Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Kasmarek 17-07-2023

Vind Expert Lemmer een fijne winkel.
Snel en correct geholpen.
Dikke pluim voor deze winkel.

r********************@s*********** 17-07-2023

Very client friendly help with personal advice. Items were correctly available in shop next day as soon as the text message was received - all went as per agreement, they even helped loading the car. Would definitely recommend or shop again.

i***@a******************* 17-07-2023

Heb al diverse producten gekocht bij Expert Expert Wageningen dus ben er erg tevreden over.

n*********@o********** 17-07-2023

Perfecte service! Product werd geleverd met een deukje, er werd meteen gebeld en nog dezelfde dag een nieuwe vaatwasser geleverd! Top service!

a**********@u********* 17-07-2023

Mooie koelkast no frost zeer fijn
Net in gebruik dus de toekomst
zal verder uitwijzen. Voor nu ben
ik tevreden.

m**************@g******** 17-07-2023

De bezorging was prima alleen de beschrijving in de gebruiksaanwijzing van het product vind ik onduidelijk.

Blomaard 17-07-2023

Uitstekende hulp ervaren bij aankoop van een volautomaat espressomachine. Meedenkend ,nadere informatie opzoekend en neutraal advies gevend.

Hoes 17-07-2023

Hele goede ervaring met expert, meedenkend en zeer vriendelijk! De klant is koning

Lemmers 17-07-2023

De vriendelijke sfeer in de winkel doorde medewerkers zorgt voor een aangename aankoop. Ze zijn nooit opdringerig, maar denken wel mee.

Daal 17-07-2023

Uiters vriendelijk en deskundig geholpen, en de aankoop voor een mooie prijs !!!

j*******@q********** 17-07-2023

Ga gezellig naar expert, en ervaar hoe het daar is. Ik heb nooit problemen.

m************@h********** 17-07-2023

Ben zeer hartelijk ontvangen en de mensen die bij expert lampe in Assen werken weten echt alles over de producten en diensten zeer duidelijke uitleg gekregen en ben blij met de keuze van m’n product

Vonk 17-07-2023

Fijne kleine zaak zeker heen gaan betere personeel dan bij mediamarkt

Buijsingh 17-07-2023

Super service echt netjes op tijd bezorgd zelfs nog eerder als opgegeven tijd kan niet anders zeggen voor mij expert

l***********@g******** 17-07-2023

Onze ervaring met Expert zijn uitstekend !
En fijn dat je gewoon nog in de winkel kan kopen.
Het product kun je ook goed bekijken en goede informatie .TOP !

g**********@p******** 17-07-2023

Wij zijn bij Expert in Nunspeet wezen kijken naar een E reader, heel goed geholpen. Helaas moest hij besteld worden, wij hebben voor Harderwijk gekozen omdat we daar wonen. Onze ervaring bij Expert in Nunspeet was super!

Wigger 17-07-2023

Vraag om advies aan de medewerkers. Zij kunnen je helpen bij het maken van de juiste keuze.

m*************@g******** 17-07-2023

Het is dat het de enige witgoedwinkel bij ons in het dorp is, maar ik kom er liever niet.

Dobbe 17-07-2023

Expert Breezand is al jaar en dag een zeer vertrouwd adres voor vele van onze gekochte producten met een goede service

l***********@h********** 17-07-2023

Zeer snelle levering, dezelfde dag nog geleverd! Heel blij met de tv, mooi beeld, fijn in gebruik in combinatie met samsung smartphone

v**************@g******** 17-07-2023

Niet alleen in Nederland zijn we vaste klant maar ook in Spanje waar we al jaren overwinteren reden is hier ben je nog een welkome klant

j********@c******** 17-07-2023

Expert Boskoop
Service, kwaliteit, prettig personeel
Nooit opdringerig, meedenkend
Ook het personeel dat het product bij aflevering brengt
Aardig, vriendelijk , correct
Gewoon een zaak waar ik graag kom
Soms ga ik wel eens ergens anders shoppen
Maar kom altijd weer terug naar Expert Boskoop

Heus 17-07-2023

Het leveren en plaatsen van de Bosch voorlader wasmachine ging voorspoedig. Tevens werd nog een probleempje met de TV afstandsbediening en Google Nest opgelost. Aankopen bij Expert Heemskerk is zeker aan te bevelen.

Metaaldraaierij Dondorff Bv 17-07-2023

Onze ervaring met Expert in Beilen is uitstekend! Klantvriendelijk, verstand van zaken en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij zullen de volgende keer weer terug gaan naar Expert in Beilen.

e*****@v********* 16-07-2023

Prima bedrijf! Ouderwetse service en productprijs concurrerend met internet aanbieders. Waar vindt je nog zo'n persoonlijke benadering bij dit prijsniveau? Telefonisch contact over iets latere levering en vervolgens door de vestiging Breda op mijn werk bezorgd. Chapeau