Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Oldenburger 01-08-2023

Voor de echte ouderwetse goede service ga je hierheen ,wat zou de reden zijn om ergens anders te gaan .

Dolstra 01-08-2023

De verkoper gaf prima advies en de bezorging was prima. Ik raad deze winkel aan

Leurs 01-08-2023

Wil je behandeld worden als mens en niet als robot dan moet je bij Expert zijn ze nemen de tijd en hebben een vriendelijk woord ook belangrijk er word geluisterd

n*************@c******** 01-08-2023

Snelle levering, zeer goede service, meedenken en zeer vriendelijk.
Zeker een aanrader.

Visser 31-07-2023

Prijzen dichtbij die van de goedkope webshops en toch de voordelen van een fysieke winkel, advies van Experts en gratis bezorging, is wat mij mijn laatste aankopen bij de Expert liet doen.

Arrissa 31-07-2023

Grote keuze in de verschillende artikelen, goede uitleg van het personeel, ruim vergelijk met andere producten

Keuning 31-07-2023

Expert Burgum is een echte aanrader om een bezoekje te brengen, zeer klant vriendelijk en behulpzaam.

n************@u********* 31-07-2023

Hele fijne samenwerking, staan voor je klaar en denken met je mee, zal ik zéker terug komen om nieuwe producten aan te schaffen!

Heinsbergen 31-07-2023

Allereerst de verkoper. Man die weet waar hij over praat en dmv het grote scherm mij allerlei dingen kon laten zien over mijn te nemen aankopen. Verder prijs afspraak snel gemaakt en een datum geprikt. Precies op tijd kwam de bezorger en deze heeft alles netjes geïnstalleerd, top uitleg gegeven en de oude apparaten mee genomen. Ook deze bezorger was zeer deskundig en wist echt alles van de apparaten en gaf nog een paar goede tips. Geen moeite waa teveel! Waar vind je nog zulke mensen. Bedankt allemaal!

Erik 31-07-2023

Een Rowenta stofzuiger gekocht in Assen. Goede en duidelijke uitleg van de verkoper. Voor ons voldoet dit product aan onze wensen en zijn er zeer tevreden over.

Schepers 31-07-2023

De monteurs hebben op afgesproken tijdstip de koelkast gebracht en netjes ingebouwd. De oude koelkast hebben ze meteen meegenomen. Het waren nette beleefde monteurs met ervaring.

Van Spronsen 31-07-2023

Ondanks verlopen garantie, grandiose hulp gekregen om dit uit te zoeken wat te doen

Van Veluw 31-07-2023

Hebben al meerdere malen goede info gekregen over het te kopen product. konden gewoon mee kijken op het scherm. Verder denk ik ook dat het kopen bij Expert misschien wel iets duurder is maar service en informatie is top.

v***********@u********* 31-07-2023

DPD is een onbetrouwbaar bedrijf. Er werd geen mail gestuurd met kennisgeving van een tijdstip van bezorging, en er is ook geen mail geweest over de bezorging op zich. Via andere berichten kwam ik erachter dat vermeld werd, dat er een mislukte bezorging was. Een aperte leugen. Ik was er gewoon en de bel was niet kapot.

h***@v******** 31-07-2023

Matige service bij levering, er werd €29 in rekening gebracht voor het uitpakken van een koelkast.

e*********@g******** 31-07-2023

Mijn bestelling is mooi op tijd bezorgd 👍 Top helemaal blij met onze nieuwe diepvries!

Siekmans 31-07-2023

Zeer goed geholpen, en deskundig personeel. Als je er niet uitkomt komen we je helpen. Niet nodig geweest, maar toch.

y*******@g******** 31-07-2023

AEG afwasmachine, energiezuinig, handige indeling.
Uitstekende service van Expert Hillegom

Mansoer 31-07-2023

Expert is al lang een bekende op het dorp en de service is altijd uitstekend. Of je nu online besteld of naar de winkel zelf toe gaat. Je word altijd keurig geholpen.

b*********@h********** 31-07-2023

Zeer positief over Expert Zeewolde. Vriendelijk, bezorging conform afspraak

j**********@z******* 31-07-2023

Steun de plaatselijke middenstand. In plaats van grote onpersoonlijke ketens.

Kemp 31-07-2023

Zoals eerder vermeld :
Uitstekende behandeling en
service. Staan ook gelijk
klaar om de spullen thuis af
te leveren.

n*************@i********* 31-07-2023

Ik koop graag fysiek in de winkel omdat de service top is.
Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn met het product dan wordt je goed geholpen als je terug komt in de winkel.

a***********@y******* 31-07-2023

Na dat Expert een dorpswinkel ij ons in de buurt is hebben we de wasmachine daar gekocht en daarbij gedacht dat de service tot aan de deur n.v.t was maar dat viel dus tegen bestel volgende keer gewoon die de beste service geven en kijk niet meer naar welke winkel bij ons in de buurt zit om die ook een beetje te ondersteunen en proberen te concureren tegen de grote jongens heeft totaal geen zin!!!

s*******@h********** 31-07-2023

Echt een aanrader in zowel advies, service, kwaliteit van het product, bezorging etcetera.