Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Ter Haar 26-06-2023

Mocht je nog een tv - tablet - koelkast of wat dan ook voor elektronica ga naar EXPERT Twello , daar wordt je heel goed geholpen.

c********@g******** 26-06-2023

Product prima en naar verwachting. Bezorger (PostNL) had het pakketje met goede bedoelingen bij de buren achter gelaten, maar vergeten mij te melden dat het pakket bij de buren lag.

m*********@h********* 26-06-2023

Ik ben zeer tevreden over Expert en zal zeer zeker de volgende aankoop bij Expert doen.

Van der Greft 26-06-2023

Een plezierige winkel en de medewerkers staan je goed te woord. Geen opdringerige kan ik u helpen toestanden zodra je binnen komt. Ze laten je eerst rustig kijken, haken precies op tijd in. Goed advies en er wordt met je meegedacht.

De Vries 26-06-2023

Expert Apeldoorn (Winkel Centrum De Mheen) is al 10-tallen jaren mijn vertrouwd adres om belangrijke aankopen te doen.
De eigenaren (broers) en de medewerkers hebben ons vertrouwen in al die jaren nog nooit beschaamd en ons goed geholpen.
Ik kan dit bedrijf aan een ieder adviseren.

Elders 26-06-2023

Prima winkel in Oldenzaal. Goed assortiment en deskundig personeel. Ze nemen alle tijd voor je

Schipper 26-06-2023

Prijs /kwaliteit prima. Goed deskubdig personeel. Nette winkel. Mooi assortinnent. Goede service.

Hogervorst 26-06-2023

Als je twijfelt of het niet duurder is dan de concurentie dan was onze ervaring er een die je over de streep kan trekken. Wij zouden via internet googlen een koelkast gekocht hebben van ca 450,00 duurder dan die we nu kochten. Goed advies in de winkel waardoor de keuze dus bijgesteld kon worden. Eerst zelfs nog aangedragen om een paar dingen te proberen zodat we helemaal niet nieuw zouden hoeven aan te schaffen. SUPER SERVICE.

w************@h****** 26-06-2023

Samsung soundbar besteld, kreeg een nette email dat men contact op zou nemen i.v.m. de levering. Telefoontje gekregen en overleg gehad over moment van levering. Keurig op tijd geleverd en in de gang gezet. Perfecte service, zeker aan te raden.

m****************@g******** 26-06-2023

Prettige en vriendelijke mensen en goede service. Afspraak wordt nagekomen en ben erg tevreden met de door mij gekochte product.

g***********@g******** 26-06-2023

Bij Expert geven ze zowel in winkel als bij levering aan huis een goede service en aansluiten van producten, waarbij ze handige tips en trucs geven voor langere gebruik of verbeteren van het gebruik.

m***************@g******** 26-06-2023

Snel geleverd . Goede prijs kwaliteit verhouding en een super aardige bezorger

a**************@g******** 26-06-2023

Goedemiddag,
Ben zeer aangenaam verast
Jammer dat jullie niet meer in Almere zitten ‼️

Stunnenberg 26-06-2023

ik word altijd goed geholpen in de winkel en de afleverservice is uitstekend,
Expert heeft altijd volgens afspraak geleverd!

i*************@h********** 26-06-2023

Snelle bezorging. Wellicht wel fijn om in de toekomst een track en trace te sturen. Ik wist nu niet zeker welke dag het pakketje zou komen en hoelaat.

Stoutemans 26-06-2023

Ik ging eerst voor lenova laptop maar ben toen overstag gegaan over de aanbieding van ASUSVivobook zeer mooi goede uitleg en zeer tevreden

r************@g******** 26-06-2023

Via internet een koelkast uitgezocht en besteld in de winkel. Wij konden deze niet meteen thuis hebben wegens een verbouwing. Dit was geen enkel probleem en de levering was precies zoals afgesproken. Uitstekende service!

n*****************@h********** 26-06-2023

Jebmoet zelf achter alles aan, je word niet geïnformeerd tenzij je zelf gaat bellen en contact opneemt

h*******@m***** 26-06-2023

precies zoals het hoort. Alleen niet teveel afgaan op adviezen van Expert site. Soms adviseren zij hun advies op wat er op dat moment nog in voorraad is. Dat is niet altijd de 1e keus.

r********@g******** 26-06-2023

Prachtige zeer zuinige koelkast van Bosch! Expert was zeer deskundig en klantvriendelijk in het hele proces!!

Henderik 25-06-2023

Heb bij de site van Expert koeler besteld ben moeilijk ter been maar moest wel naar de winkel om te betalen ik kon geen VVV check uploaden…

e************@g******** 25-06-2023

Prima ervaring met Expert. Als ik in de toekomst vaker iets nodig heb ga ik er vast vaker heen. 1 puntje van kritiek: het voorraadbeheer is niet altijd actueel. Ik had een vriezer besteld die op voorraad was en een week later bezorgd en geplaatst zou worden. Ruim een week later had ik nog niets gehoord. Toen ik belde bleek de vriezer toch niet op voorraad was en het een week langer ging duren. Mooier was geweest als de voorraad online wel up to date is, en/of klanten pro-actief geïnformeerd worden als het proces anders loopt dan gepland. Maar verder was alles prima.

Voskamp 24-06-2023

Goede ervaring.
Goede informatie betreffende mijn wensen.
Kundig en vriendelijk geholpen.
Zeer flexibel.

w*********@z******* 24-06-2023

Zeer tevreden over mijn aankoop.
Thuis gekomen met het product bleek het product niet te functioneren.
Terug naar de winkel waar meteen naar de DAB-radio werd gekeken.
Er bleek iets te zijn doorgebrand wat een fabricage fout was.
Meteen een nieuw product gekregen uit het magazijn.
Dus een prima service.
Weer thuis gekomen DAB radio meteen uitgeprobeerd en werkt perfect. Helemaal Top !

Van den Bos 24-06-2023

service cq prijsstelling uitstekend, bereidvaardigheid en deskundig advies betreffende aanschaf