advies gevraagd
Daarna in de winkel door vriendelijke personen te woord gestaan,
Toen geholpen door XXX
Die verdiend een dik compliment

Jansen 04-05-2023

Vertrouwd adres met vriendelijke meedenkende mensen goed advies met juiste prijs kwaliteit verhouding en nog belangrijker after sales service!!

Doderlein 04-05-2023

Vriendelijk en kundig personeel, zeer bereid om je goed te helpen en nemen de tijd voor je.

Heinsbroek 04-05-2023

Winkel was dichtbij na bezoek site en tel. contact met de winkel was de
overeenkomst snel gedaan ook i.v.m. de aanwezige voorraad van het apparaat.

c**********@g******** 04-05-2023

Heb je advies nodig en iemand die meedenkt, dan ben je bij Expert aan het juiste adres. Ik heb zelfs alles telefonisch gedaan.

Van Eijk 04-05-2023

Op internet van alles uitgezocht, toch naar de winkel gegaan. En daar zijn we blij om omdat we nu een betere keuze hebben gemaakt dankzij de goede uitleg van de winkelmedewerker. En ze bieden goede service.

Korstanje 04-05-2023

Over het algemeen vriendelijk personeel. Soms een te zakelijke aanpak en sturende/adviserende naar een bepaald product. Wel een goede productkennis van dat gene wat men zou willen aanschaffen

Driessen 03-05-2023

Ook deze aankoop na voorgaande aankopen weer prima in orde en uitstenkende bezorging

Ten Hagen 03-05-2023

Kortom we zijn zeer tevreden over de gehele behandeling, nu nog hopen dat tv werkt, monteur Ziggo komt eind mei bij ons, wij zijn zeer ontechnisch! Gaan er vanuit dat alles werkt! Complimenten nogmaals voor Danny!

Visser 03-05-2023

Alleen had ik om een orderbevestiging gevraagd. Die niet gekregen. De videobel was nu 199,00 terwijl we 99 euro afgesproken hebben.

Van Bavel 03-05-2023

in deze winkel wordt je nog echt geholpen en worden de voor- en nadelen van bepaalde producten uitvoerig met je besproken

Schoormans 03-05-2023

Altijd fijn aankopen te doen bij Expert Marum.
Deskundig, vriendelijk en behulpzaam.

i***********@g******** 03-05-2023

De Beko wasmachine (een week ou) met automatische zeepdosering doet het goed. Het wassen met de verschillende programma's is ook goed te noemen. Een minpunt is dat hij meer geluid maakt dan mijn vorige wasmachine.

Haaksema 02-05-2023

eerst bellen of het apparaat beschikbaar was, drie dagen nadat de leverancier het zou leveren nog maar eens gebeld, maar toen heeft de medewerker ook alle filialen in de provincie en daarom heen gebeld om het spoedig op te sturen. Het filiaal waar het gevonden was lag 80 km verderop, apparaat werd snel opgestuurd, daarover werd ik bericht en kon het ophalen.

t*******@h********* 02-05-2023

Toppers zeer netjes