Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Heidemann 03-08-2023

Ik ben heel erg blij met de info in de winkel over een nieuwe vaatwasser, de levertermijn, de planning en uiteindelijk de 2 mannen die de vaatwasser hebben gebracht, geïnstalleerd en de oude weer mee hebben genomen.
Alles verliep vlekkeloos. Ook de uitleg en info over het apparaat was duidelijk en goed.
Kortom: ik ben een zeer tevreden klant!

De Heer 03-08-2023

Fijne winkel. Goed personeel. Vriendelijk personeel. Koop altijd mijn aankopen bij ze

Kanters 03-08-2023

leuke inductiekookplaat gekocht, ziet er mooi uit.
normale prijs vriendelijk geholpen

f*************@z******* 03-08-2023

Snelle bestelling , snelle levering , en de prijzen zijn prima in verhouding .

m*******@g******** 03-08-2023

Koelvriescombinatiw gekocht van Bosch. Eerder een televisie. Bedrijf in Krimpen ad IJssel heel hulpvaardig en klantvriendelijk. Afspraken worden goed nagekomen. Ik ben er blij mee

d***************@h********** 03-08-2023

Ik heb het product buiten het benoemde tijdvak ontvangen en ben verder niet geïnformeerd over een vertraging. Hier ben ik zelf achteraan gegaan. Tot mijn verbazing had mijn product, een koelkast, twee deuken in de deur en een flinke kras. Hier was en ben ik uiteraard niet blij mee. Ze hebben aangegeven een vervangende deur voor mij te regelen, dus ik ben benieuwd.

Koppelaar 03-08-2023

We moesten een nieuwe afzuigkap maar de soort die in onze oudere keuken pastte moest besteld worden bij de leverancier waar de oorspronkelijke ook vandaan kwam, er waren 2 soorten die in aanmerking kwamen, de monteur kwam langs om te kijken welke in aanmerking kwam. Dat was er uiteindelijk maar 1. Zo werd er uiteindelijk geleverd wat pastte dus geen ellende achteraf.

Van Els 03-08-2023

Het personeel is zeer bekwaam, weten waar ze over praten. Zeer goed geholpen en uitstekende service.

g********@g******** 03-08-2023

Mooi fornuis. Jammer geen lade inzit. De vlam beveiliging is erg fijn met kinderen in huis. Geen vlam=geen gas.

M.Aarts 03-08-2023

Fijne winkel, al veel producten gekocht, vriendelijk geholpen, bezorging was stipt, kundig en erg vriendelijk geholpen door beide monteurs.

m*************@h********** 02-08-2023

Product nog geen week in bezit. De bedrukking van de de knopje laat nu al los. Slechte kwaliteit

r******@c********** 02-08-2023

Ga naar de winkel ipv bestellen via internet. In het bijzonder naar Expert Oldenzaal vanwege de goede service. Een dikke pluim.

Richard 02-08-2023

Ijskast etna besteld via site online,deze zou zaterdags geleverd worden maar was er om 4 uur nog niet,
Na gebeld te hebben met expert maastricht kreeg ik deze alsnog na sluitingstijd om 1800 uur geleverd door het personeel van de winkel zelf .
Zeer goede en klantvriendelijk personeel ,top.

j********@x******** 02-08-2023

Koelkast snel gevonden in de webwinkel. Daarna persoonlijk besteld per telefoon. Monteur kwam eerst langs om te bekijken of de koelkast wel kon worden ingebouwd. Prima zo!

Tiktak 02-08-2023

Men nam alle tijd voor uitleg van het product dat wij wilden aanschaffen. Ook het verschil tussen de duurdere en goedkopere types werd goed uitgelegd. Prima zaak.

Loots 02-08-2023

Geweldige service ,leuke deskundige eigenaar en medewerkers.wij kopen er graag.

Van den Berg. 02-08-2023

De thuisbezorging met service was uitstekend. De winkelverkoper sloeg helaas de plank mis.

e*********@g******** 02-08-2023

Prima klantenservice. Afspraken worden goed nagekomen en prima installatie en uitleg.

h***@z******* 02-08-2023

Bij Expert zit je zeker goed. Alles gaat zoals je hebt besteld en als er iets in de bezorging veranderd wordt je daarvan keurig op de hoogte gesteld.

Kouwenhoven 02-08-2023

Bij het kopen van een tv komt meer kijken dan alleen de prijs. Expert Landgraaf biedt veel méér. En geen gedoe met pakketservice.

b*****************@g******** 02-08-2023

Uitstekende artikelen voor een goede prijs. Uitstekende bezorging en op verzoek plaatsing.

s********@m****** 02-08-2023

heb de soundbar gekocht was beste getest en mijn dochter is er heel blij mee en ik ook

Neeft 02-08-2023

Maar 1 devies: ga naar Expert voor persoonlijke aandacht bij de aankoop van witgoed. Beter dan online kopen

Roodenburg 02-08-2023

Uitstekende hulp en vakkundige voorlichting gaven mij een veilig gevoel van een juiste keuze te hebben gemaakt. De afwikkeling- levering en plaatsing - verliep ook volledig naar wens.

m********@k********* 02-08-2023

Bezoek aan de winkel verliep goed, info over product werd duidelijk uitgelegd zo ook de bezorging:afspraak over levering.Installeren van inductieplaat idem,geen bijzonderheden.