Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

w***********@g******** 09-05-2023

Ik vind dat ieder het zelf moet ervaren iig mijn zoon is ook klant geworden

Bank 09-05-2023

Geweldig geholpen met het aanschaffen van mijn espressomachine m. Erg vriendelijke medewerker medewerker!

Spin 09-05-2023

We zijn altijd zeer correct en goed geholpen en we komen dan ook wanneer het nodig graag terug ook vanwege de goede service

Lelifeld 08-05-2023

Mensen met verstand van zaken, zeer goede kennis van apparatuur wat er verkocht wordt. Vriendelijk personeel wat alle tijd voor je neemt om uitleg te geven.

m******@p******** 08-05-2023

Moet mijn wasmachine nog uitproberen. Weet dus nog niet of dat probleemloos zal gaan. Verwacht van wel.

Vries 08-05-2023

Zeer tevreden met de aankoop en de klantenservice. Expert, dat zouden meer mensen moeten doen....

Groenenboom 08-05-2023

Graad van ontvangst c.q. dienstverlening voldoet aan mijn wensen c.q. eisen.

r*********@h****** 08-05-2023

Wij zijn zeer tevreden over het product en de service die we van Wim uit Oosterwolde hebben gehad, ook met de nieuwe LG tv

Multistyle Parket 08-05-2023

Vorige aankoop was al snel kapot.
Zoals gewend van Expert is alles uitstekend opgelost.
Aanrader !!

j********@h********** 08-05-2023

Zeer goed geholpen. Wij komen er al jaren omdat ze een perfecte service hebben.

m*************@l****** 08-05-2023

wij zijn zeer tevreden over expert Wageningen , vriendelijk en met advies over product goede keuzes kunnen maken .

Kuper 08-05-2023

Super geholpen ze nemen de tijd voor advies, goeie uitleg van het gekochte product

h**********@g******** 08-05-2023

vooral voor oudere personen een aanrader.vriendelijke verkoper en kundige monteurs.

c***********@g******** 08-05-2023

Persoonlijke aandacht, luisteren naar mijn wensen en goed daarop inspelen, dan neem ik de 4 weken levertijd (kan altijd gebeuren) graag op de koop toe, bij mijn volgende aankoop weet ik nu al waar ik naar toe ga, juist ja Expert

Reijnders 08-05-2023

De extra kosten voor installeren zou ik achterwege laten. Het is makkelijk zelf te doen

Pierre 07-05-2023

Besteld op de website, helder en duidelijk, ook met gratis extra garantie via liebherr vermeld op de website waar anderen dit achterwege laten om hier 150 euro voor te rekenen. Afspraak gemaakt bij het bestellen, toen het toestel binnen was bij de winkel hebben ze ook nog telefonisch contact op genomen , zodat de koelkast ook eerder geleverd kon worden met een gunstige tijd.

r*******@k*********** 06-05-2023

Tot nu toe altijd goede ervaringen gehad met Expert. Heb er al meerdere producten gekocht en zal dit zeker blijven doen

Tangenberg 06-05-2023

Zelf heb ik alles online uitgezocht maar in de winkel gekocht.
Dit omdat je dan toch persoonlijk contact hebt en advies kan vragen.
Prima winkel met deskundige mensen.

Vreuls 06-05-2023

Expert Landgraaf !!! Voor mij geen andere winkels meer!!! Hier zijn de service en advies zo goed, dat ik nergens anders meer koop!!!

f*******@g******** 06-05-2023

Altijd om te winkelen bij Expert Men heeft tijd en goede raad. Wij zijn tevreden naar huis gegaan

Poulssen 06-05-2023

Sevice en bezorging uitstekend.
Was verrast door 2 prijsverhogingen binnen een maand.
Werd gelukkig gecorrigeerd door de verkoper.

Ladenius 06-05-2023

Zeer vriendelijk en goede uitleg over de gekochte artikelen. De verkoper wist waar hij het over had.

r******@c******** 05-05-2023

Vriendelijke medewerkers, afspraken nagekomen, snelle levering en installatie op zolder (Alweer). Volgende artikel ga ik zeker weer bij Expert kopen.

De Jongh - Riem 05-05-2023

Goed en vakkundig geholpen.
Snelle levering en vakkundig aangesloten apparatuur.

Galama 05-05-2023

Correct geholpen door een vriendelijke medewerker, die de tijd neemt en alles uitlegd; kortom prima advies gegeven.