Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Schutte 02-06-2023

Mijn ervaringen dat advies en service vriendelijkheid in Raalte erg goed is

d***********@k********* 02-06-2023

Prima zaak om uw aankopen te doen voor huishoudelijke apparatuur.
Enige opmerking. Ik had gevraagd of ze de oude apparatuur (TV) wilde meenemen. maar dat hebben ze niet gedaan. Gevolg oude tv op de grond gezet in een kleine kamer in een verzorgings tehuis bij een beoonster met Alzheimer.

m*******@l****** 02-06-2023

Wasmachine snel geleverd, geplaatst en oude meegenomen, bij bestellen aangegeven welke opties gewenst waren en dat is uitgevoerd. Prima service en kwaliteit

d***********@g******** 02-06-2023

Expert, maakte het makkelijk. Prijs zeer aantrekkelijk en uitstekende benadering.

r********@g******** 01-06-2023

Het product zelf is prima. Ik zou alleen een volgende keer iets bestellen als de levering niet op een dag of 2 uit zou maken

Holkema 01-06-2023

Zie maar waar je het gaat kopen. Maar koop het bij de man die het ook repareren kan.

m**************@l****** 01-06-2023

Vriendelijke en deskundige medewerkers. Korte levertijd.
Afspraak goed nagekomen.

k***@d***** 01-06-2023

ga nooit naar een winkel van expert.
De mensen die daar staan hebben er geen verstand van , voegen niks toe en hebben ook niet alles op voorraad.
Bestel gewoon online bij cool blue, dan heb je het de volgende dag in huis, deskunidg instalaltie en veel keuze .

g***********@k********* 01-06-2023

als je een winkel in de buurt hebt kun je het daar sneller gaan halen dan wachten op Post nl. wij hebben drie dagen thuis voor niets zitten wachten.

De Rave 01-06-2023

Expert heeft ons op de reeds bij hen gekochte artikelen altijd goede kwaliteit en service verleend. De enthousiaste verkopers en monteurs dragen zorg voor een tevreden gevoel.

Hogeboom 01-06-2023

Mooie Liebherr koelkast, aparte maat,

Alleen konden wij ons met dit type koelkast niet aanmelden voor 7 jaar
extra service! Dat is een min puntje!
Verder mooie verdeling inside!
Wij zijn er blij mee!!

j**************@h********** 01-06-2023

Ik vind naar de winkel gaan fijner dan via de webshop vooral omdat het personeel direct voor je klaar staat

Lourens 01-06-2023

Ik vind het persoonlijk heel erg fijn om contact te hebben voor ik een aankoop doe.
Iedereen is vriendelijk en mocht ik weer iets nodig hebben kom ik graag terug

Schuurman 01-06-2023

Expert is nog zo'n fijne "ouderwetse" fysieke winkel met genoeg deskundig personeel. Goede service ook.

j*******@g******** 01-06-2023

Nadat ik de bestelling had doorgevoerd, werd ik een paar uur later gebeld om een afspraak te maken over de bezorging. Van tevoren aangegeven dat men tussen 9 en 11 uur er zou zijn. Keurig stond er om 10 uur een auto voor de deur met daarin het pakketje. Goed product en dito dienst!

a*************@h********** 01-06-2023

goede prijs/kwaliteitsverhouding; betrouwbaar, afspraak=afspraak en goede service

m****************@g******** 01-06-2023

Blij met mijn fornuis en ook al was hij niet op de afgesproken datum geleverd.
Was de service goed en dachten ze mee voor een oplossing.
Echt top service.

m************@l****** 01-06-2023

Navraag bij de winkel over product, dit was nog niet aanwezig. Dit online besteld. Na telefonisch contact, of dat we thuis waren, is het product geleverd.

Verhoeven 01-06-2023

Prima service! Vriendelijk en fijn geholpen in de winkel en alles netjes thuisbezorgd en geïnstalleerd!

Quispel 31-05-2023

In overleg met de verkoper allemaal topprodukten voor de keuken en bijkeuken uitgezocht, festival korting gekregen, de spullen hebben zonder morren lang in de opslag gestaan, en werden op afroep prompt afgeleverd

b*********@z******* 31-05-2023

Fijne medewerkers
Goeie service, komen goed hun afspraken na gewoon heel tevreden.

c**********@g******** 31-05-2023

Erg blij met mijn Hybride radio van Philips.
Goed geluid en je kan ook nog je eigen muziek luisteren die op te telefoon staat.

r*******************@k*********** 31-05-2023

Netjes op tijd geleverd, en bezorgd , + afspraak nagekomen.
+ nette bezorging & Service van medewerkers
+ oude product is meegenomen.

Janssen 31-05-2023

Expertise bij expert is top koppel dit aan de aankoop begeleiding dan heb ik het over helemaal top bij expert

s*********@h********** 31-05-2023

Bij Expert doen ze hun best om precies dat product te vinden dat bij je (situatie, smaak, omstandigheden) past.