Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Niesten 06-06-2023

Personeel is voorkomend en zeer behulpzaam bij het maken van de keuze. Geven advies en uitleg.

Rana 06-06-2023

I prefer to purchase something after a had a chance to give a look and view all its functions, so I suggest to go on place and see

Derkx 06-06-2023

wat moet ik zeggen ik zal aan familie en vrienden een positief advies geven

Waij 06-06-2023

Alles van bestelling tot levering goed gecommuniceerd, vlotte en snelle levering en installatie.
Dus alles top

s********@h********** 06-06-2023

Wasmachine bij Expert gekocht. In de winkel zelf was geen was droog combi aanwezig. Met de medewerker overlegd dat ik op internet bij Expert een model zou bestellrn. Dit omdat ik de service via Expert Drunen wilde. De bezorging verliep vervolgens vlekkeloos en de service is echt uitstekend. Wasmachine aangesloten en uitgelegd hoe het werkt. Gedurende de hele week regelmatig telefonisch op de hoogte gehouden over de bestelling en de stand van zaken en bezorgmoment. Erg prettige ervaring.

d*******@o********** 06-06-2023

Tv heeft een goed beeld, een goed formaat voor caravangebruik, de monitorfunctie bij pc-gebruik is matig

Van Elteren 05-06-2023

We hadden met spoed een nieuwe computer nodig. ik kreeg goed advies en de PC werd de dag daarop geïnstalleerd .

Otto 05-06-2023

'Beste koop' consumentengids Bosch wasmachine gekocht, nadat de medewerker een ander product, ook getest door de consumentenbond had ontraden. Dan vertrouw ik op lokale expertise. Heb al veel bij de Expert gekocht en het is altijd goed.

Van Kelberg 05-06-2023

Expert is een lokale onderneming en daarom voor ons altijd de eerste keus bij de aanschaf en vervanging witgoed. Verder worden we altijd prettig en vakkundig geholpen en afspraken worden altijd nagekomen. Zo’n zaak moet in ons dorp blijven en daarom zijn zeer tevreden klanten.

Meems 05-06-2023

Zeer vriendelijke mensen, nemen de tijd voor je en geven een duidelijke uitleg over het product.

Broek 05-06-2023

Klantvriendelijk goede service ik ben blij dat er nog van dit soort winkels zijn die ook altijd mee denken en oplossingen zoeken voor de klant

s*********@h********** 05-06-2023

Goede levering en prijs voor een 55 inch Samsung tv is toch best een koopje en verder dan me deur geleverd dus ik ben meer dan tevreden.

De Rijk 05-06-2023

Ouderwetse goede service! Uitstekende adviezen. Winkelmedewerkers denken met je mee en zijn bijzonder vriendelijk. Artikel werkt top. Kortom een top winkel!

Douma 05-06-2023

Telefoon gekocht maar moest een andere blokje bij deze kostte 20 euro via internet toch goedkoper

Heinen 05-06-2023

Expert is echt een aanrader. Fijne winkel met prima assortiment en fijn personeel met veel kennis van de producten.

5*******@g******** 05-06-2023

Een goede levering service en een snelle levering. Bezorgers vriendelijk. En alles netjes geplaatst

l********@h********** 05-06-2023

Uitstekende service waarbij meegedacht wordt over de installatie. Keurige en kundige monteur.
Wegens familieomstandigheden moest ik de levering een paar dagen uitstellen en ook dat was geen probleem. Er wordt meegedacht, ook om zeker te zijn van het kunnen installeren op locatie.

Van Baars 05-06-2023

Expert is een grote keten in Nederland.
Een niet voorradig artikel is binnen een paar dagen leverbaar via een andere locatie .

Meijdam 05-06-2023

Hele fijne winkel
Lieve mensen die me geholpen
Hebben
Niet opdringerig
En denken met je mee
En komen de afspraken na

j***********@h********** 05-06-2023

Winkel en de service van de medewerkers van Expert Zevenaar super. Blij weer zo'n goede witgoed zaak in Zevenaar te hebben.Het aangeschafte volautomatisch koffiezetapparaat van WMF bevalt uitstekend duidelijke uitleg in het beeldscherm. Zeker een aanrader ook wat uitstraling in de keuken betreft.

Van der Velden 05-06-2023

Je wordt daar als mens geholpen, ook al heb je een kleinere beurs om te besteden

e**********@g******** 05-06-2023

Super fijn en vriendelijk contact over de bestelling. Advies over de vergeten bij te bestellen stekker. Moest ik toch omruilen in de winkel, maar daar was de service ook top.

a***************@g******** 05-06-2023

ik ben zeer tevreden over mijn aankoop bij expert - de bezorgers waren zeer vriendelijk en behulpzaam! ook de wasmachine werkt naar behoren. Onze was word heerlijk schoon gewassen en de wasmachine is zeer makkelijk in gebruik.

e******@f*********************** 05-06-2023

Wij komen terug bij Expert, om de goede service, duidelijke uitleg en persoonlijk advies.

j*****************@g******** 05-06-2023

Goed geïnformeerd betreffende status bestelling, prima op tijd geleverd door aardige bezorger.
Tevreden.