Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

y**********@g******** 01-07-2023

Fijne levering en duidelijke instructies over het gebruik en inruimen van de koelkast . Alle instellingen van temperatuur door de vriendelijke mannen van Expert gedaan en oude koelkast afgevoerd.

s**********@h********** 01-07-2023

Producten in de winkel zijn prima, alleen mogen de medewerkers wat vriendelijk en professioneel over komen.

v************@k********* 01-07-2023

Zeer fijne winkel met vriendelijk personeel die goed advies geven bij een aankoop en denken mee en smeren je niet het duurste aan

Mink 01-07-2023

Uitpakken en verpakking mee terug met oude toestel niet mogelijk...plastic en karton ...jammer. dat deel service gemist. Aansluiten (stekker in wandkontaktdoos) kon ik zelf ...!

f***************@g******** 30-06-2023

De bezorger was zeer kundig,echter,de installatiekosten van de geleverde producten vond ik heel hoog.Ik had een grote bestelling,had wel korting verwacht op installatiekosten.

p**********@h******** 30-06-2023

Ouderwetse service met persoonlijk contact: We zijn vandaag toch in de buurt, is het goed als we hem vandaag brengen in plaats van morgen?

m************@h********** 30-06-2023

Goeie voorlichting,
Gemaakte afspraak wat betreft levering perfect nagekomen.

Van Zalingen 30-06-2023

Expert ,daar kun je zaken mee doen in deze tijd: meedenken, advies, service etc.!!!!!!!!!!!

a*********@h********** 30-06-2023

Ik heb een laptop gekocht bij Expert was de goedkoopste van alle winkels en de service is top

c***@l****** 30-06-2023

Mooie winkel ruim van opzet goed assortiment snel geholpen
vriendelijke en ervaren verkopers die ruim de tijd nemen voor de klant.

l*********@g******** 30-06-2023

Nette winkel en ik werd heel vriendelijk geholpen. Het apparaat was niet op voorraad, wat volgens de site wel zo was. Op zich niets aan de hand, want het werd direct geregeld en zou thuis bezorgd worden. Ik zou een telefoontje krijgen wanneer het apparaat bezorgd zou worden. Dat telefoontje heb ik nooit gehad. Gelukkig was ik thuis toen de vriendelijke bezorger 2 dagen later voor de deur stond.

e****************@o********** 30-06-2023

De bezorging was uitermate slecht. Allereerst was het al een dag te laat. Het betrof een cadeau voor mijn vriend zijn verjaardag. Toen werd er telefonisch aangegeven dat expert het pakket de volgende dag zou ontvangen. Maar ook die dag, ondanks dat er werd gezegd dat hij werd geleverd, kwam er niks binnen. Met lege handen op de verjaardag van mijn vriend gestaan.

Iabkrimen 30-06-2023

Ik zou graag willen blijven als klant bij expert in de toekomst en hoop wat verbeteringen in de winkel

b*************@g******** 30-06-2023

Wil ik best doen, maar lijkt me niet verstandig. Ik wacht nog 2 dagen op mijn geld en neem daarna contact op met de Consumentenbond.

m********@h********** 30-06-2023

Deskundig advies, nemen de tijd en denken mee. Bij problemen kun je altijd terugvallen op expert. Service is uitstekend.

Wolbers 30-06-2023

Perfecte inbouw door xxx van Liebherr koel-vries combinatie. Tevens zeer goed geadviseerd omtrent keuze koel-vries i.v.m afwijkende maat. Bovendien nieuwe combi-magnetron ingebouwd.

a**************@g******** 30-06-2023

Expert heeft een goede kwaliteit producten goede tafelmodel koelkast. Service is prima

Terpstra 30-06-2023

Telefonisch bestelling gedaan , telefoniste perfect en de persoon , die toestel heeft opgehangen uitstekend werk.

Landgoedhuisje De Blije Uil 30-06-2023

het is uitstekend kopen bij Expert. Alle afspraken werden nagekomen en de medewerkers zijn erg klantvriendelijk.

f***@d******* 30-06-2023

Kopen in een winkel blijft zo veel leuker en beter dan online je spullen aanschaffen.

Meister 30-06-2023

Je wordt geholpen door medewerkers die verstand van het product hebben wat jij wilt aanschaffen.
Als je het thuis laat installeren komen ook de medewerkers het installeren die weten hoe het moet en geven je nog advies en blijven tot alles werkt zoals het moet.

Boer 30-06-2023

Wij hebben tot nog toe goede service gekregen.en komen daarom bij expert terug.

De Veer 30-06-2023

Ik ga altijd naar Epert heel goede behandeling en goed materiaal goed te woord gestaan dus uitstekend .'n aanrader en ga naar de winkel daar heb je het beste advies

Spanhaak 30-06-2023

Woldhuis zuid-scharwoude is een topwinkel met vriendelijke, behulpzame medewerkers. De bezorger leverde echt goede service en was ook vriendelijke en behulpzaam. Vind ik belangrijk bij hoogbejaarde mensen in een aanleunwoning. Chapeau

j*******@h********** 30-06-2023

Nette service,en vooral de Etna doet het naar behoren,ben er heel blij mee.