Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

r******@h********** 08-08-2023

Zeer deskundig personeel in de winkel en geven goed advies.
Volgende keer zeker weer expert.

Postma 08-08-2023

Wij hebben al jaren als klant Expert als leverancier en dit tot tevredenheid.

f*************@h******** 08-08-2023

behalve dat de symbolen anders zijn dan mijn oude tablet, ben ik op dit moment wel tevreden. Alles moet eerst wennen.

a***@h******** 08-08-2023

Vaatwasser lekte. Dus nieuwe gekocht bij Expert Steenwijk. Gekozen na uitvoerig overleg voor een Miele. Keurig geplaatst op afgesproken tijd. Vriendelijk monteur. Het enige wat me tegen viel is dat na dat de vaatwasser geplaatst was en ik uitleg vroeg over het apparaat ik verwezen werd na het boekje. Toen ik vroeg of iemand anders mij dan het een of ander kon uitleggen kreeg ik weer het antwoordt u moet het boekje lezen. Ik verwacht toch als ik een apparaat in een winkel koop dat ik toch enige uitleg krijg over hoe het apparaat functioneert. Verder keurig, vriendelijk en netjes behandeld.

Van Gijn 08-08-2023

Expert in Elst is een prettige winkel. Parkeren is gratis. Enthousiaste en deskundige verkopers. Prijs ten opzichte van kwaliteit is helemaal prima.

i***********@g******** 08-08-2023

Het bestellen en de levering van het bestelde produkt was prima.
Alleen mistte ik de factuur.
Heb wel een pakbon meegeleverd gekregen, maar i.v.m. garantie is deze qua produkt onduidelijk.

Gerrits 08-08-2023

De medewerkers in de winkel van Expert Stadshagen helpen je met vriendelijke deskundigheid en zijn gericht op jouw wensen en verwachtingen.
De levering vindt plaats volgens afspraak en de bezorgers zijn behulpzaam bij het installeren en nemen oude apparatuur mee. Van harte aanbevolen door Ria van Herk

p**********@g******** 08-08-2023

Product is top en de medewerkers idemdito. Koop hier vaker en wordt altijd professioneel en vriendelijk geholpen. Dit keer via internet besteld en ook dat ging prima.

l***************@g******** 08-08-2023

De service van Expert Dongen was prima. De leveringsdatum klopte niet met de die op de website stond aangegeven, omdat kennelijk de levering van koelkasten vertraging op liep. Die communicatie ontbrak. Uiteindelijk viel het allemaal mee en stond binnen 1 week de nieuwe koelkast in onze keuken, gemonteerd en wel. Die extra service van montage en de oude koelkast meenemen is erg prettig en zijn geld waard. Zeker bij een inbouwkoelkast. (Het scheelt ook niet zo veel qua kosten met Coolblue). Onze monteur was erg vriendelijk en had kennis van zaken. De gehele klus was zo geklaard. Heel fijn!

a*********@l****** 08-08-2023

Ik heb goede ervaring met expert. Mijn product was voorradig en werd de dag erna al op de post gezet. Ik werd op de hoogte gehouden over het leveren naar de bezorger en bij mij thuis.

Berg 08-08-2023

Zeer meedenkend, komen met alternatieven, erg vriendelijk en ''echt''. Goede service!

Kortstra 08-08-2023

Wij zijn Al jaren klant bij expert in Haren!
Goeie service en prima winkel!
Vriendelijk en kundig personeel!
Voelt vertrouwd en je wordt persoonlijk goed geholpen.

m**********@g******** 08-08-2023

Enige minpuntje... nieuwe wasmachine werd pas na 2 dagen bezorgd. Bezorging de volgende dag was niet mogelijk. In het geval van een kapotte wasmachine vond ik dat wel jammer, maar ik wist dit wel tevoren.

Diemeer 07-08-2023

We komen graag in de winkel, mocht er problemen zijn met de aankoop, dan heb een luisterend oor en wordt het opgelost

Oudijk 07-08-2023

Het is een bewuste keuze geweest om voor een regionaal bedrijf te kiezen voor de aankoop van de wasmachine en droger. Relatie met het bedrijf was voor mij belangrijker dan lage prijs.

Imbos 07-08-2023

Persoonlijke en professioneel advies tijdens aankoop door deskundig personeel die tijd voor je nemen.

Chang Phurk 07-08-2023

Natuurlijk zijn er concurrerende witgoed zaken, maar onze ervaring is dat Expert méér doet dan alléén maar service en advies geven. Eerlijkheid over het product en zelfs het terugbrengen er van, doet men niet moeilijk over. Chapeau!

s*******@k********* 07-08-2023

Prima service, levering en goede producten. Nu enkele keren besteld bij expert online, steeds uitstekende levering

Nieuwenhuis 07-08-2023

Expert Surhuisterveen voor een uitstekende voorlichting, service en aflevering!

a***************@k********* 07-08-2023

Fijn site en winkel, producten komen van de dichtstbijzijnde filiaal en dat maakt het gemakkelijk mocht er wat zijn qua levering of met het product zelf.

j*************@g******** 07-08-2023

Uitstekend en het personeel weet waar het omgaat. Goede vakkennis uitstekend advies.

Everts 07-08-2023

De waterkoker van Tefal stinkt. We hebben deze al meerdere malen uitgekookt, ook met citroensap in het water, maar het apparaat blijft stinken. Deze klacht hebben we al eerder gedaan naar Tefal, maar wij hebben daar nog niets van gehoord.

m*******@u********* 07-08-2023

Mooie product gekocht,heel goede advies van Expert in Buitenveldert gekregen.

d*******@g******** 07-08-2023

Aangezien ik van buiten Breezand kom, heeft mij de kennis en de gedegen informatie van het verkoopteam over de apparaten verrast. Ze doen er alles aan om de klant juiste info te geven en weloverwogen een beslissing te nemen. Mijn vrouw en ik zijn zeer tevreden met deze organisatie in Breezand.

Van de Vegte 07-08-2023

Snel geholpen in de winkel, goede prijsafspraak. De artikelen waren op voorraad en zijn snel thuis bezorgd en aangesloten. Alles volgens afspraak en met een lach.

De apparaten voldoen ook aan de verwachtingen, kortom een top service.