Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

e**********@o********** 15-06-2023

In het koopproces ben ik 2 personen tegengekomen. Als de eerste niet zo matig was geweest, waren mijn scores nog hoger geweest.
Na de eerste was alles "uitstekend".

b********@y******** 15-06-2023

Expert Amsterdam Bushoff is een vertrouwd adres om je wit- en bruingoed te kopen en te laten installeren.

Zwemmer 15-06-2023

Er word aan dacht besteed op je vraag daar om heb ik een anderen winkel getest

t*****@l****** 15-06-2023

Ik heb de vaatwasser gekocht online wat heel makkelijk was.
De bezorging was heel erg goed, ze sloten hem aan, en legde alles uit.
Ze waren erg vriendelijk en gaven goede uitleg over het gebruik van 3 in1tabletten, en beter geen zout gebruiken want het de test van het water was goed en de hardheid ook dus geen zout nodig.
De bezorgers waren heel vriendelijk en deden hun werk meer dan goed.

Van Duinen 15-06-2023

Zeer deskundige, vriendelijke medewerkers, geen opdringerigheid en als iets niet op voorraad is snelle levering.

Meij 15-06-2023

Expert Neede is een winkel met deskundige mensen die alle tijd voor je nemen

j********@l****** 15-06-2023

Dit is pad mijn eerste bestelling bij expert .Maar zoals het eruit ziet zullen er nog meer volgen . Alles perfect

f******@s******** 15-06-2023

Expert is een expert in kwaliteit, prijs en vooral service (zowel bij als na de koop)

Weemhoff 15-06-2023

Expert neemt alles uit handen , als er een probleem is. Voor reparatie etc. Dikke 10

i***@s************************ 15-06-2023

Wij zijn geholpen door de eigenaar Ard en altijd zijn we meer dan tevreden. De service is perfect! Verder heel vriendelijke personeel, zeer snelle levering, denken goed met je mee. Wij raden Expert Neede zeker aan!

Brizee 15-06-2023

Mijn ervaring is zeer goed.het personeel is betrokken vakkundig en hulpvaardig.Niks is te veel.

s**********@z******* 15-06-2023

op 19-5 bestelling geplaatst
bestelling was bij levering defect
en tot heden 15-6 nog geen nieuw product ontvangen

t***********@l****** 15-06-2023

Steun uw lokale ondernemers, Expert Laren is een plezierige winkel met een goed assortiment, kundig en vriendelijke medewerkers en zijn zeer service gericht.

i***@t************************** 15-06-2023

Topwinkel. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en ruime keuze. Goed geadviseerd door de verkoper.

Van der Veen 15-06-2023

Wasmachine geleverd op dag van aankoop. Bezorgers waren erg behulpzaam, ruimde afval op en namen dit mee. Tip: kijk na plaatsing ook of het apparaat waterpas staat, dit is nl. niet gebeurd.

b*********@k********* 14-06-2023

Goede uitleg over de mogelijkheden en dringt niet aan op een koop die je eigenlijk niet wil.

Lammersma 14-06-2023

Genoeg keuze, wordt prettig geholpen en goede service. Zijn zeer tevreden.

h*************@g******** 14-06-2023

Zodra binnen komen herkent de verkoper ons. Geeft goed advies en is altijd behulpzaam en vriendelijk.

Van Zijderveld 14-06-2023

Heel netjes en deskundig geholpen
Prijs is voor mij niet beslissend maar service en kwaliteit wel

Arnoe 14-06-2023

Alle aangeschaft was en droog machine induktiekookplaat koffie app hp printer wij zijn er heel tevreden over Bedankt.

Van den Bosch 14-06-2023

Met diverse ervaringen bij Expert kunnen wij zeggen dat het vooral deskundig, betrouwbaar en betaalbaar is. En dit zowel voor de apparatuur als bijvoorbeeld voor inbouw. Anderen doet dit ook, maar nooit zoals bij Expert op alle punten zeer goed!

l*********@h********** 14-06-2023

Klantonvriendelijk geholpen bij een filiaal na aankoop van mijn TV!Voor mij geen Expert meer!

h***********@g******** 14-06-2023

Goed advies over aankoop vriezer gekregen , oa over wat “ no frost” inhoudt enz ..

s**********@g******** 14-06-2023

Wij hebben vaker bij expert besteld en alles super goed en snel geleverd. Ook na levering een belletje gehad of alles naar wens was.

Bus 14-06-2023

Expert Venray is z’n afspraken weer goed nagekomen, ik bestelde Zondagavond via hun internet een nutribullet, Maandagmorgen kreeg ik via de mail te horen dat ze de bullet besteld hadden en dat hij Woensdag geleverd zou worden, maar ik kreeg Dinsdag een mail van Expert dat de Nutribullet al binnen was.