Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

v***********@g******** 07-08-2023

Fijne zaak, kreeg tel. te horen dat product pas later te leveren was, kon all. uitvoering krijgen tegen dezelfde prijs en snellere levering. Top

Jansen 07-08-2023

Goede klant gerichte professioneler service, eerst bij Expert kijken voor je een ander overweegt

Kowalski 07-08-2023

U bent zo goed als uw personeel en u mag zich gelukkig prijzen met fabelachtig attent personeel bij de Breukelense winkel van Expert; vooral (*).
De aandacht voor detail bij het verzekeren van een goede aankoop en een scherpe prijs is de reden dat ik hier weer terug zal komen als dat nodig is.
Ik kan (*) en zijn medewerkers niet sterk genoeg aanbevelen.

Vos 07-08-2023

Een product voldeed toch niet helemaal aan onze verwachting, ik kon het zonder probleem omruilen!

d*******@v************* 07-08-2023

Expert Burgum is een prima zaak waar je een ruim assortiment aantreft met redelijke prijzen.

p*********@p******** 07-08-2023

De verkoper heeft goed geluisterd naar mijn wensen en daardoor kon ik snel een goede keuze maken. Ook het afspreken van het bezorgen en installeren was snel en goed geregeld.

Jongsma 07-08-2023

Philips Ambilight 55pus8848/12
Uitstekend , goede aankoop.
Prachtig beeld en mooi geluid.

Bedankt.

Becks 07-08-2023

Goede service. Koop in je eigen dorp. Bij eventuele vragen is het lekker in de buurt.

Van Vliet 07-08-2023

Hebben al veel apparatuur bij Expert in Nuenen gekocht en zijn zeer tevreden over advies en installeren

d****************@l****** 07-08-2023

Prima ervaring met het personeel. Zie vorige punten. Zeker een aanbeveling waard.

j*********@g******** 07-08-2023

Goede winkel, bezorging, alleen zou het fijn zijn als de koelkast uitgepakt geleverd word.. niet van. .waar moet hij staan, neerzetten met doos en al en succes ermee. Ik als nog niet zo oud kan daar wel weg mee maar wat moet een ouder persoon?

Berkel 07-08-2023

Expert is voor mij een winkel waar klant nog Koning is, zeer goede service, meedenken met de klant, en vooral kennis van zaken.

t********@h******** 07-08-2023

bestelling duidelijk bericht omtrent levering en uitleg plaatsing product. vriendelijk personeel.

g*********@g******** 07-08-2023

prima product en prijs, netjes op afgesproken datum bezorgd. Verpakkingsmateriaal (teveel piepschuim) kan beter.

Van der Leeden 06-08-2023

Een goede super fijne winkel met veel assortimenten en goede keuzes en fijne personeel die je goed helpen en de tijd voor je hebt.

h******@z******** 06-08-2023

Als je in Huizen woont, ga voor witgoed en elektrische apparaten Naar EXPERT, goede kwaliteit en service.

Van Leeuwen 06-08-2023

Erg vriendelijk personeel, deskundig en denken met je mee. Wasmachine gekocht en keurig thuis afgeleverd. Oude machine meegenomen. Alles in een vlot tempo, dus wij zijn erg tevreden. Wij gaan zeker weer naar Expert in Neede als wij weer iets nodig hebben. Een aanrader.

M.Aarts 06-08-2023

Vriendelijk en professioneel geholpen met mijn aankoop, duidelijke uitleg over product.

g***********@k****** 05-08-2023

Op de folder stond een andere prijs dan mij werd berekend, dit is correct opgelost !

Steenhuis 05-08-2023

Binnen twee uur nieuwe vaatwasser gekocht, bezorgd en aangesloten. Topservice!

Muurman 04-08-2023

Ik wilde een steelstofzuiger kopen.
Daarom ben ik gaan kijken bij de winkel in Ter Apel waar ik reeds meerdere producten gekocht heb.
Ik kom hier omdat je in een winkel goed advies kunt krijgen en dit in Ter Apel zeker het geval is.

Rouwkema 04-08-2023

Het product werd netjes geleverd en deskundig in gebouwd.
Zeer vakkundig personeel

Van Der Steenhoven 04-08-2023

Prettig geholpen, zelfs op afstand dingen regelen is hier mogelijk waarvoor dank.

i***@v***************** 04-08-2023

Had zelf verkeerde artikel besteld. Kon volgende dag probleemloos in winkel omruilen

Meijers 04-08-2023

Ben al jaren klant en deze vestiging weet precies wat onze wensen zijn en handelen daar ook naar.