Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

g***********@g******** 08-06-2023

Ik ben in algemeen tevreden over deze webshop, dit was mijn eerste ervaring maar zeker ga ik ook in de toekomst bij hen terug als klant.

a***********@h********** 08-06-2023

Zeer goede en behulpzaam personeel bij Expert te Wageningen. wij hebben voor ons de winkel gevonden om zeker terug te gaan voor elektronica aankopen.

e**********@s******** 07-06-2023

Aangezien ik de e-reader cadeau heb gekregen, kan ik niet iets zeggen over de prijs-kwaliteitverhouding.
Het is een fijn handzaam dingetje, ligt lekker in de hand en is licht in gewicht. Fijn scherm, goed licht, fijn dat het instelbaar is.

t********@z******* 07-06-2023

om de service ga ik steeds naar jullie. Ik heb niks met die andere grote keten!

TREES 07-06-2023

Super uitleg gehad over de warmtepomp droger.
De Verkoper was zeer beleefd en legde alles goed uit

c************@g******** 07-06-2023

Ik ben zeer tevreden over een koelvriescombinatie v expert.
Goede levering en bestelling naar wens.

Kerstiens 07-06-2023

Al 10-tallen jaren klant bij Buschhoff Expert. Geweldige service en producten; er is geen betere.

De Visser 07-06-2023

Je wordt goed en vakkundig geholpen! Ze denken mee! Alles van Electronica koop ik altijd bij Expert! Erg tevreden!

a*****************@g******** 07-06-2023

Mijn geleverde vaatwasser is goed en deskundig geplaatst. Top monteur en zeer vriendelijk.

Baars 07-06-2023

Een hele prettige winkel met vriendelijk en vakkundig personeel. Men denkt echt met de klant mee.
Goede service. Van koffiezetapparaat en stofzuiger naar wasmachine of televisie, er is altijd voldoende keuze.

a*********@i********* 07-06-2023

Ik merk dat ik tegenwoordig bewust kies voor de wat 'kleinere' speler, i.p.v. de grote 'markt' of elders online shoppen. Expert past in deze filosofie uitstekend voor ons. Elke aankoop vergelijk ik uiteraard, en heel vaak zwicht ik dan voor de goedkopere prijs..en moet ik toch elders bestellen. Maar andere keertjes kies ik toch voor Expert, lokaal en dichtbij huis. Uitstekende garantievoorwaarden, en goed hulp bij het uitkiezen.

i***********@h********** 07-06-2023

Goed en professioneel personeel geduldig en vriendelijk
Zijn prima geholpen

j*********@k********* 07-06-2023

Mijn aankoop van Qled Samsung televisie 43 inch is mij zeer goed bevallen. Het maakt
toch wel een verschil met mijn vorige Led-televisie van 12 jaar oud. Als je volkomen A-technisch bent, laat hem dan installeren door Expert. Ook de afstand-bediening vergt enige
oefening. Zelf heb ik in mijn eentje voor elkaar gekregen. Werkt prima.

Winkel 07-06-2023

Expert Leersum heeft een goed en een uitgebreid assortiment artikelen. Vakkundig en vriendelijk personeel. Ik zal de volgende keer weer naar deze winkel gaan.

r*******@g******** 07-06-2023

Ik heb iets besteld op 29 mei...zou op 31 mei geleverd worden. 1 mei gebeld, is een storing bij de leveringscentrale. 5 mei weer gebeld, we gaan er achteraan.... Zo slecht je hoort maar niets en moet er zelf achteraan. Voorgesteld het zelf maar op te halen bij de winkel, dat kon niet.... Laatste keer dat ik iets bestel bij expert.

l**********@g******** 07-06-2023

Uitstekende service en alles netjes geïnstalleerd en getest (wasmachine en wasdroger)

l******@z******** 06-06-2023

Algehele behandeling positief, zowel in advies als uitvoering van de opdracht.

n***********@h******** 06-06-2023

Levering van koelkast kon eigenlijk pas paar dagen later (ivm tussenliggende feestdag), maar ik kreeg dezelfde dag een leenkoelkast gebracht. Dus goede service!

Anja Snaar 06-06-2023

Prettig ruime winkel en sortering, vakkundig en vriendelijke medewerkers die voor je klaar staan.
Diversen apparatuur gekocht en alles keurig geïnstalleerd en uitgelegd.
Wij raden Expert Ommen zeker aan.

r********@h********** 06-06-2023

Zeer behulpzaam en vriendelijk. Expert denkt mee in oplossingen. Aanrader!

Schoorl 06-06-2023

Vriendelijk en deskundige verkoper. Uitgebreide uitleg ontvangen van de aangeschafte apparatuur. Correcte levering en plaatsing voor vriendelijke monteurs van de apparatuur en uitgebreide informatie ontvangen m.b.t. de aangeschafte apparatuur. Zeer tevreden.

Bartol 06-06-2023

Prettig om te winkelen altijd goede service Prima producten grote keuze bekwaam personeel

j*********@h********** 06-06-2023

Bij bestellen en advies in de winkel is alles naar wens. Echter de service daarna laat te wensen over.

- niet vriendelijk te woord worden gestaan (grote mond)
- product slecht geplaatst
- afspraken telefonisch contact worden niet nagekomen
- oplossing laat lang op zich wachten (meer dan een maand).

Uiteindelijk is alles opgelost maar dit had zeker sneller en netter gekund

Lang verhaal kort, dit was voor mij de laatste keer Expert Veendam

Heddes 06-06-2023

ik zou Expert Laren aanbevelen als mij naar mijn ervaring gevraagd zou worden

Van den Bosch 06-06-2023

wij misten alleen de afspraak wanneer het op maandag bezorgd zou worden. wij hebben daarom op maandagmiddag zelf contact opgenomen...daarna ging het prima.