Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

e**************@h********** 19-06-2023

Bij expert Nijverdal een wasmachine gezocht en gevonden en gekocht. Prima personeel die je de verschillende producten laten zien en kunnen vertellen wat het verschil is. Kortom dikke prima!!

j******@h****** 19-06-2023

Ik heb goeie ervaring met deze winkel ik zou het andere mensen aanraden om hier eens een kijkje te nemen.

Puddu 19-06-2023

Ik kan niet anders zeggen dat de service supergoed is en ik ben zeer tevreden en ook over de bezorging aan huis plus uitleg. Dank je wel

V/d Zee 19-06-2023

Super goed geholpen ze komen de gemaakte afspraken goed na levering was conform gemaakte afspraak

Maas 19-06-2023

Zeker een aanrader, deskundigheid , goede uitleg en meerdere opties worden uitgelegd.

p*************@g******** 19-06-2023

Alles ging goed en mooie koelkast en de meneer die het kwam installeren was super vriendelijk heeft alles goed uitgelegd.

j***********@h********** 19-06-2023

Advies in winkel is goed volgens mijn kinderen en daarom heb ik voor Expert gekozen.

e*******@h******** 19-06-2023

Tevreden klanten komen terug.
Eerste ervaring blijft de klant bij , eerste slechte ervaring ook.

Stitzinger 19-06-2023

Je betaald 60 euro om de tv op te zetten niet dat de klant mee moet helpen de tv naar binnen te slepen en mee te laten helpen hem op te zetten.
Je verlangt ook fatsoenlijke uitleg over de bediening, die was er niet.

m*************@h********** 19-06-2023

Ik had iets online besteld en op zaterdag en besloot om dit bij een expert-winkel te laten bezorgen. Bij aankoop kreeg ik te horen dat dit aankomende donderdag zou worden geleverd. Uiteindelijk had ik mijn bestelling pas 2 weken na aankoop. En geen updates of reden waarom het zo lang duurde. Ben zelfs tussendoor naar de winkel gegaan maar ook zij wisten niet wanneer het zou komen. Ik zal hier niet meer online iets bestellen.

Versteeg 19-06-2023

als jullie bij elke aankoop mij zn mailing sturen als deze dan zoek ik een andere winkel op.

h*******@h********** 19-06-2023

Een goed scheerapparaat voor een redelijke prijs
Goede service en snel geleverd

Wals 19-06-2023

Een expert die meedenkt met de klant en bereid is om ook hem/haar te laten meedelen.

y*****@h********** 19-06-2023

In deze winkel staat men altijd voor je klaar met raad en daad en uitstekende service tegen concurrerende prijzen.

d********@g******** 19-06-2023

Twee verschillende harde schijven besteld, twee identiek verkeerde producten geleverd gekregen. In plaats van meteen na mijn melding de goede op te sturen, moest ik eerst de verkeerde terugsturen. Hierna word ik ook nog beticht van wanbetaling en wordt gedreigd met een rekening. Dit omdat de juiste schijven volgens de storemanager al zijn geleverd. Dit is duidelijk nooit gebeurd, en de geleverde schijven zijn meteen betaald bij de initiële bestelling. Hele slechte ervaring. Ik doe nooit meer zaken met Expert.

m*********@q********** 19-06-2023

Goed contact met de leverancier. Minpuntje de bezorger die in een expert auto reed, verdomde het de oude koelkast mee te nemen!

c***********@h********** 19-06-2023

geen telefonisch contact over leverings tijdstip ,na moeten bellen voor de factuur, anders geen bewijs ,bij aflevering ,zou ik het normaal vinden dat verpakkings materiaal wordt meegenomen.

m**********@t********* 19-06-2023

Werd bij expert Neede goed geholpen bij de aanschaf van een nieuwe wasmachine.
De wasmachine is binnen 2 dagen netjes thuis afgeleverd.
Complimenten voor de bezorger, die nog wat extra advies gaf over de machine.
Al met al zeer tevreden over de klantvriendelijkheid kundigheid van deze mensen bij expert Neede

De Waal 19-06-2023

Expert is een top winkel
Mensen zijn altijd vriendelijk en erg behulpzaam
En ze hebben verstand van de apparatuur die ze verkopen

h***************@l****** 19-06-2023

Super tevreden met mijn aankoop Beko wasautomaat
Wast perfect en geruisloos
Zeker een aanrader.

s*****************@h********** 19-06-2023

Hadden hiervoor al de zelfde en die van vorig jaar staat bh boven en de zelfde beneden

m***************@g******** 19-06-2023

Zeer vriendelijk te woord gestaan door deskundig personeel. Dat vind je niet in de onlinewebshops van de concurrenten. Ze denken graag met je mee en komen altijd met een geschikte oplossing. Ik kom graag bij Expert en zal daar zeker klant blijven.

Wijntje 19-06-2023

Ik heb geen klachten op gebied van servies ,bezorgen,en geholpen worden voor mij is het een perfecte winkel

i****@b********** 19-06-2023

We zijn heel tevreden met ons Delonghi koffieapparaat. Er was een actie op het moment van aankoop en we kregen er een gratis melkopschuimer bij, waar we bijna nog meer plezier van hebben dan het koffieapparaat 😊

Van Geffen 19-06-2023

Je hoeft niet te twijfelen over een aankoop bij Expert, van begin tot eind een positieve ervaring!