Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Holtrop 12-06-2023

goede service, deskundig personeel, afspraken worden nagekomen, goede kwaliteit koel/vriescombinatie

Werkhoven 12-06-2023

Goed advies wat betreft aankoop artikel in dit geval aanschaf van tv, men neemt voldoende tijd voor de klant en heeft aandacht voor de gestelde vragen etc.

m********@h****** 12-06-2023

Bij Expert Maastricht word je uitstekend geholpen. Het enige wat ze moeten doen is mensen even bellen als het product niet geleverd kan worden, wanneer zij aangeven dat het geleverd wordt in de winkel. Maar verder top service.

j***********@h********** 12-06-2023

In het verleden goede ervaringen met de Expert, vandaar dat ik er op terug gevallen ben.

d*******@h********** 12-06-2023

Voor ons geldt betrokkenheid
Klant vriendelijk.
Personeel die meedenken.
Mag er als ik iets aanschaf er graag naar toegaan.

w********@g******** 12-06-2023

Duidelijke en deskundige uitleg bij de keuze van aanschaf.

Vlotte levering en bezorging.

Vakkundig bedrijfsklaar maken en instellen van de geleverde apparatuur en uitleg van de bediening, in dit geval een "LG Oled Smart TV"

m*******@g******** 12-06-2023

Expert is mij al jaren bekend als erg fijne leverancier van witgoed en elektronica. Ze leveren altijd kwaliteit en goede service.

Eshuis 12-06-2023

Bij Expert kopen, is ervaren dat je goed wordt geholpen. De after sales is prima.

a*************@i********* 12-06-2023

Expert bakker zuidzande
Altijd goed behandeld geweest
De prijs is iets duurdere dan bij sommige andere aanbieders maar er staat wel service tegen over en je kunt het product in de winkel zelf bekijken wat wel een pluspunt is op het internet gaat dit niet , een mens wil meestal voor hij een aankoop doet het product toch eens in zijn handen hebben gehad !!

Kessels 12-06-2023

Redelijk goede zaak met vriendelijke personeel, maar de producten zijn niet goedkoop

Astrid 12-06-2023

Servicegerichte winkel met vriendelijk personeel. Er wordt binnen enkele dagen keurig afgeleverd en bij een probleem net de handleiding wordt er alles aan gedaan om fit op te lossen.

Lennards 12-06-2023

Ik ben weliswaar verhuisd, maar kom toch naar Expert Drunen vanwege eerdere ervaringen. Erg plezierig voor mij !!!

d************@g******** 12-06-2023

Tv smiddags geleverd krijgen en daarna de folder krijgen met aanbiedingen voor de week erna en dan zien dat dezelfde Tv €150 euro goedkoper is was even vervelend. Maar verder topservice!

Van Heiningen 12-06-2023

Als het gaat om deskundige medewerkers die een goed en passend advies kunnen geven en een werkelijk uitstekende service kan ik Expert Van Geel in Roosendaal warm aanbevelen.

g*********@g******** 12-06-2023

Top bedrijf ze luisteren goed naar de vraag en adviseren deskundig wat je het beste kunt doen.

j*****************@k********* 12-06-2023

zal toch nooit meer iets kopen omdat ik bij het ruilen van het product ineens 40 euro boete moest betalen! En dat binnen één dag.

j***********@h********** 12-06-2023

Top winkel met zeer goede service. Na productie fout in tv werd meteen actie ondernomen.

Hess 12-06-2023

ik zou altijd voor een winkel gaan waar duidelijkheid en een goed advies hoog in het vaandel staat

Cano 10-06-2023

Ik kan alleen maar zeggen dat mijn ervaring met expert altijd zeer goed is. Ik koop er graag mijn spullen.

Sieswerda 10-06-2023

Vanaf de keuze in de winkel tot aan de levering en installatie is alles zeer goed verlopen.

m*********@z******* 09-06-2023

Duurde een aantal dagen langer dan bij bv Coolblue, maar de prijs was zeer gunstig, dus even wachten geen probleem.

Van der Vegt 09-06-2023

Goede aanbieding, mooie tv. Goede service en vriendelijk personeel en bezorgers

l******@h********** 09-06-2023

Fijn product. Levering van post nl slecht. 1 week later en achtergelaten bij de auto, terwijl handtekening nodig was bij levering.

w**********@h********** 09-06-2023

Perfecte winkel en bezorgers, en zeer gemotiveerd en vriendelijk personeel!

Ten Have 09-06-2023

Prima service van Expert Diepenveen. Vriendelijk, snel. Ik beveel Expert Diepenveen aan.