Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

h****@w********************* 14-08-2023

Expert is, in tegenstelling tot veel andere elektronicazaken, een winkel die persoonlijk en klantgericht voelt. Dorpse vriendelijkheid in plaats van enkel gericht op sales. Een winkel met oprecht advies en personeel met een echte glimlach!

m*********@l****** 14-08-2023

jullie waren niet de goedkoopste maar wel zonder beschadigingen,dus geen stres over retour en afwachten of de volgende geen beschadigingen heeft,dus iets duurder is het geld waard

j*******************@l****** 14-08-2023

Fijn dat er nog winkels met echte klantenservice bestaan zoals Expert Wezep!!

Teunissen 14-08-2023

Expert Wieringerwerf heeft een grote assortiment, de medewerkers zijn klantvriendelijk en professioneel, die staan altijd klaar om hun klanten te helpen in maken van een keuze of in oplossing van een probleem. Al ruim twintig jaar koop ik mijn apparaten alleen bij deze winkel. Ik ben een zeer tevreden klant.

Stevens 14-08-2023

Prettige winkel goed geholpen en de bezorg service was uitstekend erg vriendelijk en behulpzaam!

Mulder 14-08-2023

Goed advies gekregen over de TV ..goed de voor en nadelen uitgelegd
Dus uitstekend!

Kelderman 14-08-2023

Fijne winkel en goed vakbekwaam personeel.
Snelle levering door vakkundig personeel.

De Jong-klinkhamer 14-08-2023

Wij hebben helder informatie gekregen en hulp om een goede keuze te maken om een nieuwe TV te kopen. Wij hebben toen een besteld. Het service van brengen en installeren ging boven verwachting.

Zwart 14-08-2023

Prettig bedrijf en zeker als het gaat om installeren van inbouwapparatuur Top !

s***************@h********** 14-08-2023

Ik had de wasmachine laten installeren en aansluiten.
En zou daarbij uitleg over de wasmachine krijgen.
Helaas was dit niet veel. Alleen hoe ik in het menu kon komen.
Niet om dingen aan te passen en welk programma waarvoor is enz.
Minimaal dus. Terwijl mijn ouders dezelfde wasmachine hebben gehad en zij een uitgebreide uitleg en instellingen hebben gekregen.

s********@g******** 14-08-2023

Onze vaatwasser ging stuk. Paniek in de keet want met een gezin van 5 personen heb je best een flinke vaat, vooral als Pa kookt.
Gelukkig bood Expert de oplossing. Op de website was het vrij eenvoudig de voor ons juiste vaatwasser te kiezen door met één klik de verschillende vaatwassers te vergelijken. Het bestellen ging daarna erg makkelijk. Betalen kon via Ideal.

De volgende dag kregen we een telefoontje van Expert om een tijd afspreken dat het apparaat afgeleverd zou worden. Netjes op tijd kwam de vriendelijke bezorger onze nieuwe vaatwasser afleveren. Installeren konden we zelf. De bezorger pakte de nieuwe vaatwasser nog wel netjes voor ons uit en nam het verpakkingsmateriaal mee. Dat scheelt weer een rit naar de milieustraat. Onze oude vaatwasser nam hij ook mee terug.

Al met al een zeer positieve ervaring en mocht het ooit weer nodig zijn, dan weten wij Expert te vinden. Dank jullie wel voor de goede service!

j*************@z******* 14-08-2023

Ik had een elektrisch apparaat gekocht maar er zou geen stekker aan zitten volgens de verkoper. Dus een 5 polige stekker gekocht voor 12.50. Ik dacht nog ooit een elek. apparaat gekocht zonder stekker? Nou ik niet. Natuurlijk zat er een stekker aan. Wat is dat voor rare verkoper?

s**********@h********** 14-08-2023

Ik heb een stofzuiger besteld van AEG super ! Ben er heel blij mee en maakt ook niet veel geluid Top😁

h**********@g******** 14-08-2023

Prima ervaring bij aankoop. Komen afspraken goed na. Product is prima als omschreven . Snelle levering .

Janse 14-08-2023

Fijne winkel, super geholpen,
Het is beter te kopen in de winkel , als online,

d*********@g******** 14-08-2023

ik ben zeer tevreden over expert goede service en kwaliteit van het product ik raad het iedereen aan

a********@v***************** 14-08-2023

Waar blijft de bestelling?
Ik heb bericht gekregen dat deze retour is omdat het adres niet klopt.
Dat heb ik gecontroleerd en klopt wel, al ruim 23 jaar. PostNL heeft dit adres andere keren wél kunnen vinden.

k*******@g******** 14-08-2023

Online besteld en de volgende dag keurig op tijd door expert bezorgd. Ik kan niet anders dan zeer tevreden te zijn!

l************@g******** 14-08-2023

Keurig op tijd afgeleverd en geïnstalleerd. De vriendelijke bezorger van Expert Dirksland/Brielle gaf bovendien nog een paar goede tips mee.

Wegman 13-08-2023

Nieuwe TV gekocht bij Expert Harderwijk. Wij weten dat wij daar goed worden geholpen en dat de
uitleg en service prima is.

d******@k********* 13-08-2023

Duidelijke productomschrijving, voldoet aan de verwachtingen. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Snelle levering.

Dimitry Smit 12-08-2023

Gewoon een prettige zaak. De verkoper voelde onze wensen goed aan en was eerlijk. Zeer behulpzaam.

Ackermans 12-08-2023

goed advies, service en prijs. Wij kopen daarom alle electronica/witgoed bij Expert Brusselsepoort

j*****@c******** 12-08-2023

Prima geholpen met duidelijke informatie en goede opvolging na kleine aanpassing na plaatsing. Super tevreden

j*****@l****** 11-08-2023

Wij zijn zeer tevreden over het meedenken, advies en levering van de vaatwasmachine.