Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Langeveld 10-08-2023

Alles is een duidelijk verhaal. Vanaf het moment van voorlichting, keuze en de bijbehorende prijs.

Huisma 10-08-2023

Vriendelijk geholpen, duidelijke uitleg, snelle en correcte bezorging met prima uitleg, kan niet beter 👌

Duit 10-08-2023

Prettige zaak, royaal en prettig om rond te kijken. Nelle hulp, goed advies alles super. Zeer tevreden.

f*********@g******** 10-08-2023

Expert heeft mijn online bestelling naar tevredenheid uitgevoerd. Ik werd zelfs telefonisch benaderd met de bevestiging, en de status van mijn bestelling.

w**************@h********** 09-08-2023

Hulpvaardig en vriendelijk personeel bij Expert Brusselse Poot Maastricht.
Aangekochte magnetron van Samsung is erg goed

j********@h********** 09-08-2023

Ik bestel 2 stuks Lenovo tablets en ze werden op woensdag bezorgd in de winkel, aangekomen in de winkel blijkt dat ze al 1 van de 2 hadden verkocht aan een andere, er werd mij toen verzocht de dag ernaar maar weer te komen dan hadden ze wel weer 2 stuks voor mij liggen, volgende dag weer gekomen en blijkt dat ze niet meer leverbaar waren. Dus eerst mijn tablets verkopen en dan mij voor de tweede keer laten komen en met lege handen naar huis sturen, en de dag ernaar met de kinderen op vakantie zonder tablets (zeer frustrerend) ook was mijn telefoonnummer gewoon aanwezig, ik voel mij absoluut niet serieus genomen

b*******@n********** 09-08-2023

Waar andere winkels (grote) te kort schieten in service biedt Expert Winschoten oplossing.

t***********@g******** 09-08-2023

wel goed alleen vond ik jammer dat jullie de koelkast niet in de keuken heb gezet de koelkast is erg zwaar vond ik jammer dat je daarvoor ook moetbetalen

Putman 09-08-2023

Expert Cuijk, zeer kundig en tijd voor de klant. Adviseren echt goed en het gaat niet alleen om wat te verkopen

Ewoldt 09-08-2023

Deskundig en eerlijk advies is zo belangrijk bij de aanschaf van huishoudelijke apparatuur!

k***********@k********* 09-08-2023

We wilden informatie over het geluid als de lagers van de machine versleten zouden zijn. Welnu…….een uur lang zeeeer goede in formatie.

Prasing 09-08-2023

ik ben niet deskundig genoeg om anderen te adviseren. mijn ervaring is prima, al vind ik de vraag over het gebruik een beetje voorbarig. ik heb de combi net en heb nog niet alles uitgeprobeerd.

c*************@g******** 09-08-2023

Ik heb een hele goed ervaring met Expert, vriendelijk en erg snel ik zal zeker nog een keer voor Expert kiezen, groeten ......

w**********@i********* 09-08-2023

Persoonlijke aandacht, kennis van zaken en nakomen afspraken kenmerken mijn ervaring met Expert in Haarlem. Aanrader!

s*************@g******** 09-08-2023

I didn't get any email or confirmation about time of delivery, so I need to pick up my order from the store, because courier missed me. In the store they can't provide with any plastic bag or box to carry my order.( I thought if my order was for delivery it's supposed to be in delivery box, but it wasn't)

Huijser 09-08-2023

Goede site; makkelijk en overzichtelijk. Enige vertragig in de levering maar n a contact met de lokale expert was duidelijk waarom. Eenmaal geleverd aan de lokale expert werd het produkt ook snel afgeleverd aan huis. Goede service van de lokale expert. Ben tevreden.

e********@h********** 09-08-2023

Wij zijn zeer tevreden met de service en de producten die wij hebben gekocht.

w****@h********** 09-08-2023

Goede service en snelle levering conform afspraak. Daarnaast zijn we, ter voorkoming van teleurstelling, voor levering gebeld en is de bestelling nog even ter bevestiging doorgenomen. Top aktie .

Bremer 09-08-2023

Persoonlijke en deskundige mensen, klantgericht en niet opdringerig. Fijne winkel, goed assortiment, uitstekend geholpen. Ook aflevering was uitstekend: vlot na aankoop, op tijd, snel, deskundig en aangenaam.

t*****@h********** 09-08-2023

Prijs/kwaliteit perfect
Bij twijfel aankoop dit toestel is
zeker een aanrader
Goed geholpen

p**********@g******** 09-08-2023

Ik heb al verschillende producten bij Expert Hillegom gekocht en laten aansluiten. Goed advies bij verkoop en goede monteurs. Vriendelijk vakkundig personeel

o************@h****** 09-08-2023

8 maanden wachten op een garantie product, en dan ook nog moeten bijbetalen voor hetzelfde product, Dit kan echt NIET!!!

g**********@h********** 09-08-2023

Aangegeven leverdatum klopt bij lange na niet. Zou zaterdags geleverd worden. Ik kreeg dinsdag pas een telefoontje om een lever afspraak in te plannen, op zn vroegst donderdag. Ook nadat ik heb aangeven dat we woensdag al op vakantie gingen en juist daarom bij hun had besteld ivm de korte levertijd was er geen mogelijkheid om het product eerder bezorgd te krijgen. Uiteindelijk iemand anders naar de winkel laten gaan om de bestelling op te halen. Toen kreeg ze eerst ook nog niet de hele bestelling, ze had t zelf gelukkig direct in de gaten. In ieder geval blij dat het product prima was.

c*************@g******** 08-08-2023

Top service top zaak en fijne bezorgers , vriendelijk eerlijk en netjes optijd met leveren op de afgesproken tijd.

Jansen 08-08-2023

Mijn koel/vries combinatie werd keurig op tijd bezorgt en geinstaleerd,ook het meenemen van het oude exemplaarliep op rolletjes.