Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Van Duuren 20-07-2023

Geweldig geholpen in de winkel met advies over het product. De bezorging en plaatsen van het artikel klasse.
Vriendelijk personeel.

Poel 20-07-2023

Expert is zeer aan te bevelen qua prijs en kwaliteit van de producten, service, levering en het installeren hiervan.

Wohlgemuth 20-07-2023

Wij gingen voor een laptopje maar wat wij in gedachten hadden was er niet maar kon wel binnen 3 dagen geleverd worden . Super gelukt

Tuininga 20-07-2023

Voor een eerlijke prijs, goede kwaliteit, geweldige service en expertise ben je hier aan het juiste adres

a**************@g******** 20-07-2023

Koelkast werd in de keuken gezet en weg was de bezorger,dit in tegenstelling tot andere aanbieders. Die pakken het voor je uit en neemt de verpakking mee.

e********@g******** 20-07-2023

Alleen al voor de bezorging zou ik zo weer een bestelling plaatsen bij expert. Super aardige mannen die met beleid de wasmachine naar boven brengen en op zijn plek zetten. Zonder klagen of zuchten doen ze alles om de klus zo netjes mogelijk te klaren. Wel eens anders meegemaakt bij andere winkels!

Bal 20-07-2023

Wij zijn bij expert tevreden klanten, en hebben er vaal iets gekocht,

Bedankr expert.

Ter Beek 20-07-2023

Beter kan het niet. Persoonlijke benadering en expertise kun je niet beter krijgen.

j*******@l****** 20-07-2023

Duurde even maar het is heerlijk bij warme temperaturen. Wij zijn er blij mee.

k************@g******** 20-07-2023

Het is jammer dat het enige dagen duurde voordat het produkt in de winkel kon worden opgehaald.

m**************@g******** 20-07-2023

Expert in Vroomshoop wordt je eigenlijk altijd super geholpen en geadviseerd.

b******************@o********** 19-07-2023

Bestellen via de site gaat makkelijk en je wordt gebeld wanneer het artikel wordt bezorgd. Dik in orde allemaal.

Van Wildernis 19-07-2023

Zeer goed en uiterst tevreden met alle aspecten van de levering van winkel tot aan bezorging

Boerties 19-07-2023

Expert is een fijne winkel, ruim assortiment, leuke prijzen en klantvriendelijk en deskundig personeel.

Mol 19-07-2023

Bij Hogerhuis Expert Harlingen komen wij al vele jaren
De service en kwaliteit is goed en het personeel is vriendelijk, behulpzaam en ervaren.
Kortom: voor ons een reden om bij elke nieuwe aankoop terug te komen

p*****@h********** 19-07-2023

Al vele jaren kopen we bij Expert Berkel & Rodenrijs. Altijd naar volle tevredenheid. Ze zetten zich persoonlijk voor je in en gaan pas weg als alles het doet zoals het hoort. Service is hier vele malen beter dan bij de grote ketens. Van harte aanbevolen.

Van Duin 19-07-2023

Goed geholpen in de winkel
Telefonisch nog wat vragen gesteld werd daarbij heel goed beantwoord

a*********@h********** 19-07-2023

Vriendelijk, behulpzaam personeel met verstand van zaken. Prima prijs-kwaliteit verhouding van de apparaten. Een 'kleine' zaak werkt prettiger samen dan een grote ketenwinkel, vind ik. Het personeel heeft meer beslissingsvrijheid en ze weten waar ze het over hebben.

g*************@g******** 19-07-2023

Ik kwam in de winkel, in Roosendaal, stelde een vraag. Kreeg uitgebreid advies en voor vragen links en rechtsom werden oplossingen geboden. Chapeau.

Vos 19-07-2023

Netjes geholpen bij expert Drunen.
En super snelle levering zijn er heel blij mee

e*********@k********* 19-07-2023

Wij hadden de aankoop voor mijn zus gedaan. Alles is prima verlopen. Op de wesite stond dat de oude koelkast werd meegenomen maar daar moest je extra melding voor geven

Tangenberg 18-07-2023

Fijne winkel goed antwoord op vragen waarom ver halen wat dicht bij te koop is

2***@l****** 18-07-2023

Obsługa sklepu zachowuje się czasami dziwnie, możliwe że są specjalnie szkoleni, ale dla mnie ten entuzjazm jest sztuczny. Wolę miłą, ale naturalną relację klient - sprzedawca.

e**********@g******** 18-07-2023

Geen klantgerichte houding na bestelling op website. Bestelling niet geleverd conform informatie website. ( ipv 2 werden het 4 dagen). Onvriendelijk telefoontje over levering.

Tilburg 18-07-2023

We zijn uitstekend geholpen door de verkoper. deze nam alle tijd en gaf prima uitleg.