Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van Weeren 05-07-2023

vanaf het moment van de winkel inkomen, direct contact met de verkoper, en de zelfde verkoper gebleven. Top service. Bij de thuisafhandeling door de monteur is snel en netjes in afwerking en monteren gewerkt. De vriendelijkheid ten top van de monteur. Top service ook.

a*************@k********* 05-07-2023

Bij expert kun je prima terecht voor je spullen.
Dan weet je dat het goed komt

Nederend Hovenier 05-07-2023

Boskoop expert één van de betere in de omtrek

Altijd goed meedenken en goede service

Uitstekende winkel

y**********@g******** 05-07-2023

Informatie op website komt niet altijd overheen wat werkelijk haalbaar en op voorraad is in de lokale winkel.

m**************@g******** 05-07-2023

Bij Expert krijg je goed advies van een medewerker en goede
service. IK word daar altijd blij van.

Van Haaren 04-07-2023

Prima winkel met prima personeel
Ik kom er al jaren en zal er nog jaren terugkomen.
Goed en eerlijk advies
Prima

Van Ginkel 04-07-2023

Een goede winkel maar onze ervaring viel deze keer tegen
w.b.t het installeren.

Oostindjer 04-07-2023

Ik ben zeer tevreden over zowel het winkel als het bezorgings personeel. Goede service en bekwame mensen.

Geurts 04-07-2023

Ondanks dat Expert een flinke winkelketen is, is het contact toch meer persoonlijk dan bij bv Mediamarkt. Het voelt alsof het niet alléén maar over verkopen gaat maar meer om de wensen van de klant. Komt waarschijnlijk ook omdat de winkel niet zo overweldigend groot is.

g*******************@h********** 04-07-2023

Kan beter. Product voldoet niet dan geld terug geven. Expert draait er omheen.

w*********@g******** 04-07-2023

Zoals gezegd en goede prijs-kwaliteit verhouding en een goede service in winkel en aan huis.

d******@h********* 04-07-2023

Zeer vriendelijke medewerker, goede service en duidelijk!
Bij Expert weet je waar je aan toe bent.

Twigt 04-07-2023

Veel jaren bij EXPERT Mudde en je blijft daar klant, Betrouwbaar en een zeer goede service kortom eens klant altijd klant!!!!!!

Zeelenberg 04-07-2023

Expert Van Dongen is klantvriendelijk en service gericht. Prijzen zijn conform de landelijke prijzen bij grote zaken en internet.

De Frens 04-07-2023

Prima android tv van Toshiba..
Mooi prijsje
Doet wat het moet dan
Makkelijk in gebruik

m********@y******** 04-07-2023

Expert verkoopt kwaliteit en geeft goede service daarom ga ik altijd terug naar deze winkel. En hé steunt zo ook de locale middenstand.

d***************@z************* 03-07-2023

Goede services
Alles netjes afgehandeld tot dat alles het deed en in orde was

r*********@k********* 03-07-2023

Mooie kobo ereader gekocht, alleen hoesje van de aanbieding niet op voorraad, toch een duurdere daardoor aangeschaft, omdat ik er gelijk iets omheen wilde, maar wel met korting.

Boetzkes 03-07-2023

Een van mijn bluetooth Sennheiser oordopjes werkte niet meer; werd zonder probleem vervangen door een nieuwe set.

d*********@h********** 03-07-2023

Expert Kranenburg in Zevenaar is een zaak van topklasse, personeel met veel kennis en klantvriendelijkheid.Bezorgen en installeren is niet alleen tot achter de voordeur.

Post 03-07-2023

Vaatwasser voor demente ouders gekocht verkoper dacht goed mee,moest een simpele vaatwasser zijn is, een goed product.
Service was uitstekend en heb deze met Fullservice geboekt en is met klasse geïnstalleerd.
Top beveel Expert zeker aan.

r**************@l****** 03-07-2023

Het personeel liet mij weten, als zij het artikel moesten bestellen dat het 5 werkdagen duurde voor het er was. Ik ging naar de winkel omdat ik het gelijk wilde hebben. Het was er niet. Dus heb ik het via internet zelf besteld en 2 dagen later kon ik het al ophalen in de winkel. De service in de winkel was dus niet oké. Jammer

Klomberg 03-07-2023

Mijn ervaring is niet echt positief. Ben de andere dag meteen het hele bedrag komen betalen. Misschien was dat fout, want nu was levering niet meteen prioriteit voor de zaak. Ben tot 3 keer toe afgescheept met wanneer hij bezorgt zou worden

m************@x******** 03-07-2023

Expert Zeewolde heeft fijn en deskundig personeel.
Denken mee en doen graag moeite voor je.
Echt een Top winkel!

Hofstede 03-07-2023

Zeer goede zaak. Zeer klantvriendelijk. Er worden goede producten geleverd.