Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

a*************@g******** 06-07-2023

Al jaar en dag kom ik bij Tromp Expert. Persoonlijke aandacht en nooit goede. Ook hun after sales is prima op orde.

Smid 06-07-2023

Na problemen met onze oude koel-vriescombinatie telefonisch contact met Expert Hoogezand opgenomen. Zeer netjes en behulpzaam te woord gestaan.
Via website en uitstekende voorlichting in de winkel (ook van de monteurs die de maten thuis hadden opgemeten) nieuwe koel-vriescombinatie uitgezocht.
Deze is vandaag zeer netjes geïnstalleerd.

h********@l****** 06-07-2023

Ik heb een Chromebook gekocht, en na 2 dagen had ik hem al in huis.
Ik ben zeer tevreden, met mijn Chromebook acer spin 314.
Ook via de exspert app informatie gekregen, goede service.

d*******@h********** 06-07-2023

Zowel de webshop, kennis van het personeel alsmede de geboden service zijn van prima kwaliteit! Hier kunnen sommige andere webshops nog wat van leren!

a********@g******** 06-07-2023

Wij kopen alles bij expert altijd goed gegaan dus bevelen dit ook naar anderen al dik 45 klant als we iets nodig hebben zelf bij verhuizing in corona tijd prima

v********@g******** 06-07-2023

Een vlotte en foutloze bestel- en aflever procedure en een goed assortiment goederen.

De Vries 06-07-2023

Zeer goede uitleg gekregen over de aankoop van een afzuigkap.
De afzuigkap is netjes geïnstalleerd, alles keurig in orde.
Hele aardige mensen.

Witte 06-07-2023

Website fijn om te vergelijken, vond het zelf fijn om te bestellen in de winkel.

Huisman 06-07-2023

Expert Breezand zondermeer goed, zeker in vergelijking met bv. een BCC of Scheffer in Den Helder.
Daarbij zullen best verschillen zijn in welke vestiging men komt, maar Expert Breezand springt daar oi. bovenuit : klantvriendelijk, ter zake deskundig (of er wordt een collega bij geroepen die net iets
meer van een bepaald product weet) en afspraken worden nagekomen.

i************@g******** 06-07-2023

Koelt grote ruimte perfect
Hebben kamer van 70 m2 en blijft over 40 graden buiten nog heerlijk koel

Troost 06-07-2023

Onze vrieskast ging op zondag stuk ,maandag gebeld en expert kwam een leen vrieskast brengen .dat is echte service.

De Vries 06-07-2023

DE installateur gaat niet eerde weg voordat ik als klant snap hoe de geleverde spullen werken.
Als je niet handig bent, zoals ik is dit een geweldige meerwaarde.

Hage 06-07-2023

Ik kom graag bij expert omdat ik fijn word geholpen en de prijsklasse overeenstemt met wat ik aan kwaliteit wens.

Maatschap Sinnema V/d Plaats 06-07-2023

Koop spullen op het dorp waar je woont daar heeft de middenstand behoefte aan ipv alleen via internet te kopen

Meere 06-07-2023

Expert Nijkerk. Waar de klant nog klant mag zijn en zo behandeld wordt. Goede kennis, spectaculaire service en waar meedenken standaard is.

d************@g******** 06-07-2023

Ik had op de bezorgdag een mail gekregen met de exacte bezorgtijd (tijdsbestek van een uur), maar dat klopte niet want bezorgers stonden aan de deur toen ik even weg was. Verder zeer tevreden!

a************@m*************** 06-07-2023

Fijne ruime winkel met prettige medewerkers en je krijgt er een goed advies!

m*******@l****** 06-07-2023

Expert producten en service is top. Ik word alleen gek van alle emails die gestuurd worden!

j*************@z******* 06-07-2023

Ga naar expert. Ik zelf vindt het belangrijk dat er persoonneel is die je kan helpen, zijn zeer vriendelijk en goede uitleg.

v*************@g******** 06-07-2023

De bestelling en levering is allemaal zeer soepel gegaan, een grote geruststelling.

Van der Weiden 06-07-2023

Goede en prettige communicatie. Snelle levering en montage. Goede prijs-/kwaliteitverhouding u nog.

m********@u********* 06-07-2023

duidelijk advies in de winkel m.b.t. aankoop wasmachine. Op dinsdag avond besteld en op donderdag is wasmachine geleverd.

c*********@g******** 05-07-2023

Goede service, altijd klantvriendelijk en vakkundig personeel. Expert zeker aan te raden

Hartman 05-07-2023

Ik ben meer als te vreden ik raad iedereen exper aan; maak dus reclame voor jullie:

h*******@h********* 05-07-2023

Zeer tevreden en correcte levering van nieuwe koptelefoon, ben er zeer blij mee.