Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

n***********@g******** 19-05-2023

Mensen jullie krijgen zeker geen spijt deze winkel een keer in te lopen .. Bedankt Expert Drunen !

l*****@o********** 19-05-2023

Goede service en adviezen. Daar betaal ik graag ietsjes meer voor dan online te bestellen.

Kloppenborg 19-05-2023

De service is prima. De prijzen zijn OK. Het assortiment is veelzijdig, en van goede kwaliteit.
Het assortiment bestaat veelal uit de betere maar niet duurdere merken.

Kunst 19-05-2023

Altijd prettig om bij Expert Lochem zaken te kopen/bestellen. Afspraken worden goed nagekomen, klantgerichtheid staat hoog in het vaandel. Deze service is zeker wat waard.

f***********@g******** 19-05-2023

Bij expert een koel- vries combinatie gekocht. Zeer tevreden mee. Goede service.

Sahin 19-05-2023

Vriendelijke medewerkers, service gaat net een stapje verder dan bij andere electronics winkels

Stremmelaar 19-05-2023

Super tevreden, echt uitstekend geholpen door winkelmedewerker en de mensen die de spullen geleverd en gemonteerd hebben.

p*************@k********* 18-05-2023

Voor assortiment is wel oke
Meedenken is prima
Wel graag serieus met de klanten is iet minder

m***************@g******** 18-05-2023

Fijne mensen en vriendelijk. En een goede uitleg bij het vragen naar een probleem.

Boumans 18-05-2023

ze komen de belofte na en anders bellen ze nog de zelfde dag op dat het later wordt

s***********@u********* 18-05-2023

Bij een Amerikaanse koelkast is bezorging een belangrijk deel can de service. Ze hebben gedaan wat afgesproken was. Prima dus.

Mike S 18-05-2023

We werden zeer klantvriendelijke en op een professionele manier geholpen.
Omdat het product niet op voorraad was, hebben we wel moeten wachten maar ze hebben ons netjes geïnformeerd en volgens afspraak is het product afgeleverd. Topwinkel!

r*************@z******* 18-05-2023

Bij binnenkomst in de winkel was duurde het even voor er aandacht was.
Toen er eenmaal aandacht was, was de kennis en klantvriendelijkheid van een goed niveau.
De servicemedewerker, die mijn bestelling kwam afleveren en instellen was van een bekwaam en zeer service gericht persoon.

Proost 17-05-2023

Zeer professionele uitleg. De verkoper heeft alle tijd genomen om ons te adviseren. Mede door zijn professionele advies gecombineerd met klant gerichte vriendelijkheid hebben zijn advies opgevolgd en is de koop doorgegaan

w******@u********* 17-05-2023

Goede voorlichting. Denken met je mee. Kennis van zaken bij het inbouwen van de koel en de vrieskast

g***********@g******** 17-05-2023

Geweldige keuze in een mooie winkel. Prima te vinden en parkeren voor de deur, vlak bij het centrum.

Fam. Brands 17-05-2023

Uiterst vriendelijk en bekwaam personeel. Schikt zich in de ideeën van de klant en geeft desgevraagd deskundige input. Vakbekwaam personeel met betrekking tot de inbouw van de door ons gekochte Magnetron en Liebherr koelvriescombinatie. Chapeau Expert Wageningen!

Huiberts 17-05-2023

Vanaf mijn telefonische bestelling tot de levering ben ik steeds prima geinformeerd over de keuze,prijs en levering van het produkt,dus niets dan lof!

Van Dam 17-05-2023

Vakkundige medewerker van Expert heeft mijn inductie kookplaat geïnstalleerd.
Hij had zichtbaar verstand van zijn werk, was heel behulpzaam en duidelijk in zijn uitleg.

Van der Maas 17-05-2023

Een lichte compacte machine, past overal tussen en een makkelijke bediening.

Drenth 17-05-2023

Al jaren koop ik bij Expert omdat je goed geholpen wordt en deskundig advies kan krijgen

Van Putten 17-05-2023

Ben geen zoon van het digitale tijdperk. Daarom was ik blij dat de verkoper(s) mij telefonisch konden helpen en overal doorheen hebben geloodst. De rest is per e-mail gegaan; betaalgemak via de bank app o.b.v. pro forma-factuur. Alles thuis keurig bezorgd en aangesloten; oude machine mee retour genomen.

Bonsink 17-05-2023

Expert was al een ervaring voor mij in het verleden maar heb de zaak weer terug gevonden.Vanwege de vriendelijkheid en goede service.

Oudeweetering Zandstra 17-05-2023

Goede advies ze denken met je mee, leg je probleem uit en wat je zoekt ze geven jou altijd goeden uitleg.

Jansen. 17-05-2023

Goede kennis van zaken, fijn geholpen en een snelle levering door een deskundig iemand.