Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

h***********@g******** 10-07-2023

Prima voorlichting en levering. Fijn om fysiek naar een winkel te kunnen en advies te krijgen.

Vos 10-07-2023

het leveren was goed ,maar de monteur was nog al zenuwachtig,hij moest alles aleen doen want zijn colega was ziek. heb hem zelf nog geholpen

Tijssen 10-07-2023

Met veel plezier inkopen doen in deze zaak, je wordt niet meteen lastiggevallen en kunt rustig rondkijken. Deskundig personeel dat graag mee denkt.

Wassink 10-07-2023

Uitstekende kwaliteit, service en klantvriendelijkheid. Vakkundige medewerkers en prima assortiment in de mooie winkel.

r******@c******** 10-07-2023

Een door mij gezochte e-reader van Kobo kwam bij Expert in de aanbieding, precies op tijd.
Zaterdags besteld en zou maandags geleverd worden maar nog dezelfde dag kwam een verkoper hem persoonlijk bezorgen.
Hij woonde in de buurt en vond het geen probleem om langs te brengen, TOP!
Dat is nou SERVICE.

Jansen 10-07-2023

De werknemers hebben kennis van zaken en geven dus geen verkoop praatje zoals de bcc media markt
Gewoon ouderwets service geven aan de klant .
Niet op voorraad? Morgen is het er thuis of in de winkel!

Sperling-kool 10-07-2023

Vriendelijk en deskundig personeel dat met je meedenkt en je verlangens van een product kunnen waarmaken door mee te kijken in de computer en zo ook kijken naar andere merken die wel de gewenste resultaat kunnen leveren.

Pijnenburg 10-07-2023

Vakkundig geadviseerd, vriendelijk geholpen door personeel waterplezier heeft in het werk en dit ook weet uit te stralen.
Keurig netjes alles thuis geleverd, geïnstalleerd en daar waar nodig ook de uitleg gekregen.
Het overschrijven van het te betalen bedrag gebeurt niet via een pin, dat was voor mij een beetje vreemd. Maar verder toto service

Wedman 10-07-2023

Prettig en deskundig geholpen.
Alleen vond ik het jammer dat het product, wat in 3 kleuren te verkrijgen is, maar in 1 kleur op voorraad was.

m*********@z******* 10-07-2023

Snelle levering en netjes van
tevoren gebeld over
bezorgtijd en ook in dat
tijdsbestek bezorgd.

a**********@c******** 10-07-2023

Onze ervaring met Expert is prima de service uitstekend door de jaren heen👌

De Veer 10-07-2023

Goed en snel geholpen, produkt is prima maar Expert is indeze iets duurder dan sommige andere grote winkelketens

Snippe 10-07-2023

Bij Expert wordt je netjes geholpen en krijg je goede service en helder advies.

j***************@g******** 10-07-2023

Korte lijntjes, persoonlijke benadering, overleggen kan gemakkelijk en er wordt mee gedacht. Bij aflevering nog de toevoeging: "Mocht er toch iets zijn, bel gewoon dit nummer en dan komen wij weer even langs om te zien hoe we t kunnen oplossen." Heel fijn en goed.

p*******@h********** 10-07-2023

Er was een technisch probleem met het geleverde product. Dit werd meteen opgelost. Ik kreeg zelfs een upgrade van het bestelde artikel.

k*****@h********* 10-07-2023

Doos was niet verpakt bij levering van de airfryer en was flink beschadigd. Gelukkig geen schade of defecten. Was een kado en voldoet aan hun wensen.

De Bie 10-07-2023

De instalateurs met name doen het erg goed en communiceren ook prettig ze geven zo nodig follow up bij problemen.

c******************@g******** 10-07-2023

Expert heeft hele goede en snelle service. Vriendelijk personeel die met je meedenken. Mijn bestelling had ik een dag later al. Ze bellen je netjes op om het bezorgmoment door te geven. Het apparaat doet zijn werk ook goed!

d******@g******** 10-07-2023

Expert Franeker, mooie winkel vriendelijk en deskundig personeel. Het installeren van een product thuis vindt ik persoonlijk aan de hoge kant.

Beurskens 10-07-2023

Bij expert kun alles vinden wat je nodig hebt op gebied van huishoudelijke apparaten, en zeer tevreden over de levering van mijn producten, die ik had uitgekozen!!!!

p******@h********** 10-07-2023

Mijn stofzuiger zou zaterdag bezorgd worden, maar was er donderdags al (na dinsdags besteld te hebben), alleen heb ik daar volgens mij geen berichtje over gehad, dus ik was redelijk verrast. Al is het natuurlijk positief dat een product sneller komt dan afgesproken.

b***@t****** 10-07-2023

Uitstekende kwaliteit koelkast. Voldoet aan de verwachtingen die eerder verteld/beschreven waren.

Lanting 10-07-2023

Bij Expert krijg je goede service , en hebben ze kennis van de produkten, de winkel raad ik aan voor benodigdheden.

i************@h********** 10-07-2023

Goeie profesional bezorgers weten wat ze kunnen doen ook duidelijk absoluut geen amateuristische mannen die geen zin in hebben top werk gedaan

Van Hilten 09-07-2023

Er staan nog wat producten die wij besteld hebben maar die wij pas over een paar maanden nodig hebben. Wij hebben die nu al besteld omdat wij niet wisten of er misschien een wat langere levertijd was. Wij moeten het wel op een bepaalde datum hebben omdat dan de Woningbouw het installeert. Daar wij dan volledig van het gas afgaan. Wij zijn heel fijn geholpen bij het uitzoeken van onze keuze.