Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

m************@h********** 24-07-2023

De aankoop bij Expert heb ik als heel goed ervaren . Kan ik alleen maar aanbevelen.

Van Gelder 24-07-2023

Uitstekende service in de winkel en professionele aflevering en montage van de Amerikaanse koelkast. Beter dan dit wordt het niet.

j*********@l****** 24-07-2023

Een goede wasmachine ook geschikt voor 1 persoons huishouden. En toch groot genoeg voor bv een dekbed. Het valt mij op dat deze machine niet veel herrie maakt. Deze is makkelijk te bedienen. Ik ben heel tevreden

e***********@g******** 24-07-2023

Artikel was niet meer aanwezig, duurder product gekocht. Was het laatste en demo model, maar ik moest wel het bedrag betalen van een nieuwe.
Ik werd door 4 medewerkers geholpen, en ze vroegen 40,- extra om Windows op de laptop te zetten wat later bleek dat dat zelf erg eenvoudig was om verder te installeren.

Ravoo 24-07-2023

Wij maakte ons wens kenbaar en de medewerker wist precies wat wij wilde hebben. Goede informatie over het artikel waardoor wij direct het artikel hebben aangeschaft!

w**********@i********* 24-07-2023

De bezorging levert af voor de deur en wachten af in de auto tot je open doet!

j**********@k****************** 24-07-2023

Expert Bushoff is de beste. een snelle offerte en met snelle service en aflevering van het produkt. het is een echte aanrader om daar te kopen. Alle medewerkers zijn behulpzaam geven professioneel advies
een top firma

Van Drie 24-07-2023

Ikzelf bestel liever iets uit de winkel met een beetje korting maar vandaag de dag is het goedkoper om via internet de prijzen te vergelijken en het via internet te kopen want de korting in de winkel is er niet meer en ikzelf hou van service maar dat is er bijna ook niet meer. Dus om ons eigen portemonnee gaat bijna alles via internet en zo verdwijnen de winkels jammer genoeg.

d*****@h****** 24-07-2023

Bij Expert aan de Helftheuvel zijn ze behulpzaam en vriendelijk. Toen wij in de winkel waren viel t ons ook op dat dit altijd zo is en het helemaal niet uitmaakt of iemand een grote of kleine portemonnee heeft.
Het moet een fijn gevoel zijn voor de klanten dat iedereen hetzelfde behandeld wordt, complimenten!

r************@g******** 24-07-2023

Online besteld, maar Expert Stadskanaal heeft m.b.t. de leverdatum nog contact opgenomen en de afspraak die is gemaakt is keurig nagekomen.
We zijn er dan ook zeer tevreden over!

p************@g******** 24-07-2023

Zeer tevreden over aankoop tablet,goede service,en communicatie,een tevreden klant

Kruis 24-07-2023

Het is een goede en vriendelijke service en de bezorgservice is is helemaal top, ze helpen met een oplossing als er iets is met de bestelling en of bezorging. Een top service!

h********@g******** 24-07-2023

Defecte severin waterkoker moest opgestuurd worden. Pas na 3,5 week bericht dat aankoopbedrag gecrediteerd zou worden.Lag niet aan expert.

Van den Brom 24-07-2023

Bestelde wasmachine bleek een lange levertijd te hebben, maar kreeg een iets duurdere uitvoering aangeboden voor hetzelfde geld, dus uitstekend opgelost.

r************@g******** 24-07-2023

Goede service, goede prijs, komen afspraken na, reageren snel, geen gezeur. Doen wat ze beloven.

Dirk-Jan 24-07-2023

Vriendelijke ontvangst, gedegen uitleg, geduldig bij vragen. Inbouw verliep prima l, toestel in gesteld en oude apparaat meegenomen. Zeer aanbevolen!

Stienstra 23-07-2023

Ben al jaren klant bij Expert en dat bevalt nog steeds prima want ons betreft raden iedereen aan om aankopen te doen bij Expert.

Kammeijer 23-07-2023

Winkelservice is goed, de installateur gedroeg zich zeer klant-onvriendelijk

m********@g******** 23-07-2023

Kom je er niet uit, bel dan naar expert. Ze staan voor je klaar om je te helpen.

r**************@g******** 23-07-2023

Promotie van lokaal kopen wordt totaal onderuit gehaald, service zeer slecht dus voortaan maar bij internet winkel kopen en lokale winkelier voorbij gaan.

Oosterhof 22-07-2023

Service bij verkoop en advies product was dik in orde. Ook het bezorgen ging helemaal prima!

c**********@k*********** 22-07-2023

Het verstellen van de bovenlader van de vaatwasser naar een hogere stand stond verkeerd aangegeven in de handleiding van de Bekomachine. Het is prettig als de instellateurs even vertellen hoe dit moet gebeuren. Dit voorkomt een rit van de klant naar de winkel.

Breij 22-07-2023

Winkel met deskundig en vriendelijk personeel.
De bezorging en plaatsing van de vaatwasser was punctueel en netjes.

m************@h****** 22-07-2023

Ik heg steeds goede ervaringen met het bestellen en verwerken, bezorgen geen klachten.

Poppelier 21-07-2023

Mijn ervaring net Expert goede service met een snelle levering en goede uitleg van machine.
Bellen vantevoren op hoe kaat ze komen