Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

h************@y******** 11-05-2023

Mooie chromebook gekocht voor een mooie prijs. Goed geholpen door de medewerker van expert.
Goed advies en prima meegedacht met de wensen.

Quan 11-05-2023

Met ervaring verkoper ben ik snel geholpen met wat ik zoek . Ze kan iemand bij mijn huis komen voor meten en nieuw kookplaat plaatsen. Goede service

Wagenmakers 11-05-2023

Meer gevoel voor de klant en prijsonderhandelingen niet stug en bot afkappen.

Van der Veen 11-05-2023

Onze ervaring met Expert
Lemmer is al heel lang
uitstekend!
De mensen van Expert Lemmer
zijn behulpzaam en deskundig.
Daarbij Is ook de service van
deze zaak prima!

Taling 11-05-2023

Gisteren terug geweest met huis telefoon en gelijk goed geholpen wij als mensen op leeftijd zijn niet zo technisch als de mannen in jullie winkel maar hartstikke bedankt dat ze ons geholpen hebben 👍🏻

p************@h********** 11-05-2023

Ik ben geholpen door XXX hij neemt de tijd geeft goed advies en wat het belangrijkste is hij luistert naar wat je zoekt .Ik ben heel tevreden ☺

Baren 10-05-2023

Het product wat ik zocht , was Expert
Toch scherp met de aanbieding, helemaal top

Knies 10-05-2023

Altijd weer tevreden. Zo nodig worden mankementen goed opgelost. Nu combi oven gekocht en binnen week geïnstalleerd.

m***************@m***** 10-05-2023

Mooie overzichtelijke winkel , met vriendelijk personeel die weten waarover ze praten!
Top service

Van Wonderen 10-05-2023

Bestel al jaren bij Expert.
Nou had ik dat 2 weken geleden niet gedaan was op een zondag dat me koelkast ermee stopte en ik dacht snel naar BCC te gaan in de hoop zsm een nieuwe te hebben, helaas zoveel problemen mee gehad dat ik een week later de beschadigde koelkast die ik geleverd kreeg van BCC heb laten ophalen en rennend naar EXPERT ben gegaan om bij hun een koelkast te bestellen. En wat nou ook super lief was dat ze me tot mn koelkast geleverd werd ik gratis van hun een leen koelkastje heb mogen gebruiken die ze ook nog eens kwamen bezorgen.

Ik zeg NOOIT meer ergens anders heen. Voormij alleen nog maar EXPERT!!

d************@h********** 10-05-2023

Geleverd zoals afgesproken.
Misschien had een belletje nog handig geweest 1of 2 uur voor de levering.
Maar alles naar wens geweest

f*********@g******** 10-05-2023

De soundbar werkte niet naar behoren, hoewel Samsung zijn afspraak niet nakwam , hebben de medewerkers zich prima ingezet om te zorgen dat wij een ander apparaat kregen, en weer keurig geïnstalleerd

m***********@z******* 10-05-2023

Jammer dat er geen vaatwasmachines in de zaak aanwezig zijn. Verder ben ik tevreden.

i********@g******** 10-05-2023

Snelle levering. Vriendelijk contact, zowel in de winkel als aan de telefoon.

Agterdenbos 10-05-2023

Als u mijn waardering ziet bij de vorige punten, heb ik alleen maar een heel goede ervaring met expert Roosendaal

j************@p******** 10-05-2023

Vraag elders een second opinion over niet alleen de keuze van het apparaat, maar ook de installatie-eisen en -kosten en informeer elders naar de totaalkosten ervan

j********@k********* 10-05-2023

meerdere producten bij expert Dinxperlo gekocht zeer tevreden en aan te bevelen.

Klabbers 10-05-2023

altijd goede uitleg en advies bij de aanschaf. daar wordt alle tijd voor genomen. Dus beveel ik Expert aan

Boomsma 10-05-2023

Vaatwasser gekocht bij expert. Prima geholpen en een goede prijs gekregen voor product + bezorgen en instaleren. Volgende product koop ik er weer!

Gruber 10-05-2023

Het is voor mij onmisbaar,een produkt in de winkel te kunnen zien,om een indruk te krijgen.En ik stel het op prijs,een deskundig verkoper om advies te kunnen vragen.

a***********@h********** 09-05-2023

Ondanks een probleem met de levering werd mijn wasmachine op de afgesproken dag bezorgd. Op de site staat dat hij de resterende tijd niet laat zien, maar zelfs dat doet hij wel. Blij mee!

Deckers 09-05-2023

Een en ander was een noodsprong. Ben uitermate tevreden over de wijze waarop ik uit de nood geholpen werd.

Leijendekker 09-05-2023

Een aanrader om daar te kopen. Goedkoop is vaak duurkoop ! Maar niet bij Doornebal

Soepboer 09-05-2023

Problemen met onze wasmachine. Uiteindelijk telefonisch een nieuwe machine gekocht, met fijne ondersteuning, kundig advies en vlotte levering. Kortom; aanrader

Reilly 09-05-2023

Ik vondt de Expert team zeer goed voor product, vragen service, ik hoef niet meer op een website te zoeken dus ik ga langs bij de Expert winkel, veel beter en vriendelijk.