Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

c******************@o********** 09-07-2023

Expert Krimpen aan de IJssel vind ik persoonlijk een goed adres.
Klantvriendelijk personeel.

De Jager 09-07-2023

Printer zou op voorraad zijn. Na bestelling levering 2 a 3 werkdagen. Feitelijk 1 week. Dus goed informeren of de voorraad op internet klopt

b*********@g******** 09-07-2023

Collega's in Zuidlaren zijn vooral druk met elkaar, de klant komt op de 2e plaats.

Van Den Berg 08-07-2023

De gekozen inbouwoven van Etna voldoet uitstekend. Daarvoor werd eerst aan huis ingemeten of onze keuze mogelijk was. Toen dat juist bleek werd er snel geleverd en perfect geplaatst.

Ter Braak 08-07-2023

Mijn ervaring is uitstekend perfect kwaliteit is algemeen bekend van expert. Zeker aangeraden. En de website is het beste van gelijksoortige firma's

Boelhouwer Overeem 08-07-2023

Deskundig en zorgvuldig geholpen met veel aandacht voor onze situatie. We behoren tot de oudere garde en daar werd in uitleg goed rekening meegehouden. Petje af

n*****@g******** 08-07-2023

Heerlijk om mijn bestelling fysiek in een winkel te doen en contant kan betalen. Menselijk contact in een winkel waar vriendelijk personeel werkt die de klant nog als koning behandeld. Zullen we met zijn allen de fysieke winkels steunen zodat ze niet massaal verdwijnen? Online bestellen bij die paar grote bedrijven die de fysieke winkels kansloos maken zou iedereen moeten boycotten. Wij, burgers, kunnen hierin onze macht pakken en winkels behouden.

y********@k*********** 07-07-2023

prettige winkel, ruime keus ! snel geholpen en vriendelijke mensen !
Jammer dat ik helemaal naar Castricum moest gaan!

Van den Berg 07-07-2023

Flatscreen en soundbar besteld per telefoon . De medewerker van Expert Laren gaf geweldig advies over wat ik besteld had .Ook de bezorging en installatie thuis was zeer goed , goed advies en niets was te veel voor de installateur.
Expert Laren heeft er zeker een klant bij ....bedankt Expert Laren .

Berends 07-07-2023

Een zaak waar je prettig en deskundig geholpen wordt. Maatwerk op je situatie. Wat heb je echt nodig bij een product en wat is een prettige luxe.

Dekker 07-07-2023

De service kan niet op tegen een webshop. Persoonlijk advies is nog steeds belangrijk

j*****************@g******** 07-07-2023

Vlotte afhandeling en goed overleg over datum levering mogelijk. Hoe goed het product is zal de tijd leren

c**********@h********** 07-07-2023

13 dagen moeten wachten op ingebouwde koeler.
Levering is verder perfect uitgevoerd

Van der Steen 07-07-2023

Al langere tijd klant van Expert Purmerend.
Goed en op een plezierige manier geholpen. Prima prijsstelling

Boer 07-07-2023

Wordt altijd goed geholpen door expert, dus waarom naar een ander als die ook nog in je dorp zit.

w***********@g******** 07-07-2023

Communiceer wat je kunt waar maken en wat je denkt waar te kunnen maken . Vooral de jongere verkopers zul je moeten trainen om hen op gelijkwaardig niveau te krijgen.

r**********@h********** 07-07-2023

Koop hier niks. Ik heb ook niks gekocht maar krijg wel mails hoe mijn bestelling bevalt. Oprotten met jullie stink mails

Van Der Veen 07-07-2023

Koop snel gesloten.
Prima aflevering en installering. Oud produkt teruggenomen

v*****************@h********** 07-07-2023

Snel geholpen in de winkel. Snelle bezorging, nette jongens. Toch wel fijn om nog naar een fysieke winkel te kunnen.

Brands 07-07-2023

Een prima winkel met zeer deskundig personeel en men komt de afspraken na, verder zeer kundige monteurs / bezorgers

Dokter 07-07-2023

Ik vindt het zeker in deze tijd dat er nog naar de winkel gegaan wordt, zeker in je eigen woonplaats, waar je goed geholpen wordt, het product kunt zien en uitleg erbij, graag houden zo

w*****************@p******** 07-07-2023

zie mijn eerste commentaar; dat is een adequate review. vraag er aub niet nogmaals om in dit blokje.

Klaassen 06-07-2023

Goed deskundig personeel, vriendelijk, meedenkend, netjes en vakkundig. Installateur deskundig en vriendelijk en netjes alles op geruimd! Top!

Kalkman 06-07-2023

Expert Harlingen heeft vriendelijk personeel en geeft een goede service aan haar klanten.

Meeuwsen 06-07-2023

Expert is gewoon een hele fijne winkel. Fijn personeel en als er iets bezorgd moet worden dan kan dit ook echt snel als het moet.