Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4390 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

l**********@z******* 24-05-2023

zeer goed en bekwaam personeel en de medewerker bracht mijn pakket naar mijn auto op de parkeerplaats

Nijman 24-05-2023

Fijn personeel, vriendelijk en maken tijd voor je. De service en bezorging zijn goed.

Mats Bouw Bv 24-05-2023

Alles perfect geregeld: van het aanspreken in de winkel, het behulpzaam zijn met de keuze van het product, de levertijd en de bezorging. Extra shout out aan de bezorgers die de producten aansloten. Extra tips voor aansluiten gegeven en deze direct meegeplaatst.

s*******@g******** 24-05-2023

Als je vriendelijk en goed geholpen wilt worden en door mensen geholpen wilt worden die met je meedenken dat is de expert een hele goede keus

k****@d*************** 24-05-2023

Produktkennis in de winkel over het betreffende produkt (wasmachine) was zeer beperkt, omdat dit merk normaliter niet werd geleverd vanuit deze vestiging. Telefonisch: meerdere keren werden terugbelafspraken niet nagekomen. Winkel: uitstekende service.

Bakker 24-05-2023

Bezorgers moeten leren wat klantenservice is
De verkopers weten dat weer wel 👌

Niesten 24-05-2023

Inductie oven gekocht 3x nieuwe printplaat erin en daarna door monteur elektrische draad uitlaten steken ,slordig ,maar kreeg telefoontje van expert Castricum, dat ik nieuwe mocht uitzoeken ,of andere .wij zijn op hun verzoek ingegaan en een andere uitgezocht, en meteen gebracht ,als dat geen service is .perfect.

Lieftink 24-05-2023

Heel fijn geholpen, medewerker wist waar hij het over had en kon ons goed advies geven.

g********@h********** 24-05-2023

Nieuwe Tv besteld met montageservice op bestaande beugel, prima geregeld en meegedacht

f*********@k********* 23-05-2023

Een Liebherr vriezer tafelmodel gekocht. Uit vergelijkingssites kwam deze vriezer als beste naar boven. Besloot bij Expert Neede te kopen omdat ze gunstig naar voren kwamen. Doorslag gevend was de vriendelijkheid en snelheid als reactie.
Heel tevreden!

i***@a************** 23-05-2023

Deskundigheid en voorlichting in de winkel zeer goed.
Installatie daarentegen... moet zelf nog verder gaan knutselen om bijvoorbeeld de stoomoven netjes in te bouwen.
Ook te korte snoeren worden niet aangepast. Moet ik dan zelf in orde maken.
Niet geheel correct naar mijn mening.

Mulder 23-05-2023

Al jaren lang ervaren wij van Expert goed advies, service en de levering van betrouwbare producten tegen een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

m*************@g******** 23-05-2023

Prima geholpen met uitzoeken van een nieuw vaatwasser. Snel geleverd en geïnstalleerd.

Bols 23-05-2023

altijd wordt je daar heel goed geholpen door vriendelijk en kundig personeel / alle lof

Simons 23-05-2023

Wij zijn zeer tevreden over Expert Venray.
De Laatste 3 jaar al vele producten hier gekocht.
Het personeel denkt goed mee met je wensen.
Onze volgende aankoop van electrische apparatuur zal weer daar zijn.

Wassink 23-05-2023

Bosch wasmachine en droger gekocht.
Wasmachine en droger werken uitstekend naar wens.

h********@z******* 23-05-2023

Een goede en serieus advies bij as koop. Geven support jij garantie problemen. Zijn altijd vriendelijk en altijd behulpzaam.

Nuesink 23-05-2023

Zag dit senseoapparaat in
de folder
Mijn apparaat was kapot
dus snel deze besteld, was
een mooie prijs.
HIJ DOET HET PRIMA

Brand - Krijgsman 23-05-2023

Mijn ervaring bij Expert is dat alle medewerkers heel kundig zijn en er alles aan zullen doen om U zo
goed mogelijk van dienst te zijn en proberen aan alle wensen te voldoen.

h***********@y******** 23-05-2023

Wij vinden het fijn dat expert hier in dorp zit. Service dichtbij huis. Goede voorlichting over de machines voordat we kochten. Hopelijk ook na aankoop. Eigenlijk hoop ik dat het advies zo goed was dat ik de service niet hoef te gebruiken😉

w**********@k*********** 23-05-2023

De prijskwaliteit verhouding en service is zeer goed van Expert ,komen afspraken na ,deskundige medewerkers ,denken met je mee en hebben aandacht voor het geen jij wil kopen .Zeer tevreden van ons krijgt Expert een dikke TIEN.

Timmers 23-05-2023

Een verademing vergeleken met online winkels. De service is uitstekend, je hoeft
zelf het wiel niet uit te vinden. Het personeel is zeer behulpzaam.

Van Nes 23-05-2023

Prima product in goede verhouding tot behoefte nl 1 persoons huishouden.
Uitleg in product folder is prima.

t*********@g******** 22-05-2023

Goede uitleg van de apparatuur en de verschillen tussen de diverse merken. De deskundige verkoper heeft de tijd genomen om alle mogelijkheden te laten zien. Verkoper heeft de moeite genomen om uit te zoeken welke inbouwapparatuur passend was voor onze situatie. Jammer, dat we zo weinig korting hebben gekregen bij aankoop van 3 inbouwapparaten. De servicemonteur, die de apparaten heeft geïnstalleerd heeft netjes en deskundig gewerkt. Heeft ook de werking en bediening van de apparatuur duidelijk uitgelegd. Kortom, Expert Oomen uit Dongen wordt door ons aangeraden.

Van de Beek 22-05-2023

Ik kwam voor een aanbieding van een specifieke smartTV. Maar na overleg en duidelijk te maken van onze wensen, uiteindelijk een andere keuze gemaakt.

Geen moment spijt van!