Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

m*************@h********** 21-07-2023

Service is goed
De combimagnetron is makkelijk te bedienen en werkt prima

B&b Ytsma State 21-07-2023

Als bij ons plotseling iets stukgaat (meestal witgoed) bellen we altijd Expert en wordt ons probleem snel en adequaat opgelost!

s*****@z************ 21-07-2023

Mooie koelkast, weinig geluid. Keuze gemaakt voor deze koelkast, omdat deze in mijn schuur staat.

Van Kalkeren 21-07-2023

Goed contact met de verkoper. Afspraken werden nagekomen. Toen bij plaatsong bleek dat de vrieskast niet helemaal goed werkte, loste degene die de vireskast bracht het probleem direct op. Top.

n************@g******** 21-07-2023

Goed product netjes afgeleverd. Op vragen via app en website niet gereageerd. Medewerker aan telefoon onaardig.

Buurkes 21-07-2023

Expert is zeker aan te bevelen. Ruime keuze en goede service. Vriendelijke mensen.

Schnoor 21-07-2023

Goede service. Goede voorlichting.
Uitstekende, vakkundige en aardige installateurs.

Van Midden 21-07-2023

Zoals altijd werden we weer prima geholpen met kennis van zaken. De service kennen we al jaren een is uitstekend

Kappert 21-07-2023

Tijdens oriëntatie in de winkel goed geïnformeerd. Snele levering en mooi op tijd.a

g***************@h********** 21-07-2023

Mooie ruime winkel waar je rustig rond kunt kijken.
Bij meerdere klanten moet je soms even geduld hebben.

Ibrahim 21-07-2023

Expert van Dongen, geweldig filiaal van de verkoper tot de bezorgers allen hebben mijn verwachtingen overschreden.
Dit is de shopping ervaring die ik iedereen wens, produkt bestelt en bezorgt zonder vertragingen in deze tijd is dat iets waar je prettig door wordt verrast.
Ik beveel deze winkel met plezier en vertrouwen aan ze mogen zich zonder twijfel experts noemen :)

w*********@h********** 21-07-2023

Goed contact met de winkel, correct e en snelle levering, mocht zelf bepalen wanneer mij het uit kwam voor de bezorging.

Den Brinker 21-07-2023

Fijne winkel met fijn personeel.
De mannen die onze tv hebben opgehangen,hebben het keurig gedaan,en netjes en geduldig uitgelegd hoe alles werkt.
Top

Jacobs 21-07-2023

Uiterst tevreden, ik koop al mijn apparatuur bij Lampe Expert Assen , al 23 jaar!

p*********@o********** 21-07-2023

De keuze is ruim in vele merken en prijsklassen. Duidelijkheid omtrent afhalen, bezorgen en installeren. Gezien een eerdere goede ervaring, hier weer witgoed aangekocht bij EXPERT Joure.

guido 21-07-2023

vriendelijke bediening goede service al jaren een begrip win maastricht ook goede voorlichting

l***********@h********** 21-07-2023

Expert is een bedrijf dat professioneel overkomt en duidelijke informatie biedt over het product en de bezorging hiervan.

g********@q********** 20-07-2023

Chromebook gekocht bij Expert met korting i.v.m. opruiming. Nergens anders goedkoper te vinden.Leuk geholpen in filiaal Breezand.

Karsiman 20-07-2023

Fijne vriendelijke bezorgservice, goede producten, goede prijzen, goedkope bezorging! Top

Bakker 20-07-2023

Tientallen jaren zijn we een tevreden klant. Deskundigheid, behulpzaamheid, servicen vriendelijkheid.. Alles altijd naar volle tevredenheid.

s*************@m****** 20-07-2023

Mooie winkel goed en vriendelijk personeel iets aan de dure kan
Maar dat geeft niet goede service
Is ook wt waard

Lenssen 20-07-2023

Uiterst tevreden!
Hulp bieden bij het registreren van het product zou helemaal top zijn geweest.

g********@o********** 20-07-2023

niets mis mee . medewerkers zijn erg betrokken maar de heer des huizes neemt vaak zelf over als ik er ben, gewoon goed eerlijk en degelijk advies indien nodig. niet te opdringerig maar wel geïnteresseerd. maar ja ik ken deze familie al 60 jaar.

w***********@c******** 20-07-2023

Goede prijs kwaliteit verhouding, betrokken en Goede service. Levering vanuit lokale winkel = stimulans lokale economie.

j***********@h********** 20-07-2023

De medewerkers weten echt veel.
En als ze het niet weten vragen ze bij een collega
Ga hoe het zit.