Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

a**************@g******** 31-05-2023

Fijne normale winkel met aardige mensen, waar je iets aan kunt vragen.
Nooit meer naar de Mediamarkt!!

l**************@g******** 31-05-2023

je word er goed geholpen als je vragen hebt waar je niet uit komt en als er iets is dan kan je contact opnemen en word je goed geholpen

Meijer 31-05-2023

De winkel is overzichtelijk, personeel aardig , snelle levering en garantie goed

Van der Molen 31-05-2023

Medewerkers weten waar ze over praten.
Is wel anders geweest
Goede afhandeling na wat is afgesproken!

b********@h********** 31-05-2023

Goede informatie gegeven. En zeer deskundig personeel. Ook degene die de tv kwam brengen en installeren.. nam alle tijd om ons alles goed uit te peggen.

Gudden 31-05-2023

Aankoop okk ook basis van een goed advies. Uiteindelijke levering en service conform afspraak Top!

Ubachs 31-05-2023

Fijne site, snel kunnen bestellen. Plaatselijk filiaal nam ook co tact op. Fijne ser ice

Poll 31-05-2023

De deur van de vaatwasser klapt hard open als hij klaar is. Niet eerder meegemaakt bij een vaatwasser en het is niet handig; zeker niet als je s nachts door de keuken loopt.

Robbertsen 30-05-2023

Medewerker denkt actief mee bij het bepalen van de keuze. De uiteindelijke keuze ligt bij jezelf.

Hofman 30-05-2023

Goed geholpen , vriendelijk personeel, kom er al jaren, volgende x kom ik weer

p******@u********* 30-05-2023

Eerst gebeld of gezochte product aanwezig was, dit werd bevestigd. Bij aankomst stond het al klaar bij de kassa. Na nog wat extra informatie gekregen te hebben over het product, afrekenen en klaar. Zeer tevreden met aankoop (JBL tuner XL dab+).

a*************@k************ 30-05-2023

De eerste bezorger netjes het pak overhandigd de tweede belde ging in zijn auto zitten en zwaaide toen ik de deur opendeed en reed weg . Had het pakje voor de deur neergezet . Grr

Nijmeijer 30-05-2023

Niet alleen de winkel is Expert, de medewerkers ook! Alleen maar lof voor deze winkel, het product is uitstekend, en komt volledig overeen met mijn wensen!

Snaar 30-05-2023

Wij zijn blij en zeer tevreden met onze aankoop en een compliment aan de medewerkers van Expert Ommen.

Galetzka 30-05-2023

Alles werd goed voor mij uitgezocht en tot een goed product gekomen wat aan mijn wensen voldoet

p********@z******* 30-05-2023

Vriendelijk personeel keuze genoeg, dus een winkel waar je weer naar toe gaat.

Van den Boomen 30-05-2023

Ik was blij met de hulp en advies van de verkoper voor het kopen van een nieuwe TV en daardoor ook zeer tevreden over de levering en plaatsing.

Veldt 30-05-2023

ik werk nauw samen met Expert Zwolle-Zuid en Expert Stadshagen.
Beide filialen zien er uitstekend uit en het personeel geeft goed en duidelijk advies.

e************@z******* 30-05-2023

Zeer goede en brede informatie over de koelkasten , en over de keuze van koelkast ..de bezorging en plaatsing perfect !!

Van Heerebeek 30-05-2023

Ik kocht een wasdroger waarbij een retouractie van 75 € was.Aangezien ik niet bij machte was om dat on-line te kunnen regelen heeft dat een ontzettend aardig personeelslid dat voor mij geregeld.

Berendsen 30-05-2023

Vanwege mijn invaliditeit uitgebreid contact gehad via de WhatsApp met Expert Houten over de aan te schaffen apparatuur.
Op de dag van de geplaatste order is er nog contact geweest over een toevoeging en op de dag van plaatsing heeft men alles zo geplaatst dat alles nog beter uitkwam.
Het was niet de eerste keer Expert Houten, maar zeker niet de laatste keer

p********@g******** 30-05-2023

Er werd nagebeld wat precies de wens was en het product werd de volgende dag al geleverd

e******@g******** 30-05-2023

Nadeel bij het bestellen op de web-site: Ik wilde een vestiging selecteren om het product op te halen, echter, deze vestiging was niet te kiezen via de web-site. Toen ik uiteindelijk gekozen had voor bezorgen, werd het bestelde product door mijn voorkeur verstiging geleverd, waar ik dus niet kon ophalen....

Boers 30-05-2023

Woon al 10 jaar in Hengelo, maar voor de eerste keer wat bij Expert gekeken en een bestelling geplaatst. Erg vriendelijke en goede service. Prijs apparaat was ook prima vergeleken met concurrenten. Wij gaan voor een volgend product zeker weer naar Expert Hengelo.

Dusseljee 30-05-2023

Goed overleg gehad fijne winkel en de bezorger een net vriendelijke man
Ga zo door ... dan komen wij vaker !!!