Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

g***************@g******** 25-05-2023

Product blijkt niet te passen, met gemak wordt besteld en omgeruild en goed over geinformeerd!

Scheffer 25-05-2023

Uitstekend geholpen in de winkel, klantvriendelijk, afspraak nagekomen betreft bezorging en uitleg betreft gebruik van gekocht produkt. 👍

Visser 25-05-2023

Ik heb zo'n beetje alle elektrische apparatuur hier in huis bij Expert gekocht, is altijd zeer goed bevallen

Kransse 25-05-2023

Expert heeft meegedacht en gezocht naar de juiste vervanging voor ons oude apparaat. Na wat research kwamen ze met een aantal goeie opties. Ik had rustig de tijd om na te denken welke ik zou willen hebben. Na bestelling werd het apparaat geleverd en geinstalleerd. Hartelijk dank voor de snelle en fijne service!

Ger Jansen 25-05-2023

Ik koop al mijn witgoed zoals wasmachine, droger, diepvries, koelkasten, maar ook een nieuwe TV en geluidsapparatuur bij de Expert in Nuenen, daar ik altijd op ze kan rekenen, en ze denken met je mee. Als ik niet tevreden zou zijn, zou ik daar niet zoveel gekocht hebben, dus ja ik beveel de Expert in Nuenen aan.

d***@k********* 25-05-2023

Koop in de expert winkel. Aandacht service en direct het product kunnen bekijken. En vergelijken. Top. Winkels moeten blijven ook voor ouderen belangrijk

g**************@g******** 25-05-2023

Expert (Twello) Zeer prettige winkel , Geen opdringerige verkoop tactiek.
Goede uitleg over hetgeen je wil kopen ook met betrekking met het besteedbare budget wat je hebt.
Uitstekende winkel en uitstekend personeel.

Slotboom 25-05-2023

ik vin mooje winkel maar soms moet je telan wagten dan gaa ik weer weg dat moet verandet wodden

Barbuio 25-05-2023

Personeel weet waarover zij praten en hebben goede kennis van het product. Zeker een aanrader om bij volgende aanschaf weer terug te komen.

Simonetti 25-05-2023

Een aanrader om naar lec te gaan is de vriendelijkheid en de service die Jo ontvangt

Ettema 25-05-2023

Onze ervaring in de winkel was zeer positief. Wij werden vriendelijk en vakkundig geholpen.
Het toestel werd binnen een redelijke tijd thuisbezorgd en daar vakkundig geinstalleerd door een
vriendelijke meneer. Al met al een positieve ervaring. Voor herhaling vatbaar.

Baken 25-05-2023

We hebben meerdere apparaten bij Expert Nuenen gekocht en zijn zeer tevreden. Over het aanbod, hun advies, de bezorging en aflevering.

Huidverzorgingsstudio Esthique 25-05-2023

de op voorraad zijn van een artikel in een filiaal is onjuist, voor niks gereden

Van de Weg 25-05-2023

Goede service in de winkel En info over producten zo dat de keuze makkelijker is

m********@g******** 25-05-2023

Een paar dagen na aankoop is onze nieuwe Bosch wasmachine op de afgesproken tijd bezorgd en geplaatst. In de winkel goed voorgelicht over wat de machine allemaal kan en doet. Inmiddels is deze machine in gebruik genomen. Prima eindresultaat!!!

Gonnie 24-05-2023

Na een teleurstellende ervaring bij een ander bedrijf, was deze fysieke winkel een verademing.
Zeer vriendelijk en deskundig geholpen, duidelijke informatie en heldere afspraken.
Levering conform afgesproken dag en tijd, ook zeer netjes.
Kortom: wij zijn zeer tevreden, deze winkel heeft service en klantgerichtheid hoog in het vaandel staan.

h******@h****** 24-05-2023

Ik ben al jaren een zeer tevreden klant van LEC. Service is prima, zowel bij verkoop, bezorging als reparatie.

d***********@z******* 24-05-2023

Ik ben heel tevreden over het product en de tijd die er voor werd uitgetrokken.

a********@g******** 24-05-2023

Prima service, goed geholpen, montage van de tv ging heel fijn. De monteurs dachten in oplossingen.

Noordhof 24-05-2023

Er wordt meegedacht. Vriendelijk geholpen en heel belangrijk goede service.

o********@s******** 24-05-2023

Bij de Expert-winkel te Joure altijd zeer klantvriendelijk en klantgericht geholpen.
De medewerkers zijn ook inhoudelijk goed op de hoogte van hetgeen ze verkopen.
Ook een veiling gevoel dat ze een eigen reparatie afdeling hebben.

Sleegers 24-05-2023

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop ook de deskundigheid.
Niets op.aan te merken.

i************@g******** 24-05-2023

Ben blij met mijn nieuwe ijskast.Goede service en houden zich keurig aan de afgesproken levertijd.

Milton 24-05-2023

Goed geholpen. Installeren ging goed door monteur. Fijn dat dat allemaal zo geregeld kan worden.

b*****@z******* 24-05-2023

kan allen zeggen dat ik zeer tevreden ben wordt echt goed geholpen en met je meegedacht top