Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

s****************@g******** 28-06-2023

Bel de klantenservice voor meer informatie als de winkelpersoneel telefonisch niet bereikbaar is.

Jaap 28-06-2023

Deskundige, vriendelijke verkoper
Snelle levering en plaatsing.
Een aanrader dus!!

Veenstra - Tuenter 28-06-2023

Medewerkers zeer vriendelijk, behulpzaam. En een uitstekende kennis van zaken. Ik blijf hier terugkomen.

m**********@g******** 28-06-2023

Ik ben zeer tevreden met de Televisie. Expert monteur heeft me vriendelijk geholpen.

f******@h********** 28-06-2023

Prima service en prijs kwaliteit verhouding. Goede bereikbaarheid voor vragen. Expert is een betrouwbare kundig firma

j***********@g******** 28-06-2023

Het afgelopen jaar hebben wij bij Kramers EXPERT in Marum diverse artikelen aangeschaft en steeds wordt er meegedacht wat de bedoeling en de mogelijkheden zijn bij de aankoop. Vlotte aflevering en plaatsing thuis. Ergo het adres is waard om aan te bevelen

Brantsma 28-06-2023

De Expert in Roden is een erg leuke klantvriendelijke winkel, Personeel is altijd bereid om te helpen en advies te geven.

j*********@c******** 28-06-2023

Een winkel waar je prettig ontvangen wordt en goede adviezen krijgt, vriendelijk en behulpzaam personeel.

n******@l****** 28-06-2023

Stel je ouderwetse service, verstand van zaken en persoonlijke aandacht op prijs dan moet je naar Expert.

s************@h********** 28-06-2023

Snel geholpen, actief meedenken van de medewerker, groot assortiment om uit te kiezen en weer konden ons product gelijk meenemen.

Fijt 27-06-2023

Een probleem met onze wasmachine werd snel vakkundig en tegen een zeer schappelijke prijs opgelost.
Alles Top.

h*************@h********** 27-06-2023

Heel tevreden al meedere malen over de producten en de service die expert erbij levert. Ik blijf vaste klant.

j******@g******** 27-06-2023

Zeer tevreden met kwaliteit van producten en service en vakmanschap van personeel.

w************@g******** 27-06-2023

Naar de winkel gaan en half uurtje later de deur uit met de aankoop die vervolgens keurig de dag erna thuisbezorgd wordt op afgesproken tijdstip en ook nog even hulp bij de instellingen op mn teevee. Goed voormekaar dus!

Swan 27-06-2023

De persoonlijke benadering en service vergoed dat het prijsniveau iets hoger is dan de grote prijsvechters

m**********@g******** 27-06-2023

Levering bleek veel later te zijn dan op de koopsignaal van de website. Dat is misleidend voor de consument. Ik werd daarover overigens telefonisch wel correct over geïnformeerd een dag later. Product bleek nl. niet leverbaar te zijn maar dat bleek pas later. Overigens is de ventilator van goede kwaliteit, zeer stil en energie zuinig.

h****************@z******* 27-06-2023

Geweldig vriendelijk en uitstekend geholpen door de medewerker . Eerlijk en meedenkend . Heel fijn.

g*****@h****** 27-06-2023

Ik had een nieuwe tv nodig voor de keken die opgehangen moest worden aan een bestaande beugel met nog de nodige wensen van mijn kant. Het is een Sony tv geworden en ik ben er erg blij mee.

De Dalie 27-06-2023

Goede zaak met mensen die er met passie hun werk van gemaakt hebben. Vriendelijk en ervaren.

Bierbooms 27-06-2023

Het feit dat bij bezorging , ik een lagere waardering heb gegeven is dat de bezorger wel graag de oude tv meenam en de doos van de nieuwe tv liet staan
Dat was zgn voor de garantie
Wij vonden dat gek en hebben direct gebeld en de andere morgen al om acht uur is de doos opgehaald
Dat was heel snel geregeld
Prima

Teeffelen 27-06-2023

Wij hebben een vriezer gekocht bij Expert Laren.
De service was top, XXX heeft ons ontzettend goed geholpen.
Mochten wij in de toekomst weer iets nodig hebben, dan komen wij zeker terug naar Expert Laren.

t****@k********* 27-06-2023

Snelle bestelling via de website. Ik kon zien dat het artikel in de winkel op voorraad was. Aangegeven dat ik het in de winkel wilde halen. Ik ben naar de winkel gegaan. De medewerker kon mijn bestelling zien en heeft het artikel voor mij opgezocht. Prima service.

r*********@h********** 27-06-2023

Bezorgmoment dat bij het bestellen werd aangegeven werd was niet realistisch en werd dan ook niet gehaald. Na een aantal dagen gebeld door de lokale winkel voor gewenste bezorgmoment. Verder prima verlopen.

Verhalle 26-06-2023

Ga gerust naar expert, de vriendelijkheid in deze haastige tijd steekt er boven uit.

c**********@u********* 26-06-2023

Weinig advies, maar dat is ook mijn keuze om online te bestellen. Zelf uitpakken enz. was niet duidelijk