Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

r**************@c******** 27-07-2023

Fijn geholpen door deskundig enthousiaste medewerker.
Blij met gekocht product.

a******@h********** 27-07-2023

Heb ik reeds gedaan 🤷‍♀️
Bij het afhalen van de producten geholpen door een leuke spontane dame 👍🏻

Tuik 27-07-2023

zeer goed advies wouden eerst voor ander merk gaan maar oud gediende verkoper gaf een beter advies de panasonic duo telefoon was net weer binnen na
weken weer binnen dus deze genomen .

d********@o********** 27-07-2023

Afspraken worden nagekomen. Bezorging netjes en correct en…op tijd. De koelkast die gewenst was kon niet worden geleverd. Er werd een ander apparaat opgezocht die daarentegen lowfrost was. Beter en iets duurder

Huizing 27-07-2023

Een bedrijf waar je altijd terecht kan.
Klantvriendelijk en goede service, wij gaan naar geen andere winkel toe

Boesten 27-07-2023

Persoonlijke aandacht en deskundigheid zijn voor mij belangrijk en dat vind ik bij Expert Landgraaf.

Nijboer 27-07-2023

Ik kan iedereen aanraden om naar de expert winkel Raalte te gaan, vriendelijk en deskundig personeel, en ze geven alle tijd aan de klant. En de bezorging, plaatsing en uitleg is perfect. Niets dan lof.

b*********@g******** 27-07-2023

Wij hadden aankoop vaatwasser gedaan via wekelijks Expert folder en aanbieding.

c************@h****** 27-07-2023

expert groningen prima winkel en zeer tevreden en ervaren over plaatsen apparatuur
erg klantvriendelijk

Wielens 27-07-2023

Het is een zeer goede winkel. En het personeel heel klantvriendelijk.En de producten zijn zeer goed. Zeker de moeite waard.

p**********@g******** 27-07-2023

Doordat je de bestelling bij een filiaal in de buurt laat afleveren steun je de lokale ondernemer terwijl je toch kunt kiezen uit een ruim aanbod en gebruik maakt van een persoonlijke service. Ook bij problemen is dit ideaal, geen gedoe met terugsturen via een pakketdienst en maar afwachten hoe snel er een reactie komt.

Buis 27-07-2023

Werd keurig geleverd door monteur en goed geïnstalleerd, en oude tv en verpakking doos mee genomen.

k**********@h********** 26-07-2023

Zeer tevreden met de service, bestellen was gemakkelijk en de levering was sneller dan verwacht.

Van Snek 26-07-2023

Zeer kundig personeel wat voor je klaar staat met advies en hier ook de tijd voor neemt. Altijd een prima service.

Van der Hoek 26-07-2023

Het is een uitstekende winkel en service en uitermate vriendelijke werknemers.
Ook het bezorgen en plaatsen was uitstekend.

Van der Streek 26-07-2023

ik hoef geen nieuwe snufjes of extraatjes of mooie praatjes en voel dat dhr Viswat hier
goed naar luisterd. dat schept vertrouwen; het sleutelwoord !

De Vries 26-07-2023

Ben zeer goed geholpen door een vriendelijke medewerker in de winkel die ook zeer goed advies gaf, ook de bezorger was erg vriendelijk en behulpzaam.

h**********@k********* 26-07-2023

Bij Expert Barneveld denkt mee met de klant, daarnaast is men niet te beroerd om (gratis) wat extra werkzaamheden te verrichten, en ook het mateiaal daarvan niet in rekening te brengen.
Al met al een zeer klantvriendelijk en deskundig team.

Van de Pol 26-07-2023

Heb altijd en al jaren een goede ervaring met Expert Wageningen, ze geven goede adviezen en verkopen goede producten.

De Feijter 26-07-2023

Prima voorlichting en hulp bij het oplossen van problemen. Goede aandacht van verkoper. Ruime keus van artikelen. Vlotte afhandeling en berichtgeving via de mail. De aflevering en plaatsing van de apparatuur werd verricht door uiterst deskundig en vriendelijk personeel, die op de afgesproken tijd arriveerden! Kortom: super geslaagd!

Nuiysink 26-07-2023

Je wordt op een prettige manier in de winkel ontvangen. Niet opdringerig maar wel snel aanwezig als je informatie wilt over het product.

Van Dijk 26-07-2023

goede service wat voor mij belangrijk is,je kunt eventueel terug naar de winkel voor goede informatie. keuze op prijsniveau is er genoeg

m*************@h********** 26-07-2023

Op de site van Expert een nieuwe koelkast uitgezocht. In de winkel nog wat vragen kunnen stellen en de levering kon al een paar dagen later worden ingepland. Onze koelkast is snel en netjes geïnstalleerd en de oude is meegenomen, top service.

Van Kasterop 26-07-2023

Uitstekende voorlichting in de zaak van zutphen
Beezorging uitstekend !!!!

a*********@k*********** 26-07-2023

Een hele fijne e-reader gekocht bij Expert Leersum. De e-reader was prettig geprijsd, snel geleverd zodat deze nog mee kon op vakantie!
Correcte afhandeling door de bezorgen! Echt een top-service!!