Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

j**********************@g******** 05-06-2023

Afgesproken bezorgdag kon niet worden nagekomen vanuit filiaal Tilburg. Daarna verplicht op een andere dag die door filiaal was besloten met de mededeling anders kom je hem maar ophalen in Tilburg. Bedankt maar dat doen we dus niet meer.

a********@g******** 05-06-2023

Ruime assortiment en ruime keuze (ook in prijs zelfde soort producten). Vriendelijk personeel en prima service.
Koop lokaal!!

Linders 05-06-2023

Daarna bleek dat na 2 kopjes koffie het apparaat defect was.
Teruggebracht naar de winkel, daar konden ze hem niet maken. Dus wilde ik hem retour geven en geld terug het is tenslotte een webshop bestelling maar dat kon niet. Nu wachten totdat de leverancier het apparaat heeft gemaakt.
Ik snap dat als ik het artikel al maanden in gebruik heb maar niet dezelfde dag. Al met al, slechte service, en geen vertrouwen meer in bedrijf.

m*************@g******** 05-06-2023

Vrijdag besteld voor zaterdag, na de bestelling ben ik gelijk gebeld of ,en het eventueel konden bezorgen op die zelfde ochtend.

Dus levertijd 3 uur of zo helemaal geweldig.

Ter Pelle 05-06-2023

Vriendelijke en behulpzame medewerkers in de winkel en ook tijdens de bezorging. Op tijd geïnformeerd wanneer er bezorgd zou worden en ook nog half uur van te voren gebeld door de chauffeur. Top geregeld!

Nijboer 05-06-2023

Vriendelijk personeel die van kennis weet en aandacht voor de klant.
Leuk ingerichte winkel met veel keuze.

Muurman 05-06-2023

Jullie hebben een mooie ruime winkel en goed overzichtelijk en werden snel geholpen

m*******@h********** 05-06-2023

Super goed geholpen, indien ik weer wat nodig heb kom ik zeker bij jullie langs!

n**********@h********** 04-06-2023

Expert heeft medewerkers in huis die klantvriendelijk en behulpzaam zijn en ook nog eens kennis hebben van de producten die zij verkopen.

b***********@h********** 03-06-2023

Snelle levering. Goed telefonische bereikbaar. Online bestelling zeer positief

a********@c******** 03-06-2023

Ik weet natuurlijk niet over elk artikel of expert voordeliger is, maar bij wat ik wel weet en besteld heb, was expert voordeliger

Wim 03-06-2023

Omdat oude inbouwkoelkast kapot was bij Expert v.d.Griendt in Drunen een nieuwe uitgezocht.
Zoals ook bij diverse eerdere inkopen in deze winkel ook nu weer een vriendelijke, vakkundige en uitgebreide toelichting over alle mogelijkheden en daarna besloten deze Liebherr koelkast te kopen. Zoals altijd namen ze daarvoor ook nu weer ruim de tijd.
Deze inbouwkoelkast is al de volgende dag snel en vakkundig geplaatst.

e*********@g******** 03-06-2023

De hoofdtelefoon heeft een luxe uitstraling en hoog draagcomfort. Helaas was er een defect bij de schakeling. Dit is snel en adequaat opgelost door de lokale Expert in Elst. Kortom ondanks een defect een zeer prettige ervaring en mooi product. Aanrader!

Efil 03-06-2023

Koelkast werd neer gezet ze wilden mee vertrekken zOnder enige uitleg
Toen ik om uitleg vroeg kreeg ik het wel
Achter af blijkt de broduct ergens anders goedkoper en er is een heel licht deukje op de koelkast deur email gestuurd heb niet eens antwoord gekregen

Eekelder 02-06-2023

Voldoet aan de verwachtingen. Duidelijke uitleg over het product en werd snel gemaild dat het product afgehaald kon worden.

g*******@g******** 02-06-2023

Ben zeer tevreden over personeel. Behulpzaam en goed overleg. Eerlijk en duidelijk

Willy 02-06-2023

Onze stofzuiger had het begeven en ik wilde direkt een nieuwe. Wij halen al onze elektrische artikelen bij expert, zo ook deze keer. We kregen goed advies over verschillende stofzuigers en de Miele C3 kwam het beste uit de bus qua prijs en gebruiksvriendelijkheid.

Luttikhuis 02-06-2023

kundig personeel, zowel in de winkel als bij de bezorging en het plaatsen van mijn keuken apparatuur. Alles volgens afspraak, goed geregeld!

Duinkerken 02-06-2023

Het is gewoon een fijne en een goede winkel. Ik koop zo wie zo bij voorkeur, in een fysieke winkel, en in eigen woonplaats. Bij recreatief winkelen, tijdens uitjes / stedentrips wijk ik hier soms af. We moeten onze eigen winkelcentra in stand houden, zo min mogelijk online.

h******@l****** 02-06-2023

een winkel om naar toe te gaan.
In je eigen dorp of omgeving.
als er iets mee aan de hand is, is de hulp vlak bij.

Zorgen dat de winkels in je dorp/ omgeving blijven. persoonlijke hulp vaak beter dan via internet. zeker voor ouderen!!!!!

Labordus 02-06-2023

Ik heb de Inventum Airfryer gekocht(GF254HDL). Doet heel goed wat hij moet en dat voor die prijs(€64,95)❗️

g*************@h********** 02-06-2023

Uitstekend geholpen. De bezorgers waren extra voorzichtig bij het naar boven sjouwen (2 smalle trappen) van de wasmachine. Uitleg over de wasmachine was ook goed

e*****@g******** 02-06-2023

apparaat functioneerde niet zoals bedoeld; geld retour ontvangen omdat er geen gelijk apparaat meer leverbaar was.

Verschuur 02-06-2023

Fijne winkel ze staan gelijk voor je klaar met vragen te beantwoorden .
Goede survise.

Noppen 02-06-2023

via on line een keuze maken en die toetsen in de winkel, bestellen en een leveringstijd vastleggen.