Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

v************@k********** 03-07-2023

expert Barneveld geeft goede voorlichting. Durft zelfs te zeggen, ik zou dat niet kopen in uw situatie. Dat vond ik super fijn

w*********@u********* 03-07-2023

de helft van de assesoires zat niet bij de levering, deze werden later na-bezorgd,....maar toch.....

m********@k********* 03-07-2023

Wij komen al jaren bij Expert. Goed advies, geen verkooppraatjes, niet doorzeuren als je verder niets wil kopen en goede service.

h**********@g******** 03-07-2023

Vriendelijke service en het voordeel van een lokale leverancier met een landelijke back-up en goede prijzen.

Ter Horst 03-07-2023

Het zal per winkel wel verschillen maar onze ervaring in Steenwijk is prima.

Provoost 03-07-2023

De medewerkers van Expert Huizen zijn klantvriendelijk en afspraken worden ook nagekomen.

y*********@h********** 03-07-2023

Mooie winkel, vriendelijk
personeel, wordt altijd snel en
goed geholpen.

Geven 03-07-2023

Ik was op zoek naar een koel vries combinatie. Ik werd direct geholpen en een goed advies doet veel. Het is keurig thuisbezorgd en aangesloten. Ik ben zeer tevreden.

s************@h********** 03-07-2023

Op 11 april werd de wasmachine geleverd en deze was niet nieuw.... zonder plastic, boekjes waren al open en er zat schimmel. ik heb aangeven dat ik deze niet wilde. Moest foto's mailen en toen is er mij een nieuwe wasmachine toegezegd deze zou de week erop geleverd worden. Inmiddels deze wasmachine een paar x moeten gebruikt ivm. Dat de nieuwe blijkbaar niet leverbaar was ( werd mij pas verteld nadat ik er meerdere keren achter aan moest bellen) elke x als de wasmachine draaide stonk het hele huis naar brand. eindstand is de nieuwe wasmachine pas op 17 juni geleverd.... nooit contact met mij opgenomen over hoe en wat in eens stonden ze met een wasmachine bij de deur 2 maanden te laat....

Koenis-vos 03-07-2023

Expert is voor mij hèt adres. Correcte benadering, goed advies. Ruime keuze en snelle levering. Zowel aan huis als aan de zaak. Expert heeft oog voor de klant!!!!

p********@k********* 03-07-2023

Kopen bij de plaatselijke middenstand, is altijd beter, krijg je ook de service.

Bouwer 03-07-2023

Wij komen als vaste klant al 50 jaar,eerst bij Ben van Dijk en nu Expert. Zegt genoeg.

Rosenberg 03-07-2023

Goede voorlichting in de winkel
Verkoper nam alle tijd
Bezorging was uitstekend door 2 mensen die weet van zaken hadden

m**************@k*********** 03-07-2023

Expert, een winkel met deskundigheid, ruime keuze en goede prijs/ kwaliteitsverhouding!

Roest 03-07-2023

Ik ontvang altijd eerlijk en betrouwbaar advies. Al veel producten gekocht bij Expert en nog steeds veel plezier van. Goede kwaliteit!

Van Rijn 03-07-2023

Opzoek naar persoonlijke eerlijke service? Expert heeft me hierin meer dan goed geholpen.

Blij met onze aankoop (wasmachine) en de top service!

Hun winkel staat wat mij betreft nog altijd boven de online opties.

Valkenburgh 03-07-2023

Kennis van producten en altijd goede service. Ruimte voor onderhandelen. Ga altijd daar het eerst kijken als we iets van elektrische apparaten nodig hebben. Komen hun afspraken altijd na.

Van der Giessen 03-07-2023

Algemene indruk is uitstekend, in de winkel wordt je goed geholpen en de monteur werkt erg netjes en is aardig.

h************@g******** 03-07-2023

Een fijn contact gehad met de winkel.De koffie machine die we gekocht hebben zijn we heel tevreden over.

j***********@k********* 03-07-2023

Eenvoudig te bestellen via website en levering exact gegaan zoals aangegeven. Prima.

h*************@b******** 03-07-2023

Expert is een fijne winkel. Vriendelijk personeel en prima producten. Online bestellen gaat makkelijk.

c************@g******** 02-07-2023

Goede service en als zaken anders lopen neemt Expert direct contact op om nieuwe afspraken te maken. Het installeren van de tv hebben we laten doen. Goede monteurs die het snel voor elkaar hadden en die duidelijk antwoord gaven op onze vragen.

Geurts 01-07-2023

Een winkel waar je goed terecht kunt, uitgebreide keuze en vriendelijk personeel

k***********@g******** 01-07-2023

Het duurde even dat ik mijn bestelling heb ontvangen. Maar de medewerker heeft mij gebeld en verteld dat ze het product voorlopig niet op voorraad hebben en dat het nog even duurt. Het is oké, ze hebben mij nog een keer gebeld toen mijn bestelling binnen was. Daarna heb ik mijn bestelling opgehaald en thuis getest. En die deed het niet. Ik heb die naar de winkel geretourneerd. Nu zijn we drie weken verder, maar het probleem is nog niet opgelost. Sterker nog, niemand heeft de moeite genomen om met mij contact op te nemen.

Koelman 01-07-2023

Dit was de eerste keer dat wij wat gekocht hebben bij expert in hardenberg maar zeker niet de laatste keer. wij zijn zeer tevreden.