Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Kamphuis 02-08-2023

Expert is een aanrader. Hiervoor hoef je niet via internet iets te bestellen

s*******@h********** 02-08-2023

Uitstekende snelle service. Komen beloftes na. Prima installatie en alles werkend.

g**************@g******** 02-08-2023

Deskundig en vriendelijke verkopers en monteurs. Echt een aanrader Expert Beuningen!!

m**********@c******** 02-08-2023

Er werd meegedacht bij de aanschaf van de tv.
Alles vanuit huis geregeld.
Gewoon via de telefoon !
En de tv supersnel in huis.
In een woord GEWELDIG ❣️

h********@z******* 02-08-2023

Ik koop al jaren bij deze vertrouwde Expert-vestiging in Soest tot volle tevredenheid. Goede adviezen en keurige verkopers.

Deenen 02-08-2023

Fijne winkel, en verkopers die weten waar ze het over hebben. En aandacht voor de klant.

Armand 02-08-2023

Zoals altijd goed en vakkundig geholpen. Bij thuiskomst na mijn vakantie trof ik mijn koel- vries combinatie kapot aan. Dus meteen naar Expert voor een nieuwe. Ze begrepen het probleem en reeds de volgende ochtend hebben ze de nieuwe bezorgd en geïnstalleerd. Pluim voor Expert Cuijk.

Beke 02-08-2023

Fijne winkel. Direct geholpen en denken mee en hebben ook verstand van de producten.
Vriendelijke bediening. Soms door de advertenties goede kortingen mbt de prijs

d**********@h********** 02-08-2023

Net bedrijf. Goede prijs -> kwaliteit. Vriendelijk. Duidelijk. Snelle levering/service.

j********@g******** 02-08-2023

Communicatiemisverstand over levering en aansluiten wasmachine. Zèlf tevoren al contact opgenomen met Klantenservice Expert over levering. Uiteindelijk zèlf na levering wasmachine aangesloten!

h******@s************* 02-08-2023

Bestel proces prima. Bezorging minder positief. Zeer argwanend ivm Klarna betaling. Wordt zo ongeveer behandeld als wanbetaler. Er wordt gevraagd naar een ID bewijs, wat nog kan om naam etc. te verifiëren met de gegevens op de bestelling, maar ongevraagd foto's maken van het ID bewijs is onacceptabel.

m**********@h********** 02-08-2023

Prima zaak en goed assortiment voor nette prijs! Snelle levering, alles prima!

Van der Wijst 02-08-2023

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop bij Expert. Goede service, denken goed mee. Ben zeer tevreden.

Busman 02-08-2023

Expert huizen geweldige winkel goede service neemt de tijd voor je kom daar zeker terug

Hansen 02-08-2023

Het enige wat ik heb is dat er in combinatie met een tv en soundbar een cashback van 300 euro te verkrijgen was is mij verteld door de verkoper.
Maar dat bleek later niet het geval te zijn bij het invullen van het online formulier...van LG....

Bierma 01-08-2023

Deskundige en vriendelijke medewerkers. Aanbiedingen aantrekkelijk. Leuk ingerichte winkel.

l******@g******** 01-08-2023

Oude machine werd naar beneden gehaald eerst. De nieuwe machine kon direct op de juiste plek gezet worden. En werd door de heren direct aangesloten.

c***********@p******** 01-08-2023

Prima zaak. Aardige mensen. Er was een foutje gemaakt bij mijn online bestelling. . Daardoor naar de winkel gegaan. Kreeg een kado aangeboden voor het ongemak. Dat vond ik zo netjes.

Henk de Kock 01-08-2023

Ik heb mijn Inventum stofzuiger ST307WZA na een gedegen prijs/productvergelijking via internet besteld bij Expert. Hij werd binnen enkele dagen keurig na overleg over het verwachte tijdstip van bezorging bij mij thuis afgeleverd door onze plaatselijke Expert winkel te Soest en ik kon bovendien op de slang en stang na de oude stofzuiger aan de medewerker meegeven. Een bijzonder goede service! Expert is mijn winkel - ik koop er al jaren!!

e***********@g******** 01-08-2023

Goede service. Fijne Bosch stofzuiger. Voor een tachtigjarige was het even pittig om de stofzuiger gebruiksklaar te hebben. Ideaal voor huishouden met dieren!

Rosengarten 01-08-2023

Zeer goede advies en vooral heel goede service voor het inbouwen van keukenapparaten

h********@u********* 01-08-2023

Gemakkelijk online bestellen tegen concurerende prijs, snel geleverd bij aangegeven winkel waarna netjes gebeld dat het bestelde binnen was. Betreft een Etna inductie kookplaat.

Bomas 01-08-2023

Expert Burgum. Top winkel waar we al jaren vaste klant zijn. Service en kwaliteit . Verstand van zaken!

Veldhuizen 01-08-2023

Top service, Expert gaat echt een stap verder om het de klant naar de zin te maken.

r********@g******** 01-08-2023

Proberen je niet het duurste aan te smeren,maar aan te sluiten naar wat je zoekt. Denken mee.