Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

m************@h********** 28-07-2023

Imou go pro cloud jaar abonnement is belachelijk je kan maar 8 seconden per dag in de cloud opnemen hadden ze wel kunnen vermelden dan had ik deze cam niet gekocht

v**************@g******** 28-07-2023

In Hardenberg zeer erkend bekwaam personeel. Vertrouwd en prettig. Ben hier graag vaste klant

f********@g******** 28-07-2023

Goede service, klant vriendelijk, prijs kwaliteitverhouding prima.
Ik vind Expert een fijne zaak en raad het dus ook aan om hier je aankopen te doen.

Yolanda 28-07-2023

Vriendelijk personeel met kennis van zaken. Snelle levering. Als wij wat nodig hebben gaan we altijd als eerste naar Expert in Woerden. Gewoon goed.

d******************@g******** 28-07-2023

Gemakkelijk contact met expert
De koelkast op het afgesproken tijd ontvangen

r******@h********** 28-07-2023

omdat we nog niet in ons toekomstig huis kunnen mocht de tv in de opslag bij hen. goed geregeld

l**********@h********** 28-07-2023

Het contact met de winkel was zeer goed.De bezorging ging soepel vriendelijk jongen

l******@i******** 28-07-2023

Aankoop bij Expert was gebaseerd op prijsverhouding. Deze was erg scherp. Helaas na aankoop lang moeten wachten op
bestelling en deze inmiddels binnen 3 weken weer kunnen afgeven in de winkel omdat het apparaat lekte. Jammer dat de klant zo snel geen nieuw artikel krijgt maar vervolgens weer moet wachten op een reparatie. Geen Expert meer voor ons.

Methorst 28-07-2023

Zeer vriendelijk personeel, die advies geven zo der op te dringen. Denken met je mee..

Leunissen 28-07-2023

Het product dat ik wilde was niet op voorraad, maar kon besteld worden. Makkelijk telefonisch een bestelling kunnen plaatsen en het werd dezelfde week geleverd en geinstalleerd. Communicatie is goed, er werd keurig gebeld of het product eerder op de dag kon worden afgeleverd.

r**********@q********** 28-07-2023

De levering verliep goed en het verkregen product was correct afgeleverd. Helaas komt de leveringsdatum niet overeen met wat er op de website staat als men een aankoop doet. Hiervoor moet een nieuwe afspraak worden gemaakt.

a**************@g******** 28-07-2023

Doet wat wordt afgesproken, klantvriendelijk en persoonlijk in contact; product voldoet compleet.

m***********@l****** 27-07-2023

Fijn om de producten fysiek te zien. Personeel denkt mee om de juiste keuze te maken. En is zeer behulpzaam en deskundig.

a**************@o********** 27-07-2023

Er lukte mij iets niet met mijn online bestelling. Ik ben even langs de winkel geweest en het was zo opgelost. Heel fijn!

Kleintjes 27-07-2023

Een betere geluidshoek. Zorgen dat alles geïnstalleerd is op bv een iPad of telefoon zodat men makkelijk kan switchen tussen de verschillende opties. Nu verliep dat niet geheel naar wens.

g**********@g******** 27-07-2023

Goed advies in de winkel in Huizen bij de aankoop van een inbouw koelvriescombinatie. Uiteindelijk is het een Bosch geworden die een week later netjes is bezorgd en vakkundig is ingebouwd.

Minkjan 27-07-2023

Er wordt geluisterd naar de wensen, gaven goed advies. Bezorging zoals afgesproken en instantie netjes uitgevoerd.

Bergman 27-07-2023

Was allemaal goed geregeld en niets om aan te merken. Gewoon een ouderwetse winkel in de goede zin van het woord........

Lijnzaat 27-07-2023

Het klinkt eentonig, maar alles is uitstekend bij deze winkel. Zelfs (gratis) parkeren voor de deur.

c********@h********** 27-07-2023

Philips Tv 32cm gekocht,makkelijk te installeren.
En voor slaapkamer perfect.

j*************@h********** 27-07-2023

De winkel in de buurt. Zaken die fysiek zien en evt ook gewoon per internet. Goede prijs, goede service.

Delsman 27-07-2023

Expert laren is altijd slagen. Eerst op de expertsite orieteren daarna telefonisch bestellen in filiaal laren. Snelle levering, prettige bediening

t**********@l****** 27-07-2023

Expert bezorgd zelf niet meer en besteed het uit aan DHL. Hierdoor is er geen service en wordt oude apparatuur niet meegenomen wat ze wel verplicht zijn. Het wordt ook niet vermeld dat Expert niet meer zelf bezorgd, daar kwamen we pas later achter. Erge slechte service, was dus meteen de laatste keer!

f************@o********** 27-07-2023

De aankoop, bestelling, levering en aansluiting liepen helemaal naar wens. Het oude apparaat werd keurig meegenomen en alle rommel werd netjes opgeruimd. Zoals het hoort. Hartstikke goed

Kok 27-07-2023

Gewoon naar deze winkel gaan, geen overmatige prikkels zoals menige andere zaken.