Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van Westrenen 30-06-2023

Goede service, product naar behoren geleverd, op gewenste plaats gezet en geinstalleerd. Vriendelijk personeel en vakkundig!

Timmer 29-06-2023

zijn vaste klant bij Expert en altijd naar volle tevredenheid geholpen , alleen de laatste keer is er heel veel fout gegaan bij de levering van het artikel, er is totaal niet gecommuniceerd over een gewijzigde leveringsmethode , jammer nooit eerder problemen gehad met dit bedrijf!!!!

r*******@o********** 29-06-2023

Netjes , alleen de levertijd is niet juist staat binnen 24u maar werd na 3 dagen geleverd.

Ende 29-06-2023

De service en het personeel is goed en deskundig genoeg voor mij. Uitstraling van de winkel en kundigheid van het personeel nodigt uit om een aankoop te doen.

g*************@h********** 29-06-2023

Goede kwaliteit voor een goede prijs.Veel wasprogramma,s en stil in gebruik.

e********@o********** 29-06-2023

Heel fijn dat er door een medewerker van Expert contact word opgenomen om te zeggen dat het pakketje op de post is gedaan en waarschijnlijk de volgende dag zal worden bezorgd. Snelle correcte bezorging.

c************@q********** 29-06-2023

in de winkel werd alle tijd genomen om uitleg te geven over de apparaten en de aflevering en installatie thuis was perfect.

Lourens 29-06-2023

Ze geven goed advies helpen ook bij een andere alternatieven als te duur is denken mee met jou.

Blankestein 29-06-2023

Nette overzichtelijke winkel goed geïnformeerd plezant persoonlijke hulp

Peeters 29-06-2023

Heel behulpzaam en vriendelijk personeel en duidelijke uitleg en informatie. Snelle aflever service

m***************@h********** 29-06-2023

Prima technische hulp gekregen bij installatie. Goed geïnformeerd en er alle tijd voor genomen.

m********@g******** 29-06-2023

Expert heeft een groter aanbod dan de eerste indruk van de winkel geeft. Aflevering van het bestelde gebeurt snel en zoals afgesproken. Persoonlijk contact en geen digitaal gedoe.

Kohnstamm 29-06-2023

Heel belangrijk is de service na aankoop. De door mij gekochte afwasmachine vertoonde wat kuren. Heb gebeld naar Expert, er werd direct opgenomen en de volgende dag al kwam iemand langs om het probleem op te lossen.

f********@g******** 29-06-2023

Expert heeft zeer vriendelijk en behulpzame medewerkers. De service (nabestelde no-claim verzekering) binnen 5 minuten in de winkel geregeld. Ik ben er zeer tevreden over.

k*************@g******** 29-06-2023

Een winkel waar je ouderwets service gerichte medewerkers vindt. Prettige ervaring!

Kovacs 29-06-2023

Na online gezocht te hebben het product gereserveerd, de volgende dag een belletje van Expert en alles doorgenomen, product was op voorraad dus snelle levering en vakkundige inbouw.

m****@i***** 29-06-2023

Positieve, vriendelijke en zeer correcte benadering door alle medewerkers van expert Barneveld!!

r*********@y******** 29-06-2023

laat ons de hele dag in huis wachten tot ik zelf kontakt neemt waneer julie komen dat is om 16.45 dacht zal maar even bellen.dit is geen goed service.

d*******@g******** 29-06-2023

Ben helemaal blij met de goede service en aflevering alles krijgt een 10+ van mij!

s********@h********** 29-06-2023

Als je geen haast hebt qua bezorging en het is een leuke aanbieding zeker bestellen bij expert, wil je het product snel in huis bestel dan elders of bezoek de winkel..

Zomerdijk 29-06-2023

Ik ben prima geholpen in Castricum. Jammer dat het in Heemskerk minder was.De verkoper was niet goed op de hoogte van het product. Het was namelijk uitverkocht. De verkoper wilde niet bellen voor ons naar Castricum, maar gaf ons een telefoonnummer. Jammer. Wij hebben zelf gebeld en de koffiezetapparaten werden voor ons weggezet.Wij hebben ze binnen een kwartier opgehaald en zijn daar heel netjes geholpen.

r***************@g******** 29-06-2023

Expert geeft mij de perfecte service en in vergelijking concurrentie lage prijs. Snelle aflevering en prima vrolijke service mensen.

Pijnenburg 28-06-2023

Verschillende aankopen gedaan bij Expert Drunen. Altijd goede ervaring en service.

m***************@h********** 28-06-2023

Kobo Clara 2e eReader gekocht. Deze was in de aanbieding bij Expert 20 euro goedkoper als de reguliere prijs. Werd snel geleverd en voldeed aan alle verwachtingen.

Beekhuizen 28-06-2023

Voldoet aan verwachting, goede/duidelijke doorleesbeschrijving.
Maakt weinig geluid.
Moet alleen even wennen aan het openspringen van de deur na afloop.