Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Splinter 17-05-2023

Door naar de fysieke winkel te gaan hebben wij een goede keuze kunnen maken in verband met het inbouwen van de koelkast.

Collet 17-05-2023

Wou een goede koffie-automaat. Had zelf al wat voorwerk gedaan en uiteindelijk besteld. Werd netjes gereserveerd voor mij en dezelfde dag nog opgehaald .

Van Wessel 17-05-2023

Ontzettend vriendelijke mensen, niet opdringerig. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Balvers 17-05-2023

Zoals ik al zei vriendelijk en vakkundig personeel
Breed assortiment voor ieder wat wils

Vd leeuw 17-05-2023

Goed geholpen bij het uitzoeken van een stofzuiger. Goede service en uitleg.

Rinus 17-05-2023

Zeer goed geholpen bij expert op de Loper in Vlaardingen, zeer kundig personeel en goed geadviseerd

Radema 16-05-2023

Volgens mij zijn er in deze omgeving te weinig concurenten.
bijvoorbeeld ; Rio Dijkstra Damsterdiep Groningen.

Lamain 16-05-2023

Wilt u een goed advies en service op maat, ga dan voor al uw elektronika en witgoed naar Expert in Delfzijl. Daar is de klant meer dan koning.

In den Bosch 16-05-2023

Fijne winkel en de adviezen van het winkel personeel ze zijn ook netjes en behulpzaam ik zou alle mensen aanraden naar de expert te gaan al zo voor het contact fijne winkel

Bot 16-05-2023

Hartelijk dank voor de verleende diensten en service. Wij zijn zeer tevreden

Bors 16-05-2023

er wordt zoveel mogelijk gedaan om aan je wensen te voldoen en het product wordt keurig en op vakkundige wijze geplaatst!

Levy 15-05-2023

Juist door persoonlijke ervaring komt Expert voor ons als de beste uit de bus.

Kuiper 15-05-2023

De winkel in Joure is zeer ruim met een mooie collectie aan producten. De medewerkers zijn vriendelijk en deskundig. Ze maken snel contact. De prijzen zijn zeker concurrerend. Gewoon een fijne winkel in alle opzichten. Voor mij beter dan bestellen op internet.

De Jong 15-05-2023

Wij voelen ons erg thuis bij expert in Joure.
Goed advies ,denken met ons mee.
Deskundig personeel en zeer tevreden over het resultaat.

w*****************@l****** 15-05-2023

wij zijn super tevreden en beveel EXPERT Burgum aan om daar de aankoop te doen

w********@u********* 15-05-2023

een en al service bij het binnenkomen in de winkel tot en met het bezorgen in de woning .

m*******@x******** 15-05-2023

telefonisch gasfornuis besteld bij Expert Oosterwolde. Op advies van de winkel zou een gasslang van 1 meter bijgeleverd worden. De monteur bleek een slang van 75 cm bij zich te hebben. Hij moest dus heen en terug naar Oosterwolde om de goede maat slang op te halen.
Verder niets dan lof, prima service.

Hofstra 15-05-2023

EXPERT BURGUM is een ruim gesorteerde winkel met goede, deskundige en vriendelijke medewerkers.
Afspraken worden nagekomen en leveranties en service aan huis bij installeren e.d. is altijd tip top en volgens afspraak.
Deze ervaring hebben wij al meer dan dertig jaar!

m*******@z******* 15-05-2023

Zeg duidelijk waar de spullen komen te staan vooral als het niet standaard is ,dus verder weg bij een aansluiting .om zo vertaging en problemen te voorkomen

c************@k*********** 15-05-2023

Prettige benadering, overzichtelijke zaak .
Geven duidelijkheid over het product wat je wil gaan aanschaffen

Van Motman 15-05-2023

De CS serie heeft een prachtig beeld de donkere en lichte contrasten komen echt mooi eruit! Maar met een HDMI 2.1 kabel wordt alles nog beter heb er gelijk 2 besteld! Voor TV & Apple tv

De Wit 15-05-2023

Vlotte service, deskundig personeel. Gewoon telefonisch bereikbaar ipv moeilijk bereikbare klantenservice of app robot

e*********@g******** 15-05-2023

De dolce custo was er in de aanbieding goed geholpen (niet door (#) gelukkig)

Den Otter 14-05-2023

Expert Diepenveen, goede uitleg van diverse bestelde apparaten, prima prijsstelling en topbezorgers.

e************@l****** 14-05-2023

Doe maar een 3 delig pak aan als je naar deze winkel gaat, want de gewone man vinden ze te min en helpen ze nauwelijks of met heel veel moeite