Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

De Bruijn 13-07-2023

Expert is prima aan te bevelen: Ruime keuze en goede persoonlijke begeleiding

c**************@h********* 13-07-2023

ik heb deze aankoop als heel fijn ervaren. Pluspunt was ook dat ik kosteloos in 3 termijnen kon betalen. Alles is netjes geleverd op de afgesproken tijd. Plastic en oude wasmachine netjes meegenomen. M.b.t. prijsverhouding was dit allemaal keurig. Ben blij met mijn nieuw wasmachine.

l***********@g******** 13-07-2023

De medewerker die de koelkast kwam bezorgen zag dat mijn ovenklokje niet op tijd stond. Ook dat even gedaan. Dat is nog eens service

Corbeek 13-07-2023

Keuze in overvloed. Fijne bediening, Goed advies en besteding van tijd uitstekend.

Nollet 13-07-2023

Uitstekende service. Monteurs die afzuigkap installeerden, zijn vakkundig, klantvriendelijk, denken mee met de klant.

a***@a******** 13-07-2023

Doe het niet. Bestel je product gewoon bij zo'n grote blokkendoos mega webshop ipv bij de "lokale ondernemer" van Expert. Product is prima, daar niet van. Maar de service is abominabel. Minstens 10 telefoontjes met tegenstrijdige info nodig gehad om het product eindelijk op de derde aangekondigde bezorgdag in huis te hebben.

p**********@m***** 13-07-2023

bestellen gaat zeer goed. Aflevering ook goed . Tijd van aflevering werd door de winkel opgeven en was juist.
Met andere woorden als ik weer wat wil bestellen , dan bij EXPERT.

met vriendelijke groet,

Piet Johansen

r************@s****** 13-07-2023

Koelkast besteld. Goed te woord gestaan en snelle levering. Nu nog afwachten of de koelkast goed werkt, maar over d service heb ik niks te klagen :-)

Eijpe 13-07-2023

vind het altijd prettig om contact te hebben met een medewerker en vind het beter dan de robots van de internet shops

h****@h************ 13-07-2023

Over algemeen: alles prima en we hebben het adres ook bij vrienden aanbevolen

e*********@z******* 13-07-2023

Goede service en directe reactie op mail over ontbrekend onderdeel. Nalevering was oke.

Ten Hoeve 12-07-2023

10 juli een stofzuiger gekocht, en ze hebben het keurig bij mij thuis bezorgd. Klasse van de verkoopster.

j*****@d********* 12-07-2023

Vriendelijke en hulpvaardige medewerkers met voldoende kennis om goed te adviseren.

Zwolle 12-07-2023

Ben zeer goed geholpen en een goed advies gehad over de producten die we gekocht hebben .de adviseur dacht met je mee.de servicemonteurs hebben alles netjes gemonteerd en goede uitleg gegeven.zou andere zo adviseren om bij expert te gaan kopen.

f*************@k*********** 12-07-2023

Alle lof voor de verkoper. Onze aankoop betrof een telefoon, jammer dat deze dan niet uit
de verpakking mag om te bekijken, het zou fijn zijn als er meer in de winkel staan om
te bekijken

Hakkert 12-07-2023

Fijn bedrijf met medewerkers die mee denken als je vragen hebt. Super service zeker een aanrader om heen te gaan

j********@g******** 12-07-2023

Prettige winkel en klantvriendelijke medewerkers. Zeer tevreden om je inkopen te doen!

i***@f******* 12-07-2023

Van A tot Z altijd alles top geregeld. Wordt goed geholpen in de winkel als de 1 het niet weet haalt hij een collega erbij die het wel weet.

h****@z******* 12-07-2023

Goed overzichtelijke winkel , veel keuze , goede kennis van de verkopers
Nemen alle tijd voor je

Den Held-keuzenkamp 12-07-2023

Bij EXPERT in Twello, is het altijd prima winkelen. Aardig- en vakkundig personeel.

h********@g******** 12-07-2023

Expert Dokkum
Wij doen altijd onze aankopen bij deze Expert vanwege dat we weten dat het altijd goed komt.
Buitengewoon vriendelijk hulpvaardig en klantgerichte personeel (Andries, Laurens en Marianne), zoals altijd. Pragmatisch in oplossingen en het bemiddelen tussen klant en leveranciers.
TOP
Aanrader om hier te kopen

Langenberg 12-07-2023

Meedenken van de verkoper en goed advies bij aanschaf van het product, wij zijn zeer tevreden met onze aankoop ! Bob

p*********@z******* 12-07-2023

Makkelijk om de bestelling te plaatsen op de site en goede service en levering.

Van den Brink 12-07-2023

Voor de tweede keer een order geplaatst n.a.v. de ervaringen van de eerste. Aanbevolen adres!

De Jong 12-07-2023

Geen voorbeeld van een expresso machine in de winkel.
Al staat er maar 1 half automaat expresso machine.