Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

t********@h********** 31-07-2023

Expert Tromp Leeuwarden heeft een zeer goede indruk achtergelaten met de bestelling van onze Bosch koel- vriescombi.

Wij kozen voor Expert vanwege de service voor het wisselen van de draairichting van de deur, het plaatsen en installeren, de oude koelkast meenemen en de Klarna betaaloptie.

Er werd telefonisch contact opgenomen toen de koelkast niet op voorraad bleek te zijn. Zeer vriendelijk werden de mogelijkheden besproken, geluisterd en meegedacht. De afspraken die werden gemaakt, werden goed nagekomen in de weken die volgden.
De levering en installatie werd netjes gedaan door vriendelijke bezorgers.

Wij hadden geen ervaring met Expert, maar zeer tevreden en verrast over de kwaliteit, service en klantvriendelijkheid!

t************@l****** 31-07-2023

Aardige verkoper maar helaas bleken 2 Vd 3 gekochte producten niet wat hij mij beloofd had. De iPhone bleek hetzelfde formaat als mijn vorige telefoon terwijl ik expliciet om een grotere gevraagd had.

w*************@g******** 31-07-2023

Snelle levering van het product.
Het is een mooie koffiemachine, even goed instellen van de gewenste melk en koffie. Top apparaat.

r********@p******** 31-07-2023

Prima voorlichting. Er wordt geluisterd en diverse mogelijkheden besproken.

r******@o********** 31-07-2023

Ik kan u adviseren om op dit adres te gaan kopen, correcte verkopers, goede afspraken, correcte levering

h********@p******** 31-07-2023

Inbouwkoel/diepvries laten monteren. Goed contact en communicatie wat zorgt voor goede service.

Voigt 31-07-2023

Ik realiseer me dat ik bijna elke vraag met "Uitstekend" heb beantwoord. Dat heb ik nog nooit gedaan. Mijn bestelling heb ik vanuit mijn huidige woonplaats in Duitsland telefonisch gedaan en de aflevering moest in mijn nieuwe woonplaats Borne plaatsvinden. Nooit gedacht dat dit allemaal zó soepel zou verlopen. Wát een service, ongekend!

Van Den Boom 31-07-2023

Winkel in Zevenaar heel super, fijne medewerkers en snelle service. Mensen neem echt de tijd voor je als klant

r*********@l****** 31-07-2023

Plug and play. Vrij simpel vertelde de verkoper. Niets bleek minder waar. Jammer

Koel vriescombinatie 30-07-2023

Ik heb gekozen voor deze winkel omdat daar een voorraad was. In het begin was ik niet zo enthousiast omdat we het gevoel kregen dat het niet zo goed uitkwam. We waren daar vroeg en de voorraad stond nog ingepakt maar buiten. Maar doordat we er op stonden dat we de koelkast eerst wilden bekijken, gingen ze toch er eentje in de winkel zetten.

Van Sambeek 30-07-2023

Een mooie dorpszaak, waar je graag vanuit Eindhoven naar toe komt rijden. Vriendelijke en ter zake kundige bediening.

i********@h********** 30-07-2023

Zijn blij met onze koelkast, alleen de bezorgers zijn echt niet ok. Hebben de koelkast in de tuin gedumpt en niet eens de moeite gedaan om over de drempel te helpen.

Chris van S. 29-07-2023

Fijne winkel met kundig personeel. Klantgericht. Kom er al jaren, ondanks mijn twee verhuizingen. Ik trof telkens een Expert in de nabijheid. Goede communicatie en komen afspraak na.

Schutte 29-07-2023

Deze wasmachine wat ik nu heb werkt erg goed nu. Zelf zou ik niet weer met autodose kopen Maar dat is mijn ervaring.

m************@h********** 29-07-2023

Je wordt altijd vriendelijk en netjes geholpen. Jullie geven goede adviezen en bruikbare tips.
De bezorger was vriendelijk en behulpzaam.
Zeer tevreden.
Dit bedrijf is een aanrader!!

P.M. 28-07-2023

Duidelijke informatie over mogelijkheden en onmogelijkheden over het te kopen product. Goede service en goede afspraken qua levering

s**************@c******** 28-07-2023

Het team bij expert heeft een uitstekende ervaring en kennis! Zeer aan te bevelen!

k*******@h********** 28-07-2023

Ik vind het fijn om persoonlijk geholpen te worden door verkopers die kennis van zaken hebben.

Vroegop 28-07-2023

Wasmachine donderdag besteld vrijdag thuis geïnstalleerd was snel geregeld door de mannen

Van Wamelen 28-07-2023

Vooral als je niet deskundig genoeg bent om via websites te bestellen is deze winkel een aanrader. Goed geholpen, snelle levering en geplaatst door deskundige monteurs.

d*******@z******* 28-07-2023

de altijd vriendelijke monteur heeft weer topwerk afgeleverd nadat de verkoopmedewerker mij ook al top had geholpen. Volgende keer weer naar deze expert!

Castricum 28-07-2023

Vriendelijk personeel, goede service. Ook het installeren van onze wasmachine werd goed gedaan.

m************@g******** 28-07-2023

Prima winkel, deskundig personeel en aankoop, bezorging etc allemaal volgens afspraak.

Brand - Krijgsman 28-07-2023

Mijn ervaring is dat een klant bij expert nog altijd word behandeld als een Koning en dat voelt
super goed.

1*********@g******** 28-07-2023

Snelle service en verstand van zaken. Vriendelijke bediening en netjes op tijd geleverd.