Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Geerdink 16-08-2023

Een prima service van de winkel tot in ons huis. Er wordt goed meegedacht. Wij komen hier graag terug.

Kiers 16-08-2023

Altijd erg goede ervaringen met het team van de heer Wijsman. Fijn dat de mensen die bij ons thuis de aankopen installeren, altijd zeer kundig zijn.

h****************@h********** 15-08-2023

Er wordt geen tijdblok afgesproken voor de bezorging. Je moet hele dag thuis wachten.Jammer. Volgende keer koop ik bij concurrent

Pals 15-08-2023

Bestellen en bezorgen ging allemaal prima. De wasmachine waterpas afstellen is niet goed gebeurd, dat heb ik later zelf alsnog gedaan zowel in de lengte en breedte zoals het hoort. Voor de rest eigenlijk nooit klachten bij Expert.

s**********@g******** 15-08-2023

mooie 'kleine' TV - die bijna niemand meer koopt.
Gemakkelijke bediening voor een mooi beeld.
Tevreden klant.

l************@g******** 15-08-2023

Deskundige medewerkers met oog voor service. Ik ben tevreden over mijn koelkast. Ondanks de eerder ontvangen bezorginformatie, belden de bezorgers van tevoren op om een meer nauwkeurig tijdstip door te geven van bezorging. Dat was fijn!

m*******@h********** 15-08-2023

Mooie actie op de nespresso apparaten en cups, bezorging ook super netjes geregeld door expert zelf. Betaling gaat ook handig met zoveel opties, KLARNA in 3 termijnen is fantastisch.

Menno 15-08-2023

Vriendelijk ontvangst, en aangezien m'n betaalpas weigerde (door eerder ingesteld betalingstarief) bleek niet haalbaar kon ik het ook overmaken. Mooie service. Dezelfde dag nog bezorgt.

m******@u********* 15-08-2023

Fijne prettige winkel waar klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat. Deskundig personeel en er wordt geen nonsens verkocht. Eerlijk, snel en goed!

y*******@h********** 15-08-2023

Aankoop en bezorging zeer vlot afgehandeld
Bezorging vriendelijke bediening en attente bezorgers stelde de uitleg over gekochte wasautomaat zeer op prijs

t************@g******** 15-08-2023

Online bestellen
Toeval met korting
Dus Online kan soms ook z'n voordelen hebben. Top

m********@h********* 15-08-2023

Expert is fantastisch, actie prijs voor een super product Samsung soundbar HW-Q800B die het geweldig doet. Wat een geluid, geniet er elk moment van. Van a tot z verliep het aankoopproces goed tot en met de bezorging. Helemaal top!

v*************@h********** 15-08-2023

Expert is favoriet bij mij omdat dit al vele jaren een betrouwbaar adres is. Er werken eerlijke en ervaren mensen. Prima website ook.

v************@h********** 15-08-2023

Bestel niet online met lastige levertijden maar haal het voor dezelfde prijs bij Expert in je woonplaats

q******@g******** 15-08-2023

Meerdere malen bestellingen gedaan bij Expert. Meteen telefonisch contact over de bestelling, afstemming over afleveren en eventuele installatie. Dikke prima! Aanrader!

Meijer 14-08-2023

De medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam en denken mee.
Een mooie ruime winkel waar de producten goed te bekijken zijn.

Bondzio 14-08-2023

Vriendelijke mensen. De wasmachine was niet op voorraad, maar onderweg naar huis werden we al gebeld dat hij die zelfde week kon worden bezorgd. Netjes boven gebracht ondanks dat er een traplift zit.

r**********@g******** 14-08-2023

Misschien niet de laagste prijs, maar wel hele goede service. Oude apparaat vervangen en meegenomen. Binnen 5 dagen een nieuwe inbouwkoelkast geplaatst (gebeld, offerte, opdracht, bestellen, afspraak en geplaatst). Top prestatie !

Ochse 14-08-2023

Na telefonisch contact, product opgehaald en nog eens korting gekregen ook. Vriendelijk, behulpzaam personeel.

s*******@h****** 14-08-2023

Product zou op voorraad zijn en de volgende dag geleverd worden. Bleek dus helemaal niet het geval te zijn. Was niet op voorraad en werd pas 1 week later geleverd.

d************@w***** 14-08-2023

Zoals te doen gebruikelijk bij expert Deurne: vriendelijk en vakkundig personeel.

t*****@g******** 14-08-2023

Prima, vooral de heer van (*) en de twee Spaanse broers. Deskundig, voorkomend, vrolijk, sterk . En niet te vergeten charmant. Als de zon niet schijnt dan wordt het door deze twee jonge heren toch een vrolijke dag. Ze zijn goud waard. Advies GEEF ze OPSLAG!!

a*************@g******** 14-08-2023

Prettige winkel.
Hier kan je het product nog echt zien.
In Laren zijn ze deskundig met installeren van bijvoorbeeld televisies. De prijzen zijn prima in vergelijking met andere webshops.

w***************@i********* 14-08-2023

Prima allemaal ,goede uitleg apparatuur .het beloofde dopje om gaskraan af te dichten had de bezorger niet bij zich helaas.

f****@r********* 14-08-2023

prima winkel met een groot assortiment en deskundige medewerkers. Wij zijn goed en supersnel geholpen.