Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

a*************@k********* 18-07-2023

Expert Uden heeft een goede service en houd de klant goed op de hoogte over de levering.

Ashe 18-07-2023

Altijd leuk naar Expert te gaan…. Sfeer is uitstekend..Altijd leuk om gadgets te bekijken op zo een manier!!!!

g*******@h****** 18-07-2023

Prima service en snelle levering, volledig "ontzorgt", wat betreft installatie.

prima om aan te bevelen

Boevink 18-07-2023

Te allen tijde probeert de firma Lec het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Steinebach 18-07-2023

Ik ben niet technisch, maar ik kijk altijd eerst zelf op de website van Expert en ga dan naar de winkel. Daar krijg ik dan nog extra informatie, wat de beslissing tot koop makkelijk maakt

Meijer 18-07-2023

Één minpunt was er wel: het was lastig om de koelkast waterpas te zetten en daar heeft de bezorger iets te weinig moeite voor gedaan. Mijn zoon is dat later wel gelukt.

p**********@z******* 18-07-2023

bij de balie werd de bestelling afgegeven met weinig advies ze zouden me bv inktcartidges kunnen verkopen. 1 verkoper stond te schreeuwen met de telefoon. En de andere had er schijnbaar niet zo veel zin in

e******@g******** 18-07-2023

Expert biedt een persoonlijkere benadering dan andere webwinkels. Ze bellen ook om het leveringsmoment af te spreken en leveren zelf vanuit een winkel in de buurt. De producten worden dan ook keurig afgeleverd. Zeer prettig.

j**********@h********** 18-07-2023

Uitstekende ervaring met Expert Leersum. Deskundig advies in de winkel en vakkundige aansluiting en service bij de bezorging.

e******@o********** 18-07-2023

Heb al meerdere keren gekocht bij expert omdat ze een geweldige service verlenen, afspraken nakomen en je goed op de hoogte houden. Ik ben een heel tevreden klant.

c**************@g******** 18-07-2023

Een goede ervaring als het gaat om klantvriendelijkheid en een prima prijs t.o.v. producten

Visscher 18-07-2023

Expert Berkel heeft alles wat je nodig hebt. Goede en snelle service. Een aanrader.

g************@g******** 18-07-2023

Onze Samsung stofzuiger werkt prima. Op de gemiddelde stand zuigt hij redelijk goed. Op de turbo stand zuigt hij perfect maar dan is de stofzuigeraccu eerder leeg. Wij gebruiken hem als 2e stofzuiger voor boven en dat voldoet prima!

d******@k********* 18-07-2023

Helaas heeft Postnl de aflevering met 1 week extra vertraagd en aan gegeven dat het adres van het afleverpunt niet bestond en Postnl wilde het pakket weer naar Expert terug sturen.Postnl word steeds slechter bijna net zo slecht als DHL.

m************@l****** 18-07-2023

Ik raad het iedereen af. Zelfs de mensen in de straat hebben de slechte situatie meegekregen

m****************@g******** 18-07-2023

het is een prima winkel die vooral in s heerenberg moet blijven en in het zelfde pand lekker dichtbij schuin aan de overkant

h********@z******* 17-07-2023

Er word altijd tijd uitgetrokken om je goed te adviseren . En zo kom je sneller tot een juiste keuze .

Molewijk 17-07-2023

Ik denk dat expert niet de voordeligste is qua prijs, maar dat maakt de service en klantvriendelijkheid meer dan goed. Wij zijn al jaren ontzettend tevreden.

f****************@g******** 17-07-2023

Tv kapot na 2 jaar en 1 maand,dus net buiten de garantie,nieuwe tv gekregen voor de helft van de prijs.

Nomen 17-07-2023

Prima geholpen bij de aankoop. Ook over levering en installatie is alles volgens afspraak gegaan, zoals we inmiddels gewend zijn.

Gerritse 17-07-2023

Expert doet zijn naam eer aan. Het personeel ís expert. Keer op keer. Fijn deze winkel!

k**************@g******** 17-07-2023

wij zijn goed geholpen bij het maken van de juiste keuze en zijn tevreden over de manier
waarop de transactie tot stand is gekomen.

b*****************@g******** 17-07-2023

zeer teleurstellend,
na bestelling te hebben geplaatst
zou de koelkast zaterdag gebracht worden
volgende dag
een mailtje
ging niet door werd de dinsdag …..
laatste keer besteld bij expert!!

p******@g******** 17-07-2023

Dat er een computerstoring is, dat kan iedereen gebeuren. Maar dit heeft wel heel lang geduurd. En na een lange tijd pas reageren met een matig excuus.
Dat kan de volgende keer beter. En misschien voor de volgende keer korting van x procent bij de volgende aankoop.

g*******************@g************** 17-07-2023

We worden altijd vriendelijk ontvangen en krijgen de juiste informatie die we zoeken