Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Akkerman 04-08-2023

Goede producten, mooie winkel met kundig personeel en een fantastische levering en installatie

Meliesie 04-08-2023

Wij hebben een goed contact gehad en goede afspraken gemaakt,waar expert zich aan hield.De service was zoal we van expert gewoon waren.

Bluemink 04-08-2023

Wij zijn perfect geholpen door winkelmedewerker erg vriendelijk goede service zelfs lekkere koffie gehad.

Stellingwerff 04-08-2023

Expert is een uitstekende winkel met een ruim assortiment en met zeer deskundig verkooppersoneel, dat ook goed is in het geven van advies rondom een aankoop. Ook biedt Expert regelmatig aantrekkelijk kortingen of zijn er binnen het assortiment leuke aanbiedingen.

m********@g******** 04-08-2023

Buitengewoon klantvriendelijke winkel, kan ik van harte aanbevelen.
Je kunt hier met een gerust hart een aankoop doen.

Schipper 04-08-2023

Van mij geen enkele wanklacht , meer dan tevreden hoe je met je klanten omgaat in die 40 jaar dat ik bijna al m'n elektra van deze firma betrek .. shampoo

Verhoef 04-08-2023

afgelopen week zowel nieuwe oven als inductie kookplaat gekocht en keurig conform afspraak geleverd, echter zal me volgende keer nog wel keer bedenken of ik het door Expert laat plaatsen. Plaatsing kosten beide toestellen staat in mijn ogen niet in verhouding met daad werkelijk benodigde arbeid/tijd.

Van Eijk 04-08-2023

Deze expert in Laren gaat verder dan alleen het verkopen en plaatsen van het product. Er is gekeken naar onze situatie en wensen. Daarbij goede voorbereiding.

Brienen .H.W. 04-08-2023

Altijd prima geholpen nemen alle tijd en weten waar ze over praten . En wat ze niet weten zoeken ze op

SUPER winkel goede prijzen . Ben al 22 jaar klant dus weet waar ik het over heeft .

Van Bokhoven 04-08-2023

Zeer prettig geholpen door de medewerkers van Expert Twello. We kwamen meerdere keren terug, met steeds weer een extra vraag en iedereen bleef even vriendelijk en behulpzaam. De levering thuis was keurig. Een absolute aanrader om bij deze winkel je producten te kopen.

Wouda 04-08-2023

Zeer tevreden want ik heb s,morgens gebeld en s,middags om 16.30 draaide de wasmachine. We gingen de volgende dag op vakantie en moest nog even wassen.blij met deze service.

r***********@h********** 04-08-2023

De vriendelijkheid en het gemoedelijke is voor mij de reden dat ik bij Expert alles koop.

r**********@h******** 04-08-2023

De panasonic DMP-BDT384EG, 3D blue ray speler, is een redelijk klein apparaat dat erg mooi beeld en geluid weergeeft.
DE reden waarom ik deze heb gekozen is dat hij ook met een optische kabel te verbinden is.
Bij de meeste andere spelers kun je nog alleen met HDMI verbinden, beetje raar vind ik.
Wie kijkt er nou een 3D blu ray film met alleen geluid van je TV?

l*******@k*********** 04-08-2023

ik vind het heel fijn om online te winkelen bij expert en het dan in de winkel te halen, het is fijn dat de winkel wat kompacter is als die grote warenhuizen dat vind ik fijner er is nog tijd voor de mens je kan vragen stellen en krijgt antwoord het is rustiger.

Dobschutz 04-08-2023

Ik woon al 30 jaar in de omgeving en nooit heb ik een slecht woord vernomen over deze zaak.
Ben zelf ook meermaals langs geweest voor diverse producten, en nooit ben ik teleurgesteld geweest is de service of kwaliteit.
Ook van personen in mijn directe omgeving hoor ik enkel en alleen positieve geluiden.

i***@r*********** 04-08-2023

Wij zijn zeer goed geholpen en men heeft verstand van de producten.
Dus Top.

j*********@g******** 04-08-2023

Mijn ervaring met expert is echt top. Vriendelijke bezorgers. 2 oude koelkasten meteen meegenomen. Al met al een topwinkel.

Weiss 04-08-2023

Alles klopte, prima afwikkeling van mijn bestelling, thuis bezorgd en perfect op tijd.

pieter waardenburg 03-08-2023

Altijd prettig, een winkel (expert Lochem) in de buurt met ruim assortiment, vriendelijk en deskundig personeel, goede uitleg en service en een scherpe prijs.

Franssen 03-08-2023

De door ons gekochte Ambiloght t.v. vakkundig geinstalleerd en ons voorzien van de gevraagde informatie.
Monteur had alle tijd voor uitleg naar ons toe.

v**********@g******** 03-08-2023

Toch is die persoonlijke aandacht bij de aanschaf van dure apparaten heel fijn. Meer informatie om een goede keus te maken

Neuteboom 03-08-2023

Ben een tevreden klant en kijk dus eerst of ik vinden kan wat ik zoek. Service, uitleg vind ik nog belangrijker dan de prijs.

Brommer 03-08-2023

kom naar expert in breezand en je weet hoe het hoort echt een expert van het hoogste niveau

Terpstra 03-08-2023

Je krijg een goede duidelijke uitleg, met ook een uitstekende persoonlijk advies.

Voortman 03-08-2023

Bij zonder goed geholpen en het gekochte artikel is prima, de levering service was uitstekend.