Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van Den Ham 30-05-2023

IK koop graag bij Expert omdat ik een helder en goed advies krijg, er goed naar mijn wensen wordt gekeken en de service altijd perfect is.

h************@h****** 30-05-2023

Levering was goed maar jammmer dat ze de apparaten niet meer aansluiten zoals eerst er moet overal geld voor betalen tegenwoordig.

v*************@g******** 30-05-2023

Ik vind het belangrijk om witgoed e.d aan te schaffen bij een winkel die naast internet ook te bezoeken is, ik ervaar de persoonlijke service van Expert als vakmanschap en hierdoor een betrouwbare winkel om artikelen aan te schaffen.

Terlouw 30-05-2023

Ik ben blij met de uitleg over het product en de informatie die ik daar bij hebt gekregen.

Kostwinder 30-05-2023

Expert helpt je nog persoonlijk, wat een verademing is in de wirwar van inkoopmogelijkheden online.

Eiten 30-05-2023

Wij hebben gekozen voor Expert .....voor persoonlijk advies ....En lekker dichtbij...😂

m*******@l****** 30-05-2023

Winkelmedewerker had geen kennis van zaken. Bovendien: Heeft hij de bestelling wel doorgegeven? want pas na 17 dagen levering (ipv max 5).

Breitsma 30-05-2023

TOP!!! Kundige medewerkers en een zeer uitgebreid assortiment, dat vaak direct uit voorraad leverbaar is.

Jakobs 30-05-2023

Bij Expert ben je geen nummer en het zijn geen "dozenschuivers". Echte "ouderwetse" service klantgericht.

EXPERT EMMEN Picassopassage 42 28-05-2023

Expert In Emmen aan de Picassopassage 42 is een winkel waar ik graag mijn spullen aanschaf.
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Men weet waar men het over heeft. Nemen alle tijd voor je.

De Vries 27-05-2023

Er kan goed persoonlijk advies gegeven worden in de winkel. Tijdens het installeren van mijn product wordt er netjes getest of alles naar behoren werkt en vervolgens alles netjes uitgelegd. Ook worden er extra tips gegeven gerelateerd aan het product. Uitstekende service.

m***********@g******** 26-05-2023

Altijd makkelijk bij Expert, heb je een product nodig, zoek op internet, je maakt een keuze , je belt jou Expert dealer, zij geven nog aanvullende advies en ervaringen met het gekozen product, spreek een dag af om het product te leveren, zij plaatsen het en stellen alles in werking met een goede uitleg erbij , betalen met pin , en klaar.
Ook een goede nazorg.

De Kleur Aan Zee 26-05-2023

Goed advies, denken in oplossingen, groot assortiment en snel en deskundig thuis bezorgd en aangesloten!

Jansen 26-05-2023

tijdens uitpakken koelvriescombinatie zat er een deuk in de deur, foto van gemaakt en gemaild dit wordt perfect opgelost

f***********@q********** 26-05-2023

Fijn geholpen alleen jammer dat ik mijn weg te gevn cadeau niet kon inpakken

k****************@h********** 26-05-2023

Prima service, de monteur was mooi op tijd en heeft in het kort een uitleg over de wasdroger gegeven.

m********@h******** 26-05-2023

Toen ik me nog aan het oriënteren was voor een tv en bij deze Expert naar binnen stapte, had ik een leuk gesprek met de verkoper. Thuis heb ik de tv telefonisch besteld omdat ik de (kleine) omzet van de (kleine) tv hen gunde.
Bij het afhalen van de tv ging het óók soepel.
Kortom...een fijne winkel!

t********@g******** 26-05-2023

Uitstekende informatie over het gewenste product.
Prima service bij installatie.

Van Geemen 26-05-2023

Je wordt goed geholpen en klantvriendelijk ze brengen het product voor je naar de auto

Langenhuijsen 26-05-2023

Ben van dijk Expert kom ik al jaren, we vertrouwen elkaar blind. Is er een probleem dan lossen het netjes op. Voor mij geen andere winkel dan Expert.

Van Rossum 26-05-2023

Als je op internet gaat zoeken kun je vast een paar tientjes goedkoper vinden, maar prijs expert Raalte is inclusief goede voorlichting en je kunt altijd langskomen of bellen als je een vraag hebt

a******@u********* 26-05-2023

Er was gezien, dat ik slecht ter been ben. De verkoper bood aan met mijn auto voor te rijden. Zodra ik stopte kwam hij met de doos naar buiten en zette die keurig achter in mijn auto.
Klasse! Dankjewel.

De Graaf 26-05-2023

Een heel leuke en goede winkel met prima personeel. Een aanrader voor iedereen.

Kruijsboom 26-05-2023

Goede service we zijn al lang klant bij expert voor ons zeer vertrouwd.fam kruijsboom Cuijk

Willekens 26-05-2023

Expert kon al snel onze nieuwe TV leveren. Is netjes afgeleverd en klaar gemaakt. Uitleg was ook goed, al hoewel we bepaalde uitleg weer kwijt zijn, maar geen moeite teveel. We mogen altijd bellen.